Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een vraag. Heeft iemand van hier ervaring met internet via starlink? Ik ben aan het verdiepen hoe dat werkt en heb gelezen dat het minder goed werkt met obstakels zoals overdekt balkon. Dat is mijn geval aan de orde net als dat mijn balkon aan de zuid kant is gebouwd. Ik kwam erop omdat er weer eens bericht voorbij kwam van de internet provider over inflatie tijdens contract. Terwijl internet via starlink steeds goedkoper word. Even afgezien van dat internet activiteiten via huidige providers controleerbaar is wat ik totaal geen fijn idee vind. Iemand ervaring bij obstakels aan de zuidkant? Geen mogelijkheid om een satelliet vrij naar het noorden te plaatsen. En ook staat er helaas een verboden me huurcontract om dergelijke apparatuur te mogen plaatsen.
Met of zonder obstakels? Hier is alles helemaal dicht gebouwd en nagenoeg dus alleen maar beton.Werkt uitstekend volgens mijn schoonbroer. Was het enigste dat hem goed internet gaf.
ZonderMet of zonder obstakels? Hier is alles helemaal dicht gebouwd en nagenoeg dus alleen maar beton.