Paradogma,
Je bevestigt exact wat ik schreef, nl. Khazaren zien zichzelf aan de top van de blanke hierarchie, de opperblanken dus. Ze zijn inderdaad niet vies van andere blanken tot slaven maken, vandaar ook de benaming 'slaven' die slaat op het Slavische volk. Ze hebben hun hand ook niet omgedraaid voor de massamoord van christenen in Armenie en Oekraine, eveneens medeblanken.
Maar de allergrootste genocide en slavenhandel in de menselijke geschiedenis betrof die van zwarte Afrikanen. Het motief hiervoor was racisme, maar op een veel dieper niveau gaat het om het wegvagen van de oorsprong van de mens, zowel qua ras als cultuur en religie. Als zij alle oude kennis en wijsheid kunnen kapen en deze omdraaien en vervormen tot hun satanische variant, dan moet alles en iedereen wat nog herinnert aan het origineel uit de weg worden geruimd.
Ineens wordt dan duidelijk waarom Afrika en de Afrikanen, de bakermat van ALLE hoogstaande menselijke cultuur, filosofie en spiritualiteit (en dus NIET Griekenland, dat alles gejat heeft van het oude Egypte) al zo lang het mikpunt zijn. Maar ook waarom wijze natuurvolkeren als de indianen, aboriginals en maori's het onderspit moesten delven. En waarom ISIS (Israeli Secret Intelligence Service) christenen en yezidi's vervolgt in het midden-oosten (de oorspronkelijke bewoners) en oude tempels en ander cultuurgoed verwoest. En waarom Israel hetzelfde doet met de Palestijnen, eveneens de oorspronkelijke bewoners.
Hun plan om de geschiedenis te herschrijven maakt vele slachtoffers met vele kleuren, waaronder ook blanken. Maar de totale uitroeiing van alle blanken heeft nooit op het programma gestaan, omdat zij het blanke ras beschouwen als het opperras. Denk ook aan het vijfde wortelras van Madam Blavatsky, de Ariers die de geascenseerde zesde en zevende wortelrassen voort zullen brengen, mits zij hun bloed zuiver houden.
Waarom dan toch die agenda van rassenvermenging? De beste verklaringen die ik hiervoor heb gevonden zijn:
- men is overduidelijk uit op synthese door het tegen elkaar opzetten van these en antithese (botsing der beschavingen en religies), de 'regenboog' dus.
- het blanke ras heeft melaninegebrek en verkeert daardoor in een overlevingsstrijd (melanine is van cruciaal belang voor alle levensvormen) en de enige redding voor de blanke mens is de multiculturele samenleving.
Hoe deze vermenging van bloed de geascendeerde zesde en zevende wortelrassen mogelijk moet maken is mij een raadsel. Hitler deed zijn uiterste best om Arisch bloed zo zuiver mogelijk te houden, maar het lijkt erop dat die strategie overboord is gegooid. Ik denk dat dit komt omdat men melanine nu dusdanig goed heeft bestudeerd dat men tot de onvermijdelijke conclusie is gekomen dat melanine absoluut noodzakelijk is voor het voortbestaan van blanken, ook al maakt dit ze minder blank. We zien nu al steeds minder Europeanen met blond of rood haar en blauwe ogen. Dankzij de multiculti-samenleving is zwart zaad letterlijk de redding, maar...sjjjj, niet doorvertellen hoor!
Mike