Elon Musk

Ik heb een vraag. Heeft iemand van hier ervaring met internet via starlink? Ik ben aan het verdiepen hoe dat werkt en heb gelezen dat het minder goed werkt met obstakels zoals overdekt balkon. Dat is mijn geval aan de orde net als dat mijn balkon aan de zuid kant is gebouwd. Ik kwam erop omdat er weer eens bericht voorbij kwam van de internet provider over inflatie tijdens contract. Terwijl internet via starlink steeds goedkoper word. Even afgezien van dat internet activiteiten via huidige providers controleerbaar is wat ik totaal geen fijn idee vind. Iemand ervaring bij obstakels aan de zuidkant? Geen mogelijkheid om een satelliet vrij naar het noorden te plaatsen. En ook staat er helaas een verboden me huurcontract om dergelijke apparatuur te mogen plaatsen.

Ik heb een vraag. Heeft iemand van hier ervaring met internet via starlink? Ik ben aan het verdiepen hoe dat werkt en heb gelezen dat het minder goed werkt met obstakels zoals overdekt balkon. Dat is mijn geval aan de orde net als dat mijn balkon aan de zuid kant is gebouwd. Ik kwam erop omdat er weer eens bericht voorbij kwam van de internet provider over inflatie tijdens contract. Terwijl internet via starlink steeds goedkoper word. Even afgezien van dat internet activiteiten via huidige providers controleerbaar is wat ik totaal geen fijn idee vind. Iemand ervaring bij obstakels aan de zuidkant? Geen mogelijkheid om een satelliet vrij naar het noorden te plaatsen. En ook staat er helaas een verboden me huurcontract om dergelijke apparatuur te mogen plaatsen.

Werkt uitstekend volgens mijn schoonbroer. Was het enigste dat hem goed internet gaf.

Ja dat snap ik dat dat van bovenaf komt. Zou ik een satelliet naar boven richten dan leest is alleen de onderkant van het balkon van mijn boven buurman. Dus ik vrees dat die combinatie samen met beton blokken eromheen en op de zuidkant gericht geen effect zal hebben dan.

Elon Musk has unfollowed Tiffany Fong Fong after she was outed as an alleged prostitute.

Fong Fong was grossly overpaid on X despite Elon’s interactions with her that pumped her engagement. Even with Elon amplifying her account, the numbers still did not add up. Her bragging about her big paychecks all while failing to show her statistics further exposed how the monetization system on X is unfair and rigged.

Fong Fong popped up out of nowhere and blew up quickly in the MAGA movement. This is always a red flag. I also find her relationship to Sam Bankman-Fried and all the access she got to him curious. There are strong operator and/or honeytrap vibes here.

This is not the first time Elon has propped up a sketchy individual. Elon amplified Eliza Bleu who was a fake sex trafficking survivor and advocate. Eliza lied about Pizzagate, scammed innocent people out of money and said in an interview that in certain situations it’s OK for an adult to have sex with a child. After Eliza was exposed by many, Elon unfollowed her too.

The question remains though, is Elon truly unaware about the sketchy individuals and frauds on X he’s amplifying? Or, is he putting a spotlight on them as part of a bigger trap to expose these people?

Time will tell.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan