EU

ALLE autofabrikanten belazeren de boel:

http://qz.com/511064/all-car-companies-cheat-on-emissions-tests-its-just-that-most-do-it-legally/

Mike

Over de 'kleurenrevolutie' van Europa:

It is not a question whether to help refugees or not. Every thinking person knows that you need to help people in need. What is currently happening in Europe, it is not any help to refugees, but installing the ‘colour revolution’ in Europe by refugees. It will lead to a widening conflict, terrorism and destabilization in Europe.

http://www.liveleak.com/view?i=f66_1444228008#lsWpW7TzTMkp0Hc4.99

Mike

Nigel Farage presenteert weer een briljante analyse, deze keer over de rol van Duitsland en Frankrijk in de EU:

Mike

Ook dit is Europa.
Geen werk meer voor werknemers boven de 50 die hun baan verloren hebben.
Ik zelf merk al dat men mij nergens meer nam nadat ik terug ben gekomen naar Nederland en ik was ongeveer 43 jaar. Dus Maastricht met hun vele callcenters (wat trouwens nog veel meer in Maastricht en omgeving gaat komen) bood mij alleen maar de mogelijkheid voor een ongeschoolde baan in een callcenter zonder pensioenregeling waar de situatie sterk voelt als een concentratiekamp met dwangarbeiders.
Zie Zemla komende woensdag:
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2015/afleveringen/14-10-2015

hoi Godsgeschenk, maar ondertussen is niet-werken ook een groot taboe en ons pensioen schuift steeds verder naar boven op.

..en worden pensioenen steeds hoger belast.
je huis afbetalen als pensioenvoorziening gaat ook al niet veel helpen.
ook woongenot?- en bezitbelastingen voor huizenbezitters gaan huizenhoog worden.
en wat dacht je van daarnaast nog regenbelasting, zonneschijn en -duurbelasting, schoneluchtbelasting en last but not least: leefbelasting..

Hoi Lievergezond,
Ja, dat klopt. Maar ik kom er maar niet weg. Heb ondertussen wel een vast contract, na eerst ontslag gekregen te hebben. Maar goed. Ik ben nu daar op die afdeling de oudste en als enige nog niet ziek geweest. Ik ben trouwens al 1 jaar en 9 maanden niet meer ziek geweest, d.w.z. niet meer een dag vanwege ziekte thuisgebleven, maar gewoon gaan werken. Dit omdat ik bang was geen contractverlenging te krijgen. Ik stel me dus echt slaafs op, maar heb nu dus dan wel een vast contract. Al mijn medegroepsgenoten, die met mij waren begonnen, zijn oftewel zelf weg gegaan, of hebben ontslag gekregen. Ik ben dus wel blij met dit contract, maar zou zo graag ook een normale baan willen hebben. Ik weet niet of ik dit nog lang vol zal gaan houden. Ook ik heb mijn grenzen. Maar ik wil niet werkeloos worden en ook niet meer zelfstandig zijn, dus blijft me niets anders over. Hoe moeilijk is deze situatie!

callcenter zonder pensioenregeling waar de situatie sterk voelt als een concentratiekamp met dwangarbeiders

Vraag me echt af of dit wel gezond is Godsgeschenk. Lijkt mij verschrikkelijk om zo te moeten werken.

Het is mislukt. Ik heb gezondheidsmanagement aangeboden voor firma's en kleine cursussen voor de gewone mensen. De firma's waren geïnteresseerd maar het kwam zo moeilijk op gang en soms duurde een contact wel meer dan 6 maanden voordat een volgend gesprek plaatsvond. Hier kun je dus niet van leven. Ik heb mijn privé pensioenverzekering dus helemaal opgeleefd.
De gewone burger wilde in Duitsland wel komen als de krankenkasse het vergoede. Ik werd door alle krankenkassen erkend, maar dan nog verkiezen de mensen liever iets wat gewoon leuker is en niet waar het gaat om gezondheid of het veranderen van overtuigingen om beter met stress te kunnen omgaan.
Misschien dat ik wel overweeg om weer lezingen/seminars aan te gaan aanbieden, dan hoeven de mensenzelf niets te doen dan alleen te luisteren en dat vinden ze wel leuk.
Helaas ben ik geen goede zaken'man' en heb veel gratis aangeboden in de hoop dat het verdere opdrachten ging opleveren, maar ze wilden alleen weer gratis.... Jammer.

Ja, de callcenterbranche is in mijn ogen het meest verschrikkelijke werk wat er is. Nu zit ik gelukkig op een hele kleine afdeling met een aardige supervisor. Dit maakt het wel dragelijk. We hebben hele maanden minimumcontracten dus ongeveer €900,00 netto per maand, bijna niet om van te leven. En we krijgen meer uren als er SALE is en dan bellen de mensen zich kapot. Dus dan is dat niet draagbaar. Ik prefereer op het moment zelfs minimumgeld en vrije tijd omdat het anders niet vol te houden is.

En de Turken komen straks ook massaal deze kant op, visum is niet meer nodig, ineens niet meer want komt natuurlijk juist NU wel goed uit.

Ik had die site van xandernieuws echt niet moeten bezoeken gister avond, ik heb er serieus vannacht gewoon over liggen piekeren. Het lijkt nu echt zo dichtbij te komen. Ik voel mij echt zeer onveilig in Europa.

Ik kan je niet geruststellen Sampjes. Het ís verontrustend. Wel kan ik je vertellen dat dit al jaren gebeurt met vluchtelingen die, onderweg in Noord-Adfrikaanse landen de grens met Cueta en Melilla proberen te bereiken; informatie die mij een aantal jaren geleden al bereikte via een Spaanse mensenrechtenorganisatie.

De foto met de migranten die bij de golf probeerden middels een hek omwonden met prikkeldraad de oversteek te maken naar Europa riep veel verontwaardiging op. Officieel zijn er "slechts" een vijftal doden gevallen.

https://www.law.ox.ac.uk/research-s...-criminologies/blog/2015/06/how-many-migrants

Maar, met de focus op het grensgebied zijn degenen die tijdens hun tocht richting Europa door de bergen als loslopend wild worden afgeschoten of worden verbrand niet meegeteld. Identiteitsbewijzen en schaarse persoonlijke bezittingen worden afgenomen. Daar hoort nooit iemand wat van.

http://www.ipsnews.net/2015/09/migrants-waiting-their-moment-in-the-moroccan-mountains/

Dit vertelt niet het hele verhaal, maar het zet te denken over wat die mensen onderweg nog allemaal tegen komen. Misschien dat dit ook een beetje verklaart waarom er zoveel mannen alleen komen en dan later hun familie laten over komen (franstalig, spaans ondertiteld, in het engels is er nauwelijks wat te vinden over wat daar gebeurt, laat staan dat de informatie volledig en correct is).

#t=139

Ik ben blij met deze post, Alethea. Het geeft het menselijke perspectief weer. Deze mensen maken meer mee onderweg hiernaartoe dan wij denken en het is erg makkelijk om over hen te oordelen, zoals hier helaas door deze en gene wel wordt gedaan.

Hier in Nijmegen hebben we 3.000 vluchtelingen in een tentenkamp (Heumensoord). Er is hier veel te doen over de protesten van vluchtelingen. Zij vinden het koud en zijn niet tevreden over het eten en dat zet kwaad bloed, want Nederland doet al zoveel meer dan andere Europese landen. Natuurlijk zullen de vluchtelingen het voedsel en het klimaat voor lief moeten nemen, maar dit viel te verwachten. Als jij uit een cultuur komt waar je gewend bent om 's middags warm te eten en een warm klimaat gewend bent, dan vallen de broodmaaltijden en het koude en natte herfstweer je hier koud op het dak.

Ik blijf zeggen dat ik beide standpunten goed kan indenken. Enerzijds moeten de vluchtelingen blij zijn met wat ze krijgen en komen die protesten ondankbaar over. Anderzijds loopt het de spuigaten uit met wangedrag van Nederlanders zelf die raadsleden bedreigen en hakenkruizen verven. En die Wilders lacht in zijn vuistje, want hij gaat met dit thema ervandoor en andere politici hebben het nakijken. Missie volbracht, namens de zionisten!

We hebben niet te maken met een homogene mensenstroom. Het is een allegaartje van echte oorlogsvluchtelingen, economische vluchtelingen en ook criminelen en potentiele terroristen. Hoed je voor rechtse sites als theocidentalobserver en darkmoon, die hele zinvolle dingen te vertellen hebben over zionisten maar ook voortdurend migranten demoniseren en zelfs bespotten door dit soort filmpes te plaatsen:

Ik vind dat echt niet grappig, het gaat hier om MENSEN!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan