Wat heb -JIJ- gedaan waardoor je ziek werd ?
Laten we de verantwoording neerleggen waar hij thuis hoort. -JIJ- en alleen -JIJ- bent de oorzaak van een ziekte.
De moraal van dit verhaal, waarom ik je zeker kan aanraden dit artikel te verslinden, de moraal is dat -JIJ- een giga invloed hebt op je gezondheid. Met kennis van zaken ben -JIJ- de kapitein van het schip. je kunt herleiden waar iets fout is gegaan en dat corrigeren, eventueel met de hulp van een zorgvuldig gekozen ‘geneeskundige’, ik omzeil bewust het woord dokter of arts omdat dit een zwaar beladen woord is. Het overgrootste deel van alle dokters / artsen heeft namelijk ‘medicijnen’ gestudeerd. Medicijnen hebben alles te maken met ziek zijn en totaal niets met gezondheid.
Nogmaals: Wat heb -JIJ- gedaan waardoor je ziek werd ?
Daar moeten we gelijk een verzachtende omstandigheid bij leggen. Ziek worden is voor honderd procent een kennisgebrek. De overheid neemt zijn verantwoordelijkheid niet, de media geven geen oprechte voorlichting, de echte wetenschappers worden niet gehoord en de gekochte wetenschap mag de dienst uit maken, de dokter is onderdeel van het systeem, hij of zij hebben daar echter wel bewust voor gekozen en kunnen elk moment overstappen. En dan hebben we het nog niet gehad over de farmaceutische industrie, zij zijn met hun giga winstmachine de bron van het kwaad en zetten het gehele hierboven genoemde systeem naar hun hand. Je krijgt een dikke beloning of je wordt gekocht, tegenstanders worden in een kwaad daglicht gesteld of indien het niet anders mogelijk is “gezelfmoord”.
De titel van dit document dat ik kreeg opgestuurd was voorzien van de titel; “De Historie van het Westerse Medicijn Model in een notendop”. En wat ik denk is, dat gaat niemand lezen die medische droge kost. Precies, na 20 jaar weet ik wel wat er wel en niet gelezen wordt.
Daarom heb ik zorgvuldig nagedacht over de titel van dit artikel voordat ik het ging vertalen. Dat -JIJ- verantwoordelijk bent betekent niet alleen totale verantwoordelijkheid, maar als je wat beter gaat nadenken dan betekent dat eveneens dat er ongekende mogelijkheden zijn. Dat je niet meer in -ANGST- heeft te verkeren zoals bij Corona / COVID 19 maar net als ik kan lachen om de angstpreken van de politiek en de media. Ongekende mogelijkheden betekent letterlijk dat -JIJ- je kennis dient bij te spijkeren om niet je -LOT- in de handen van anderen te leggen. Een treffende benaming kreeg ik opgestuurd: “Mainstream medicine” of ‘corporate medicine’ is geen wetenschap en is geen geneeswijze, maar Desiree Rover zei vaak: kapot-maak-kunde.
https://gedachtenvoer.nl/2020/06/03/wat-heb-jij-gedaan-waardoor-je-ziek-werd/