EU

Vrije handel, geen oorlog: heel eenvoudig.
Dat het in de praktijk niet zo is, is een andere verhaal.
(het isis probleem is binnen 1 maand te regelen, maar dat gebeurt niet en daar heeft de V.S. een leidende rol in, daar zitten we volgens mij op één lijn)

Maar zelfs in de huidige (klote) situatie, denk ik echt dat het humaner is om grenzen dicht te gooien.
Voor de relatief kleine groep die nu voor dat hek staat is dat naar en het klinkt inderdaad makkelijk, maar als je kan rellen kan je terug lopen, of een tijdje in een tent blijven zitten en afwachten hoe het verder gaat.
Dan blijft er slechts een hele kleine groep kinderen, ouderen en gezinnen over om op te vangen.

Dit geldt zeker voor bootvluchtelingen vanuit Afrika. Als je die toe blijft laten ben je mede verantwoordelijk voor de degene die verdrinken.
Dat het ook daar uit de hand loopt is een resultaat van slap optreden de afgelopen jaren.

“uit verband worden getrokken of verdraaid door demagogen die alleen maar doen aan stemmingmakerij om een anti-gevoel op te wekken (zionistische agenda)”

Andersom gebeurt het net zo goed Mike (is dat dan de Soros-agenda misschien?)!

Ik denk dat het goed is om de boel even duidelijk af te bakenen. Beide emoties, zowel die van liberaal/links als die van (dogmatisch-)rechts zijn, mijns inziens, beinvloed door een ieder die een hart heeft. Of je nou 'pro-Europa' (in principe pro-blank en haar gedachtegoed) of conservatief (lees: tegen massale immigratie) bent; je hebt een probleem. Als liberaal word je weggeschoven als iemand die naief is en als conservatief als iemand die de realiteit van de vluchtelingen niet onder ogen ziet.

Zoals David Icke altijd zegt: "take a step backwards and look at it again." Wat zien we dan? De ideale mogelijkheid om verdeeldheid binnen Europa te zaaien. En wat zien we momenteel gebeuren? Precies dat! Vergeet niet dat de daders van dit issue dezelfde Zionistische agenten zijn die al eeuwenlang (zo niet millenialang) verantwoordelijk zijn voor onze ellende. Willen we daadwerkelijk een oplossing voor dit probleem, dan moeten we naar de oorzaak: de Khazaarse Mafia. Vergeet dat niet beste forumleden. Uiteindelijk zorgen zij voor de verdeeldheid, zelfs binnen de meest hechte gemeenschappen.

Ik weet niet of dit al een keer voorbij is gekomen, maar wat denken jullie van GeenPeil? Hebben ze een punt om een referendum daarover aan te vragen?

Komt uit de koker van Geen Stijl. Zegt misschien iets...

http://geenpeil.nl

Mark

Ik kan mij hier in de delta nog een referendum met uitslag herinneren over een grondwet voor de Europese unie.
Wanneer referenda echt een omwenteling zouden veroorzaken dan waren ze allang afgeschaft.

Wow, Pike, dat lijkt me een buitengewoon waardevolle levenservaring!

Inderdaad Alethea je maakt in die paar maanden heel veel mee.

In dat artikel van Lasha Darkmoon lees ik weer de m.i. absurde theorie terug die David Duke ook verkondigt: dit zou een joods complot zijn om het blanke ras uit te roeien. Ik ben ervan overtuigd dat het een joods complot is om landsgrenzen te doen vervagen en culturen en religies (en ook rassen) samen te laten smelten teneinde deze op te heffen, daarover geen discussie.

Maar waar is het bewijs voor de theorie dat joden het specifiek gemunt zouden hebben op blanken? Er is wel bewijs voor de stelling dat BLANKE Ashkenazi-joden het blanke ras als superieur beschouwen en henzelf aan de top van de blanke hierarchie plaatsen. Ook kennen blanken van oudsher veel onderlinge strijd, maar er is geen enkele geschiedenis van blanke groeperingen die zichzelf als het ware buiten het blanke ras plaatsten en er vervolgens op uit waren om alle andere blanken uit de weg te ruimen. Blanken voelen zich van oudsher wel snel bedreigd en hebben, zoals Public Enemy het al verwoordden, Fear of a Black Planet.

Deze filisofie zoals David Duke e.a. naar buiten brengen komt op mij over als een variant op de rassenleer van Hitler, die ook van mening was dat het Arische ras bedreigd werd door joden. Daarom roep ik opnieuw op om geen extreem rechtse standpunten te blijven herkauwen. Cholesteroliscool, jij bent nr. 4 die in korte tijd met deze gevaarlijke gedachtengang op de proppen komt. Als we die weg gaan bewandelen is alle nuance zoek!

Mike

Er is wel bewijs voor de stelling dat BLANKE Ashkenazi-joden het blanke ras als superieur beschouwen en henzelf aan de top van de blanke hierarchie plaatsen.

Goyim kan alle kleuren van de regenboog bevatten incl. wit of blank of wat dan ook.
Ik heb geen problemen met iemand met een ander kleurtje, no worries.
Feestje van wat gents only.

Goyim kan alle kleuren van de regenboog bevatten incl. wit of blank of wat dan ook.

Klopt, maar kijk naar het apartheidssysteem in Israel:

Eerst komen blanke Ashkenazi-joden. Daarna de sefardische joden uit het midden-oosten. Daarna komen de Afrikaanse joden. Helemaal onderaan staan de Palestijnen.

M.a.w. bovenaan staan blanken en onderaan de zwarte Israelieten en de echte semieten. De hierarchie is erop gebaseerd om die mensen die historisch gezien de meeste aanspraak maken op de titels 'jood', 'Israeliet' en 'semiet' onderaan de hierarchie te plaatsen. De selectie gebeurt op basis van geschiedvervalsing, waarbij blanke Europeanen altijd de geschiedschrijvers zijn. We hebben hier te maken met het grootste bedrog uit de menselijke geschiedenis en de agenda richt zich niet specifiek tegen blank Europa, wat de David Dukes van de wereld ook mogen beweren.

Mike

"nr. 4 die in korte tijd met deze gevaarlijke gedachtegang op de proppen komt."
Nou gebeurt weer waar Paradogma volgens mij ook voor waarschuwt.
Argumenten wegzetten als extreem rechts zonder er inhoudelijk op in te gaan.

De 3% die ik noem is om aan te geven dat we echte vluchtelingen met gemak kunnen huisvesten.
Statistieken slaan helemaal nergens om als mensen individueel leed ervaren. Als het zo gemakkelijk was, waarom kunnen we onze eigen woningzoekenden dan niet eens gehuisvest krijgen?

Ik denk dat het goed is om de boel even duidelijk af te bakenen...
Prima observatie Paradogma!

Ook kennen blanken van oudsher veel onderlinge strijd, maar er is geen enkele geschiedenis van blanke groeperingen die zichzelf als het ware buiten het blanke ras plaatsten en er vervolgens op uit waren om alle andere blanken uit de weg te ruimen.

Ik ben daar nog niet zo zeker van. Toch al helemaal niet als het gaat om uitbuiting binnen het eigen ras. Dat gebeurt al eeuwen aan de lopende band. En wat te denken van de inquisitie? De migratie was in die tijd zeer gering, maar er was meer dan genoeg agressie gericht tegen het eigen volk (en nog steeds). Dat heet dan alleen standenmaatschappij (geestelijkheid, adel, boeren, burgerij). Het ging om geboorte, geld en aanzien. Ik geloof niet dat er ooit een maatschappij geweest is waarbij de slaven werden uitgeroeid zolang deze in het systeem nog nuttig en waren en van toegevoegde waarde. Met de huidige technologie en de zogenaamde overbevolking wordt het een heel ander verhaal. Gelet op de geforceerde rassenmenging lijkt het er op dat dit onderscheid niet meer gemaakt wordt, maar dat een bepaalde klasse het voortbestaan zorgvuldig binnen eigen kringen houdt.

Dan zeg je dus hetzelfde als ik. De agenda is nu gericht op de 'regenboog': vermenging van alle rassen, culturen, landen, seksualiteit, etc. Dat betekent dat niet alleen de blanke identiteit hieronder lijdt, maar die van ons allen!

Men creeert een 'nieuwe wereld' teneinde de oude realiteit definitief tot het verleden te laten behoren. Uiteindelijk zal niemand zich meer herinneren hoe het ooit is geweest. Herschrijving van de geschiedenis dus. Eenieder die wel blijft vechten voor zijn tradities is de vijand en moet op alle mogelijke manieren worden verslagen.

Mike

In het kader van opvang van vluchtelingen in de regio zegt de Hongaarse Minister van Buitenlandse Zaken ware woorden:

In plaats van al dat geld besteden aan opvang hier zou de EU vluchtelingenkampen in Jordanie, Turkije en Libanon moeten financieren:

http://sputniknews.com/europe/20150918/1027210784.html

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Wat mij tegen de borst stuit is dat dat de Sloveense politie nu pepper spray heeft gebruikt tegen vluchtelingen:

http://news.yahoo.com/latest-un-agency-calls-joint-european-response-113758508.html#

De Hongaarse oproerpolitie deed dit ook al twee weken geleden:

Mike

Charlie Hebdo krijgt een Duitse prijs voor hun volkomen smakeloze cartoon over de verdronken vluchtelingenbaby:

http://sputniknews.com/art_living/20150918/1027209165/charlie-hebdo-satire-award-criticism-syrian-crisis.html

Dit is nl. 'vrijheid van meningsuiting' westerse stijl, mensen!

Mike

Uit de reacties van sommige forumleden blijkt dat mijn waarschuwingen voor het hanteren van ultrarechtse argumentatie tegen vluchtelingen niet worden begrepen. Misschien goed om dan eens het perspectief te belichten van een anti-Israelische site genaamd Electronic Intifada:

https://electronicintifada.net/blogs/rania-khalek/israeli-leaders-delight-europes-cruelty-toward-refugees?utm_source=EI+readers&utm_campaign=1ff72a166d-RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_e802a7602d-1ff72a166d-290660781

Israel vindt het wel mooi wat er allemaal gebeurt. Hoe wreder Europa optreedt tegen de vluchtelingen, hoe beter:

As most of the world looks on in horror at Europe’s atrocious response to refugees escaping war and persecution in the Middle East and Africa, some Israeli officials are quietly reveling in the chaos.

En dan is er nog het argument dat we ook terug horen bij David Duke:

While there is plenty of blame to go around for the current crisis, Hungary’s actions — coupled with the jingoistic rhetoric of its right-wing Prime Minister Viktor Orban — have provoked the most widespread revulsion.

Muslim refugees must be kept out of Europe “to keep Europe Christian,” said Orban in an opinion piece urging Germans not to welcome Muslim refugees.

“We shouldn’t forget that the people who are coming here grew up in a different religion and represent a completely different culture,” he insisted. “Most are not Christian, but Muslim. … That is an important question, because Europe and European culture have Christian roots.”

A statement from Zeid Ra’ad Al Hussein, the UN’s high commissioner for human rights, attributed Hungary’s “callous” and “illegal” treatment of refugees to “the xenophobic and anti-Muslim views that appear to lie at the heart of current Hungarian government policy.”

As it turns out, Orban’s ruling party, Fidesz, is smitten with Israel, particularly Prime Minister Benjamin Netanyahu’s Likud party. During a visit to Israel in 2005, Orban reportedly declared, “Likud is our natural ideological partner.”

He has since adopted several Israeli practices.

Uit het artikel blijkt dat niet alleen Hongarije deze positie inneemt, maar ook Slovakie, Polen en Tsjechie, die allemaal een rechtse, pro-westerse regering hebben:

In Warsaw last weekend, thousands of right-wing protesters took to the streets, chanting, “Today refugees, tomorrow terrorists!“ and “Poland, free of Islam!”

To make their point, the rightwing demonstrators used a cartoon originally crafted by pro-Israel propagandists to portray Israeli soldiers as morally superior to Palestinians, who are shown using civilians as human shields. In reality it is Israel that uses Palestinians, including children, as human shields.

Mike

Rusland ondersteunt Servie met de opvang van vluchtelingen en toont zich daarmee een stuk menselijker dan de Oost-Europese landen genoemd in de vorige post:

http://tass.ru/en/world/822181

Mike

Mike: Ook kennen blanken van oudsher veel onderlinge strijd, maar er is geen enkele geschiedenis van blanke groeperingen die zichzelf als het ware buiten het blanke ras plaatsten en er vervolgens op uit waren om alle andere blanken uit de weg te ruimen.

Dat wil ik nuanceren. De Khazaarse 'joden' (ik las net iets over de Chabad cult; die lijkt wat weg te hebben van de Babyloniaanse cult die zich uiteindelijk openbaardde via de Khazaren) maken een heel duidelijk onderscheid tussen zichzelf (waarschijnlijk vanuit het waanidee dat zij de oorspronkelijke Israelieten zouden zijn) en andere blanken.

Dus deze groepering lijkt een uitzondering te maken op jouw, op zich kloppende, stelregel.

En daarbij dan nog de opmerking dat ze alle andere blanken misschien niet eens willen uitroeien (goh, wat een mazzel!) maar vooral als onderdanen zien.

1925 (!)
Countkalergi-700x381.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan