En tevens denk ik, dus ik zeg niet dat het waar is, dat Ego hebben ook fouten hebben, mag zijn, Natuurlijk is je Ego ontvankelijk voor de geest van het moment. Hebben we niet allemaal een ontwikkeling doorgemaakt. Ik dacht dat vegetarisme goed was, uit goede bedoelingen. Dacht dat het ethischer was. Dit was geen boze opzet van mij. Ik dacht alleen zo op dat moment. Maar ik stond open voor verdere ontwikkeling. Het forum raakte mij en daar ben ik in meegegaan. Uiteindelijk heeft zich bij mij de bewustzijnsontwikkeling voortgezet dit zich ontwikkelde op het forum. Misschien had zich mijn weg wel anders ontwikkeld als ik hier niet was beland.
Zijn al die andere mensen met andere meningen slecht? Nee, ze zijn ook een deel van het geheel, met hun Ego. Alleen dit Ego draagt niet bij aan de boodschap van GOD, ze moeten dus nog bewuster worden. Dat is in de huidige wereld een moeilijke taak, we worden in een hypnosetoestand gebracht en het is maar moeilijk om daaruit te ontwaken. Men krijgt echter de mogelijkheden meer dan eens aangereikt, men moet slechts happen. maar happen betekent inzien, denken, beschouwen, verantwoording nemen, durven, springen, anders zijn dan de rest. Dat is nogal wat. We vragen nogal wat van de anderen die nog niet zover zijn. Wij hebben goed praten, zijn er jaren lang op voorbereid, is niet van vandaag op morgen gegaan, we zijn niet voor de poorten van de hel gezet. Spring nu nog maar eens, dat is heel gevaarlijk.
Dus mensen, wat ik wil zeggen, ook de Egootjes die aan de verkeerde kant zitten, zijn onze medestrijders. Alleen de lagere entiteiten, zij die dit satanische goedje in de wereld gezet hebben en duimendik meewerken aan dit plan, dat zijn de verwerpelijken. Hun wordt de poorten van hemel geweigerd omdat zij een deel uitmaken van het Satanische Beest.
Dus, ben blij dat je de mogelijkheid heb gekregen om te ontwaken en voel je daardoor niet beter dan de rest, want dan val je zelf in de ego van afscheiding.
Dorothé