Ook geplaatst bij BC:
De Twitter-deal gaat nergens heen
Clandestiene
2 minuten
Ik zat midden in het typen van mijn reactie op het nieuws over Elon die een brief stuurt om de Twitter deal te beëindigen. En toen zag ik het nieuws over de tegenaanklacht van Twitter.
Mijn eerste gedachte over dit alles was dat Elon zich niet echt terugtrekt. Dit was een zakelijke stunt om de echte bot gegevens te krijgen en de aankoopprijs te verlagen. Omdat Twitter geen andere keuze heeft dan toe te geven. Nu hebben ze GEEN gegadigden om het te kopen en hun aandelen zijn geruïneerd omdat Elon Twitter volledig blootstelde voor alle bots en opgeblazen gebruikersaantallen. De aandeelhouders van Twitter hebben Elon nodig om het te kopen.
Ik stond op het punt om hoog en machtig te worden en jullie te vertellen dat jullie 24 uur moeten wachten om te zien dat dit slechts een deel van het onderhandelingsproces is, en het is nog niet voorbij. Het duurde niet eens 1 uur.
Dit is een onderhandelingstactiek. Elon heeft de echte gebruikersgegevens, en hij gaat niet stoppen met Twitter uit te persen totdat ze de echte cijfers toegeven en hem een veel lagere prijs geven om de echte gebruikersgegevens te weerspiegelen.
Twitter kan geen kant op, en zal uiteindelijk zijn verlies nemen, en verkopen aan Elon voor een betere prijs. Het is slechts een kwestie van tijd.
Ondertussen is dit alles in het directe zicht van de normies, en worden ze langzaam genormaliseerd, herhaaldelijk, aan de harde realiteit van Big Tech en hoe ze de wereld manipuleren.
Ik denk dat de Twitter deal al gedaan is, en dat we gewoon getuige zijn van de vergeefse strijd van rijke aandeelhouders die in het reine komen met het verlies van miljarden dollars.
-Clandestine
I was in the middle of typing up my response to the news about Elon sending a letter to allegedly terminate the Twitter deal.
bioclandestine.substack.com
Elon Musk announced Friday that he will abandon his tumultuous $44 billion offer to buy Twitter after the company failed to provide enough information about the number of fake accounts.
apnews.com