Dotcom Radio

helemaal met Charza eens! Vanaf begin heb ik al argwaan alleen al vanwege de manier waarop hij zich presenteert. In het interview met Rick laat ie ook duidelijk blijken hoe hij erin staat en kraakt Viruswaanzin af. Sommige punten van hem zijn goed, maar het is de manier waarop welke geen vertrouwen geeft.

Een kijkje op de site van Wouter Raatgever en Peter baars over hun politieke partij. zij willen terug naar een dualistisch systeem. Dualistisch is volgens mij satanisch en gebaseerd op strijd. Of haal ik het nu door elkaar met dualisme?

Mogelijk hebben we nu een ander probleem. De domeinnaam deguldenmiddenweg.nl word te koop aangeboden. De site van Wouter en Peter eindigt op eu. Vermoedelijk omdat nl al vergeven was.
Ik heb de persoon in kwestie die de site te koop aan bied een bericht gestuurd met de vraag naar kosten en procedure om deze domeinnaam te kopen. Ik zie WR ervoor aan dat als hij hier lucht van krijgt de nl domeinnaam opkoopt voor zijn politieke doeleinden.

Hoi allemaal, we hebben het nu al een tijdje over -virussen bestaan niet -

Kunnen we geen internet storm ontketenen met dit onderwerp

Onderzoek wat je te weten komt. Je -LEVEN- kan ervan afhangen.

Wat bedoel ik met je -LEVEN- kan ervan afhangen? Nee geen leven of dood situatie, hoewel dat kan ook afhankelijk wat er in het komende vaccin zit voor vergif of DNA veranderingen, nee ik bedoel of je de rest van je -LEVEN- in angst wil zitten?

Weet je nog dat gevoel bij de live beelden van 9/11 toen je de Twin Torens zag instorten? Hou dat gevoel even vast als je dit eens goed leest, de IMPACT op onze Gezondheid, Angst, Vrijheid, Toekomst, Terug naar NORMAAL

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/28/onderzoek-wat-je-te-weten-komt-je-leven-kan-ervan-afhangen/

Goed stuk Henk , ik ga meteen delen , delen, delen ! Dankjewel , je levert  een grote bijdrage aan de wereld 🌎

Ik heb al enkele zeer goede artikelen van Dr. Lanka geplaatst. Ook een in het Nederlands. Deze was keigoed.

Hij heeft het daar ook over bewustzijn en pure informatie. Hij schrijft: Ons lichaam is een materialisatie van bewustzijnseenheden.

Het loont zich echt dit artikel te lezen.

Verder heb ik het onderstaande boek gekocht. Zal niet meteen uitgelezen zijn, want het bevat meer dan 450 blz. in het Duits.

https://www.buchhaus.ch/de/buecher/ratgeber/gesundheit/detail/ISBN-9783891891476/Engelbrecht-Torsten/Virus-Wahn

Dorothé

Mooi Dorothé

Van de week dus het artikel geschreven wat hier ook een hot item was op het forum over exosomen.

En dan vraag ik mij af hoeveel mensen dit ook actief delen?

Linkedin kan ik vergeten, daar zijn de mensen bang voor de meelezers en hun baantje

Ik kreeg gisteren de melding om mijn Twitter instellingen na te te kijken want de berichten verschijnen niet op de tijdlijn met mijn reactie erbij, dus nog steeds censuur.

Factsforum is mijn #1 platform in de statistieken en geen sociale media of zoekmachine komen ook maar in de buurt, ... dus !!

Een complot bericht dat niemand zou geloven omdat het zo onrealistisch is, … (eh was), …

Stel je eens even voor:
Het is ergens in januari en ik zou schrijven:

Binnenkort krijgen we de uitbraak van een virus, een virus dat zo hevig is dat in de meeste landen een totale lockdown wordt afgekondigd, een verplichte quarantaine om het gevaarlijke virus hopelijk te kunnen verslaan.

Niemand zou mij geloven
Niemand zou mijn bericht delen
Er zou smakelijk om mij gedachten worden gelachen

https://gedachtenvoer.nl/2020/07/31/een-complot-bericht-dat-niemand-zou-geloven-omdat-het-zo-onrealistisch-is-eh-was/

Bij de kleur Oranje dacht ik eigenlijk gelijk aan ons koningshuis, niet positief dus.

Met Max Verstappen werd ik weer een beetje oranje minded

Maar dit vindt ik eigenlijk wel een goed idee, net als de gele hesjes

Tnj12kfn4ae2lfunvu04lvum5zc2v9omr.jpg

Ja het is Willem 4 Van Oranje Nassau. Dus daar zit dat Oranje in. Niet de kleur, maar een naam. Van de andere kant typeert ons wel de kleur Oranje. Kijk maar naar het voetbal. We zijn herkenbaar hierdoor in de wereld. Dus de naam is onze identiteit geworden.

Oranje is een bijzonder kleur. Toen ik zelfstandig was, had mijn website/flyer/visitekaartje de kleuren lichtgrijs en oranje. Je ziet dit trouwens wel vaker.

Oranje:

https://www.ensie.nl/redactie-ensie/oranje
Wanneer het over oranje gaat, worden altijd de eigenschappen van de kleuren rood en geel samen bedoeld. Het gaat daarbij over de betekenis van lichamelijke energie en dat het kanalen van onderdrukte vitaliteit door een overactieve geest kan openen. De kleur van het geslachtschakra is oranje, het is een hete kleur vol vitale energie en nauw verbonden met de levenskracht.
Nou, die levenskracht hebben we nu meer dan nodig, is van spirituele betekenis. Het is wel een ' aardse ' kleur'. Maar ja, deze strijd is wel spiritueel maar gevoerd op aarde!!

Dorothé

zolang het koningshuis niet is opgehangen ben ik niet zo'n fan van die kleur. Kleuren zijn belangrijk, de franjes aan bv de amerikaanse vlag betekenen dat het vaticaan de baas is. Dus geen oranje wimpel bij mij aan de vlaggemast en geen volkslied uit mijn strot.
Die voetbalshirtjes mogen ze aanhouden, het is wel een nationale kleur, hmm. En een besmette kleur. Dus al die oranje prullaria mag van mij op de zelfde lijst als de nazisymbolen.

Staat op de agenda voor dotcom.radio de kleur Oranje

Hope Comes In The Dark, Q Dark to Light

Stemmen moet per post, want het virus infecteert niemand die meewerkt aan het platbranden van steden maar in de rij staan om te stemmen is levensgevaarlijk.

Zelfs met deze manier van stemmen heeft Biden nog steefs geen schijn van kans, maar het geeft ruimte om te frauderen en, nog veel belangrijker, er zal veel chaos ontstaan rondom het tellen van de stemmen, vergelijkbaar met de ponskaartjes van 2000, toen George Bush pas weken later ‘won’ van Al Gore (met behulp van een corrupt Hooggerechtshof).

Door de chaos en onduidelijkheid rondom de verkiezingsuitslag zullen de Democraten aandringen op een interim-president, die wordt aangewezen door het Huis van Afgevaardigden, ....

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/01/hope-comes-in-the-dark-q-dark-to-light/

Ieder Voor Zich, als je niet samen wilt! Wordt het daar geen tijd voor?

Moegestreden waarheidsvinders, nieuwe ontdekkingsreizigers die aandacht zuigen en denken iets nieuws ontdekt te hebben, hardnekkige slapers die op de zenuwen werken. Wordt het geen tijd dat een ieder verantwoording gaat nemen voor zichzelf?

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/02/ieder-voor-zich-wordt-het-daar-geen-tijd-voor/

ja , ik had dat ook al ergens gelezen maar het is echt zo denk ik , walgelijk ! En die domme schapen blijven maar geloven in een sprookje , heb altijd al van mijn vader geleerd , wie met de kudde meeloopt stapt in de stront van een ander ! Ik heb dat nooit gedaan ..  Wij zijn wakker gelukkig , meer dan ooit !!!! Kijk uit naar de uitzending straks .

dotcom.radio aflevering 216 van 02-08-2020

Deze week in aflevering 216 Bijdragen / vragen luisteraars – Wat moet ik denken van? – Het grootste complot ooit – Q kloof volgers / niet volgers – Overheid / grondwet / vrijheid. – Exosomen / virus – Kodak Pharmaceuticals – Info schaakspel – en veel meer

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/02/dotcom-radio-aflevering-216-van-02-08-2020/

Het plan om artsen voor eens en altijd het zwijgen op te leggen

Vorige week ging een artsenorganisatie genaamd America’s Frontline Doctors naar Washington DC en gaf een persbericht voor het Hooggerechtshof.

Wat deze groep artsen zei, was in tegenspraak met de officiële standpunten van de Wereldgezondheidsorganisatie en de Centers For Disease Control met betrekking tot het coronavirus en de behandeling van de infectie, aangezien het nieuwe experimentele vaccin vóór het einde van het jaar zou kunnen gereed zijn.

Leden van de artsenorganisatie zijn ontslagen, hun website is verwijderd en de virale video is bijna van het internet verwijderd.

https://gedachtenvoer.nl/2020/08/03/het-plan-om-artsen-voor-eens-en-altijd-het-zwijgen-op-te-leggen/

Mooie uitzending weer heren! Kon hem vanochtend pas luisteren, maar dat maakte mijn autorit die op de planning stond wel meteen een stuk aangenamer.

Ik vond het grappig om te horen dat mijn opmerking over feminisme ook nog even uitgelicht werd naast alle andere mooie bijdragen!

Ja, was wel grappig. Henk begon over de koelkast bij mij thuis en ik wilde meteen van wal steken over waarom er nu geen bier meer in staat, maar hij doelde op jouw gevleugelde uitspraak. Dat was een mooi moment!

Mike

Ja ik vond het wel grappig om dat terug te horen.

Laten we hopen dat nog veel van dat soort uitspraken gaan volgen!
Wellicht kunnen we als bewuste burgers eens mee praten op dotcom radio? Lijkt mij wel interessant om meerdere gasten te horen in jullie uitzendingen. (Of misschien als special of iets dergelijks)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan