Als ik (mede) verantwoordelijk zou zijn voor -JOUW- gezondheid dan, …
Het ultieme verantwoordelijkheid gevoel voor de gezondheid is dat van de ouder voor het eigen kind. Mijn dochter en vriend hadden zich laten vaccineren voor een vakantie naar een land waar dat helemaal niet eens verplicht was. Ze hadden zich letterlijk laten overdonderen door de dokter. Ik was zo kwaad dat ze wijselijk maar niet vertelden wie dat was geweest, ik weet niet wat er gebeurd zou zijn, … ?
Die avond werd de video op YouTube bekeken onder mijn toezicht naar Lethal Injection, the story of vaccination zodat de aandacht niet zou verslappen gedurende de 2.5 uur. Daarna gaven ze beiden toe niet slim geweest te zijn en waren onder de indruk van de video.
Als ik nu mede verantwoordelijk zou zijn voor jouw gezondheid, dan moest je ook verplicht je eigen onderzoek doen naar de uitrol van de Nieuwe Wereld Orde en het plan van de Rockefellers. De teller staat in 8 weken op 10.584 pageviews, maar nu komt het, .. het pdf file waar het allemaal om gaat werd slechts 440 keer bekeken. Ik zou dus over je schouder moeten meekijken of je de juiste info wel leest.
Daarna zou je het hele COVID 19 verhaal beoordelen op wat het is, een middel om de NWO uitrol te realiseren dus een totale hoax en diegene die het hardste roepen hoe gevaarlijk het ‘virus’ is, dat zijn de NWO marionettenpoppen die zichzelf in de etalage zetten voor een enkele reis naar de beruchte gevangenis van Guantanamo Bay.
https://gedachtenvoer.nl/2020/08/07/als-ik-mede-verantwoordelijk-zou-zijn-voor-jouw-gezondheid-dan/