Dotcom Radio

Waarom zou mijn autoriteit of die van jou minder zijn, ook al ben je misschien niet academisch geschoold?

Goed punt en goede reactie.

Een van de dingen mij altijd is bij gebleven hoe dingen werken voor de massa is toen ik meen juglen zwaan in een msm uitzending zat met - wie kent m niet - martijn katan - voedsel ‘deskundige’ - en nadat juglen of wie dan ook zn zegje gedaan had was de toonzetter wie bent u eigenlijk wat is uw opleiding ik ben nl voedseldeskundige en heb dito diverse opleidingen gedaan en voila de toon is gezet.

Het is precies DAT waardoor het niet meer gaat over WAT wordt er gezegd waar het ten alle tijden over zou moeten gaan.

Helaas worden vele belangrijke onderwerpen daarmee gehijacked met alle gevolgen van dien en daarmee heeft autoriteit omdat het autoriteit is het ‘geloof’ van de massa en sta je als roepende in de woestijn te toeteren met feiten wat afgedaan wordt als niet bewezen en alle varianten die er op van toepassing zijn.

Wat nog veel erger is dat diezelfde feiten de autoriteit compleet ontkrachten als men simpelweg om zich heen kijkt.

Misschien moet je dezelfde strategie van de elite gaan toepassen en de focus gaan richten op kinderen en daar het verhaal en de basis leggen voor n betere toekomst en de rest ... als volwassene ben je ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt zo ook ontkenning van feiten.

Volgende onderwerp dan maar ...

Wandeltocht op zoek naar het virus van Den Haag!

“Met een 4 meter hoog kunstwerk van Sjaak Bruijsten op een landbouwtrekker, al trekkend door het land in wandeltempo de verbinding zoeken met belangstellenden”, om bewustwording te creëren voor de gestolen vrijheid en de dreiging van een spoedwet.”

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/22/wandeltocht-op-zoek-naar-het-virus-van-den-haag/

Zou jij in China willen wonen met het Sociaal Krediet Systeem?

Normaal lees je de conclusie onderaan het artikel, maar, … sinds 17 maart is de uitrol van dit anti-mensenrechten-totalitair-systeem in de gehele wereld van start gegaan en vele malen sneller in uitrol als in de proeftuin China. Mocht je het nog niet weten of slechts een vermoeden hebben. De vraag; “Ben je al in protest gekomen?” Zo nee dan heb je al 130 waardevolle dagen verloren laten gaan!

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/24/zou-jij-in-china-willen-wonen-met-het-sociaal-krediet-systeem/

Dé ware betekenis van het masker dragen, een ontmoeting met dotcom.radio luisteraars

Deze week was het ook in Frankrijk verplicht om een masker te dragen in de openbare ruimtes, eigenlijk eerder als we verwacht hadden. We volgen de Franse media niet en dat nieuws komt dus altijd via een grote omweg of -RECHT IN HET GEZICHT- via de posters die overal aan de deur hangen.

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/26/de-ware-betekenis-van-het-masker-dragen-een-ontmoeting-met-dotcom-radio-luisteraars/

Todghhil4odv2buqxudyxohwopgxirj5a.jpg

dotcom.radio aflevering 215 van 26-07-2020

Deze week in aflevering 215 – Bijdragen luisteraars actief en interactief – vrijheidsnieuws – spectaculair gezondheid nieuws – het niet bestaande virus – weer meer censuur en meer nieuws uit de wereld van Q, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/26/dotcom-radio-aflevering-125-van-26-07-2020/

Op dit moment 27-07 06.25 uur is mijn website niet bereikbaar. zien jullie hem wel?

Ik probeer in te loggen om wat werk te editen maar kom al 15 minuten niet ingelogd.

Geen storing gemeld bij mijn  provider op de website

Henk

Twitter

Nadat ik een ban aan de broek kreeg in 2011 zag ik de retweets en likes teruglopen naar bijna nul

Nu een ander account gemaakt maar zie ook hier weer niets gebeuren

Als ik een like geef bij anderen krijg ik soms wel een like terug

Kortom, het heeft weinig zin om daar veel tijd in te stoppen buiten nieuws raadplegen

Op dit moment 27-07 06.25 uur is mijn website niet bereikbaar. zien jullie hem wel?

Hij doet het weer, 8 min zitten wachten op een pagina laden, gisteren ook al enkele keren gemerkt dat dit zo was. Als jullie iets merken geef dat dan even door graag.

Goede Raad is duur, of komt je duur te staan. Wouter Raatgever

De events volgen elkaar in een razend tempo op, voor de ingewijden niet meer bij te houden laat staan voor mensen die zich minder met zaken als het nieuws bezig houden. Maar wel -SUPER- belangrijk omdat de vrijheid in het geding is. Bij dotcom.radio hadden wij het er al meerdere malen over dat geweld tot geweld gaat leiden, dat is nog nooit de slimste weg geweest om te volgen. Mike Donkers [Twitter] had zijn bevindingen verwerkt in een zogenaamde Twitter thread over iemand die nu juist doet wat niet wenselijk is, oproepen tot geweld –Wouter Raatgever–

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/27/goede-raad-is-duur-of-komt-je-duur-te-staan-wouter-raadgever/

Net geluisterd en goede inhoudelijke info kan niet anders zeggen.
Ben mn benieuwd naar het boek waar jullie het over hadden dat ga ik zeker kopen.

Dat staat er elk moment aan te komen. Het zijn dit soort iniatieven die mij motiveerden om me aan te sluiten bij Burgerfront. Als er echter geen nadrukkelijke afstand wordt genomen van instigators en agitators als Wouter Raatgever is dat voor mij een deal breaker.

Mike

@fatsnotbad2

Mensen zullen wakker worden voor wat betreft Wouter Raatgever.

Nogmaals voor de mensen die nog niet helemaal weten wat er aan de hand is:

https://farmersdefenceforce.nl/praktische-informatie-22-juli-en-gedragscode/

Dit was de demonstratie zoals FDF hem vorige week in de planning had zitten.

Kijk vervolgens naar het onderstaande filmpje van Wouter Raatgever.
Vanaf 2:30 wordt het interessant, want hier zien we iets gebeuren wat eigenlijk helemaal niet kan, maar wat bij veel mensen compleet onder de radar door is gegaan.
[Woede kan blind maken]

Heeft Wouter Raatgever zichzelf  uitgegeven als een [valse] woordvoerder voor FDF?
Heeft Wouter Raatgever met opgefokt en cynisch taalgebruik en opgefokte claims een opgefokte een negatieve toon gezet?
Heeft Wouter Raatgever een sfeer gemaakt die aan kan zetten tot escalatie?
Heeft Wouter Raatgever de Main Stream Media met deze misinformatie arsenaal gegeven of FDF in diskrediet te brengen?

Deze man is een professionele spindoctor, en dus levensgevaarlijk.

LOOSH

Ik sta 100% achter je Mike. Ik denk dat veel mensen op dit forum het gelukkig al zien, en die massa moet groter worden.

Wat mij nog het meest stoort is niet die oetlul van een WR zelf, maar dat niet iedereen onmiddellijk doorziet dat deze zelfbenoemde keizer geen kleren aan heeft! Iedereen met gezond verstand zou dit onmiddellijk moeten zien. Evenzo met Peter Baars. Waarom worden dit soort clowns uberhaupt serieus genomen?! Ik moet nu noodgedwongen een hele campagne opzetten om deze lui onschadelijk te maken voordat ze nog meer kapot maken. Hoe kan dat?!

Hoe kan het dat een verstandige man als Jeroen Sloendregt niet gevoelig is voor het brevet van onvermogen dat deze heerschappen zelf aandragen?! Ik heb hier maar 1 verklaring voor: gezond verdwijnt wanneer emotie de overhand neemt. Mensen die zich aangetrokken voelen tot de negatieve boodschap van Raatgever en Baars dragen zelf iets diep negatiefs met zich mee en het is dit stukje in hen dat meeresoneert met het sentiment dat de heren van de 'Gulden Middenweg' uitdragen, wars van alle feiten en logica. Met zulke mensen wil en kan ik niet samenwerken.

Mike

En toch denk ik dat we dit alles een positieve draai kunnen geven.

WR heeft hier een schoolvoorbeeld gegeven van complete subversie. We hebben nu een prachtig voorbeeld gezien van hoe "controlled opposition" daadwerkelijk in elkaar steekt.

We hebben meer dan ooit gezien dat je dit soort mensen dus echt niet moet onderschatten.
WR heeft zichzelf in het begin neergezet als een "gewone jongen". Een man van het volk die de corruptie zat was en aangifte ging doen tegen Hugo de Jonge. Vergis je niet, er zit een hoop planning achter deze persoonlijkheid en hoe deze man zichzelf heeft neergezet. Vervolgens is hij begonnen met een campagne.

Als persoon komt hij zeer cynisch over, en hij wil actie zien, en presenteert zichzelf als iemand die daarin de kar gaat trekken. En daar zit hem de crux.

Heel veel mensen zijn boos.
Boos op het onrecht, boos op de wereld waarin ze leven, boos op de situaties waar we nu allemaal gezamenlijk ingezet zijn, boos op de leugenaars in de politiek, boos op de bemoeizieke media die steeds maar weer dicteert hoe mensen zich moeten gedragen.  Mensen zijn het zat.

En dan "ineens" ziet men een man die zich net zo lijkt te voelen als zij. Maar deze man lijkt er "eindelijk" wat aan te gaan doen. Hij is grof, cynisch en laat zich horen/gelden .

Hij doet zich voor als iemand die schopt tegen het establishment. Hij weet precies de juiste snaren te bespelen. Richt zich precies op de juiste instanties, en zet precies de juiste nietsnutten binnen die instanties voor het blok.

Hij speelt in op de woede van zijn volgers.
Het reptielenbrein en de amygdala wordt aangesproken en gestimuleerd.
En hierdoor denken mensen gewoon niet meer helder. Men is niet meer voor reden vatbaar.

Pure LOOSH.

De enige manier om dit een positieve draai te geven is de ogen hier niet voor te sluiten en zulke lui keihard te ontmaskeren voordat ze nog meer schade kunnen aanrichten. En dat is exact wat ik nu doe!

Mike

Helemaal waar, viruswaanzin heeft ook de werkwijze en het gedrag en negatieve uitstraling helemaal door van  W. .Raatgever , overal weten engelen aandacht meer geven , Mike ik heb al jou zgn draadjes gedeeld , ook naar Desiree Rover , Pieter  Stuurman en naar een aantal app groepen ,  deze man moet idd gestopt worden voordat er erge dingen gebeuren of misschien wel gewonden of doden...ps had vrijwel van dag 1 een negatief gevoel bij deze man .

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan