Dotcom Radio

Antifa, het leger van de [D] partij

Met het nieuws van vandaag kunnen we snel klaar zijn, grote verhalen met bron vermelding of gewoon een bericht van het Q board naar een Twitter post. De Politie die Antifa een veilige zone geeft om onrust te stoken en later weer vernielingen te plegen. Trump mag wettelijk niet ingrijpen tot de Gouverneurs daar om vragen, en kijk waar de rellen zijn in de [D] states

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/02/antifa-het-leger-van-de-d-partij/

Vaccinatie waanzin aan banden gelegd in de VS en meer, …

De Amerikaanse president, Donald Trump, annuleerde het Bill Gates-project dat bekend staat als id2020

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/02/vaccinatie-waanzin-aan-banden-gelegd-in-de-vs-en-meer/

Zo dadelijk weer om 20.00 uur slog.nl echter slechts een hal uur. Ik was voor dat half uurtje al 2,5 uur bezig en het werk op de tuin lag te wachten. Om 11.45 was ik pas in de kas, 40 graden. Dus dat doen we anders volgende week Frits & Dorothé zitten in de uitzending

krijg net, na een klacht van mij, te horen dat er een politieke uitzending is ingelast en daarna wordt gestart hoe laat, geen idee ?

waar moet ik op klikken om terug te luisteren van de radio uitzending, of ben ik nou blind?ik zie het niet of kan dat niet?

Wat heb -JIJ- gedaan waardoor je ziek werd ?

Laten we de verantwoording neerleggen waar hij thuis hoort. -JIJ- en alleen -JIJ- bent de oorzaak van een ziekte.

De moraal van dit verhaal, waarom ik je zeker kan aanraden dit artikel te verslinden, de moraal is dat -JIJ- een giga invloed hebt op je gezondheid. Met kennis van zaken ben -JIJ- de kapitein van het schip. je kunt herleiden waar iets fout is gegaan en dat corrigeren, eventueel met de hulp van een zorgvuldig gekozen ‘geneeskundige’, ik omzeil bewust het woord dokter of arts omdat dit een zwaar beladen woord is. Het overgrootste deel van alle dokters / artsen heeft namelijk ‘medicijnen’ gestudeerd. Medicijnen hebben alles te maken met ziek zijn en totaal niets met gezondheid.

Nogmaals: Wat heb -JIJ- gedaan waardoor je ziek werd ?

Daar moeten we gelijk een verzachtende omstandigheid bij leggen. Ziek worden is voor honderd procent een kennisgebrek. De overheid neemt zijn verantwoordelijkheid niet, de media geven geen oprechte voorlichting, de echte wetenschappers worden niet gehoord en de gekochte wetenschap mag de dienst uit maken, de dokter is onderdeel van het systeem, hij of zij hebben daar echter wel bewust voor gekozen en kunnen elk moment overstappen. En dan hebben we het nog niet gehad over de farmaceutische industrie, zij zijn met hun giga winstmachine de bron van het kwaad en zetten het gehele hierboven genoemde systeem naar hun hand. Je krijgt een dikke beloning of je wordt gekocht, tegenstanders worden in een kwaad daglicht gesteld of indien het niet anders mogelijk is “gezelfmoord”.

De titel van dit document dat ik kreeg opgestuurd was voorzien van de titel; “De Historie van het Westerse Medicijn Model in een notendop”. En wat ik denk is, dat gaat niemand lezen die medische droge kost. Precies, na 20 jaar weet ik wel wat er wel en niet gelezen wordt.

Daarom heb ik zorgvuldig nagedacht over de titel van dit artikel voordat ik het ging vertalen. Dat -JIJ- verantwoordelijk bent betekent niet alleen totale verantwoordelijkheid, maar als je wat beter gaat nadenken dan betekent dat eveneens dat er ongekende mogelijkheden zijn. Dat je niet meer in -ANGST- heeft te verkeren zoals bij Corona / COVID 19 maar net als ik kan lachen om de angstpreken van de politiek en de media. Ongekende mogelijkheden betekent letterlijk dat -JIJ- je kennis dient bij te spijkeren om niet je -LOT- in de handen van anderen te leggen. Een treffende benaming kreeg ik opgestuurd: “Mainstream medicine” of ‘corporate medicine’ is geen wetenschap en is geen geneeswijze, maar Desiree Rover zei vaak: kapot-maak-kunde.

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/03/wat-heb-jij-gedaan-waardoor-je-ziek-werd/

Bedreiging !!

Voor het eerst hebben we een pagina onder dreiging moeten verwijderen op deze site.

De bedreiging ging naar de ouders uit, maar wat moet je doen als de ene ouder niet wil toegeven aan het dreigement en de andere ouder strijd wil blijven voeren.

Kinderen onder bewaring gesteld door de Franse & Nederlandse overheid vanwege het feit dat ze ziek werden van elektrosmog, dit hadden we voor het eerst gemeld op 23 augustus 2019 op deze site omdat we hier allerlei nieuws uitdragen dat het daglicht niet kan verdragen. Tezamen met de 9 updates was het bericht van de ontvoering van beide kinderen goed voor 4.299 pagina bezoeken.

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/03/bedreiging/

Extra aflevering dotcom.radio

Extra aflevering van dotcom.radio over straling (EHS) en kinderen die om die reden uit huis geplaatst zijn, uit de ouderlijke macht door de overheid, een aangrijpend verhaal van een van de vele slachtoffers en de mogelijk “verrassende” reden waarom het juist deze mensen trof,

Dit heeft alles te maken met de eerdere bedreiging en kan nog veel verder gaan nu ik onderliggende zaken gehoord heb, ...

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/03/dotcom-radio-archief-2020/

Weet jij al -WAAROM- de pleuris is uitgebroken in de wereld ?

