duimpje stelt zich voor

Ik denk dat Pike goed zit. Je bent door je glycogeenvoorraad heen en je voeding voorziet in onvoldoende koolhydraten om deze weer aan te vullen. Tijd om glutenvrije granen te gaan introduceren in je voedingspatroon. Behalve rijst kun je dan ook denken aan quinoa, boekweit, gierst en amaranth. Zoete aardappelen (bataten) zijn ook een optie.

Mike
 
mike en pike ik heb mijn koolhydraten opgevoerd en inderdaad mijn energie is weer enigzins omhoog aan het gaan.

op dit moment ben ik me in aan het lezen in het gapsboek.

hieruit maak ik vooral op te starten met de darmen om de bacterien daar weer op orde te brengen.
nu eet ik wel al redelijk veel om dit met voeding te kunnen bereiken maar ik denk dat dit een lange weg voor mij gaat worden.

ook lees ik dat als je darmflora niet op orde is je last kunt hebben van een slechte vertering en daardoor vaak verstoppingen,dit is bij mij ook aan de orde.

nu heb ik deze probiotica super plus gevonden en wil ik aan jullie vragen om jullie lichtje hier eens over te laten schijnen qua ingredienten en of dit verantwoordelijk is of dat jullie een betere weten,graag met link :]

dit zijn de ingredienten:
De ingrediënten zijn 45 mg. darmflora bacteriën: Lactobacillus Acidophilus, Lactobacillus Rhamnosus, Lactobacillus Lactis, Lactobacillus Bulgaricus, Bifidobacterium Breve,Bifidobacterium Longum, Fedococcus Acidilactici, Streptococcus Thermophilus, 5 mg. vitamine C (ascorbinezuur) en 40 mg. FOS (Fructo Oligosacchariden).

dit is de link:
http://www.thefeelgoodcompany.org/contents/nl/d5_Probiotica_Super_plus_FOS.html

thanks alvast
silvia
 
dank je jhanne.

ik heb inderdaad de richtlijnen gelezen in het gapsboek maar geen verwijzing naar welke je dan kunt nemen en er worden zoveel voor mij onbekende toevoegingen in supplementen gestopt dat ik niet weet welke wel en welke niet vandaar mijn vraag.

ik ga eens even kijken op de link die je me gaf,misschien is dat dan ook wel iets voor mij.

gr. silvia
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan