Ik wil echt niet zitten te zeuren over een paar noten maar pindakaas en vooral veel pindakaas is echt niet gezond. Is een echte omega 6 bom en dat werkt ontstekingsbevorderend.Wat ik ook nog eet is behoorlijk veel pindakaas...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil echt niet zitten te zeuren over een paar noten maar pindakaas en vooral veel pindakaas is echt niet gezond. Is een echte omega 6 bom en dat werkt ontstekingsbevorderend.Wat ik ook nog eet is behoorlijk veel pindakaas...
Welke oliën zijn dat precies?Ik merk dat wanneer ik bepaalde essentiële vetzuren (oliën) binnenkrijg dat mijn pijnen iets dragelijker worden en vraag mij soms af hoe dat komt.
Heb je een goeie site of een link naar een topic in dit forum waar ik allerlei goede bronnen van vet terug kan vinden?
Dit vind ik een heel zinvolle opmerking. Ik denk dat je lichaam erop ingesteld moet zijn om ook regelmatig een koolhydraatrijke maaltijd te verdragen. Bij mezelf merk ik dat het, sinds ik vetrijk eet, geen enkel probleem is om zo nu en dan wat meer koolhydraten te eten. Hooguit krijg ik last van maagzuur, dus ik doe het liever niet. Maar in tegenstelling tot voorheen ben ik niet na twee uur alweer hongerig. Kennelijk reageert m'n suikerspiegel er nauwelijks op.Het principe van afwisselend KH eten en dan weer niet is iets waar ik een meerwaarde in zie. Niet alleen mbt training maar ook gezondheid van het metabolisme.
Nee, pindakaas is geen goede bron van vet! Het is niet eens een noot, maar een peulvrucht boordevol omega 6 vetzuren, vaak ook nog vol schimmels.pindakaas
Ga vooral squaten met jou problematiek(en ik bedoel dan met gewichten)
@Tolunay, deadlifts en squats ben ik nu aan het leren, eens als ik de techniek onder de knie heb ga ik overschakelen naar gewichten, schijnt heel goeie oefeningen te zijn voor heel het lichaam.
http://limburg.westonprice.nl/gezonde-principes-2/Het totale vetgehalte van traditionele voeding varieert van 30 – 80 % slechts 4 % van de calorieën komt uit meervoudig onverzadigde oliën die natuurlijk voorkomen in granen, peulvruchten, noten, vis, dierlijke vetten en groenten.