We zijn nog niet bekomen van de langdurigste valse vlag -de COCID 19 operatie- en nog aan het protesten organiseren voor een 1,5 meter demonstratie op zaterdag 6 juni of de wereld staat alweer in de fik.

Iemand wordt “vermoord” (lees valse vlag) en gelijk breken overal rellen en plunderingen uit en dat in veel grote steden ter wereld gelijktijdig. Het lijkt wel een militaire operatie.

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/04/weet-jij-al-waarom-de-pleuris-is-uitgebroken-in-de-wereld/

Gezondheid, je lichaam resetten, net als de computer, dat wordt hoog tijd !!

Enzym substraten zijn essentieel voor onze gezondheid
Enzymen zijn eiwitten die in alle plantaardige en dierlijke organismen voorkomen. Ze worden ook biokatalysatoren genoemd. Zonder enzymen is leven niet mogelijk. Ze spelen een belangrijke rol in elk stofwisselingsproces, in de ademhaling, de spijsvertering, bij genezingsprocessen en de immuunafweer tegen ziekteverwekkers.

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/07/gezondheid-je-lichaam-resetten-net-als-de-computer-dat-wordt-hoog-tijd/

dotcom.radio aflevering 208 lockdown week 12

Deze week in aflevering 208: Corona was een valse vlag en is over – De Antifa rassen rellen zijn de volgende valse vlag – Wordt er aangestuurd op een burgeroorlog? – Zo ziet moderne oorlogvoering eruit, informatie oorlog – Hoe kan Trump ingrijpen en wat gebeurd er in de EU met hetzelfde probleem. Q posts – Stand van zaken burgerfront en veel meer.

https://gedachtenvoer.nl/2020/06/07/dotcom-radio-aflevering-208-lockdown-week-12/

Net hoorde ik in jullie uitzending over de vrijwillige sluiting van de horeca.
Die info had ik gisteren in het topic Stop de Lockdown geplaatst.

Afgelopen 15 maart was vrijwel iedereen in de veronderstelling, vanwege het optreden van onze regering, dat alle horecagelegenheden per direct moesten worden gesloten.

In alle chaos, waar het kabinet Rutte3 ons in heeft gestort willen we toch duidelijkheid scheppen en kwamen tot de volgende stuitende conclusies.

De Horeca heeft vrijwillig zijn deuren gesloten! Dit blijkt uit terug beluisterde interviews en de officiële documenten in handen van CommonSenseTV.

De aanwijzingen die het Kabinet heeft gegeven waren suggestief en vrijwillig, er was helemaal geen wettelijke verplichting!

Even een frisse reminder van de persconferentie.

Op 15 maart was de persconferentie van ministers Slob en Bruins, hierin vertelde zij: “aanvullend komen we met nieuwe maatregelen”.

-Alle eet- en drinkgelegenheden in Nederland sluiten vanaf 18:00 uur vandaag de deuren en blijven dus tot en met 6 april gesloten
-Ook sport en fitnessclubs, sauna’s, seksclubs en coffeeshops sluiten vanaf 18:00 uur vandaag, en blijven tot 6 april dicht.”
Bron:

De opgelegde en “verplichte” sluitingen van deze bedrijven waren achteraf dus “vrijwillig”.

Blijkbaar was geen enkele juridische grond tot het verplichten sluiten van de restaurants! Dat is een knap staaltje misleidend praten om uiteindelijk noodverordeningen te kunnen opleggen.

Wij vroegen aan de betrokken ministeries, veiligheidsregio’s, burgemeesters en de Koninklijke horeca Nederland om reacties hoe dit nu heeft kunnen gebeuren en dit zijn de antwoorden.

De reactie van de voorzitter van de veiligheidsregio Kennemerlands luid als volgt:

“Op 15 maart heeft de minister aan de voorzitters van de veiligheidsregio’s opdracht gegeven om vanaf 15 maart 18.00 uur eet- en drinkgelegenheden te sluiten in de regio. Echter, op die korte termijn kon de voorzitter geen noodverordening maken, er bestond daarmee dus juridisch gezien geen plicht voor bedrijven om die zondag al te sluiten. Er is in die periode echter ook overleg geweest tussen de betrokken ministers en KNH over de sluiting van de horeca. Bij dit overleg waren de voorzitters van de veiligheidsregio’s c.q. de burgemeesters van gemeenten niet betrokken. KNH heeft daarop haar achterban hierover geïnformeerd en geadviseerd om te sluiten vooruitlopend op de te verwachten noodverordening” “De noodverordening van de VRK is uiteindelijk op dinsdag 17 maart van kracht gegaan. Het rijk is verantwoordelijk voor de aanwijzing, de voorzitter van de veiligheidsregio moet daarop de noodverordening baseren. De veiligheidsregio’s hebben met elkaar en met de minister afstemming over een modelverordening.
Hierop kregen wij deze reactie van de directeur Publieke Gezondheid van de veiligheidsregio:

“De overwegingen van bedrijven om toch dicht te gaan moeten in de eerste plaats bij de bedrijven zelf worden gezocht. Verondersteld mag worden dat ze gesloten zijn vanuit een eigen afweging over gezondheidsrisico’s bij klanten en personeel. Daarnaast hebben ze wellicht gehoor willen geven aan een oproep vanuit hun brancheorganisaties, die hierover overleg hebben gevoerd in Den Haag. Over de inhoud van dit overleg tussen het Kabinet en de brancheorganisaties in bij de VRK geen informatie bekend.

https://commonsensetv.nl/restaurantsluitingen-vanwege-covid19-waren-vrijwillig/

De verantwoording hiervoor lag bij de horeca zelf. Ze hadden ook kunnen besluiten om dit dus niet te doen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan