EU

Wedden dan de UK gewoon bij de EU blijft? Ik vetrouw die bankiers namelijk niet die er baat bij hebben dat ze blijven. Er zal vast wel genoeg geld tegen aangegooid zijn om ervoor te zorgen dat ze toch blijven. Heel erg raar dat 100% van de Engelse artiesten voor "remain" stemmen. Het ruikt gewoon heel erg veel naar complot.

We weten ook niet hoe eerlijk er wordt geteld... ik vermoed dat de uitslag altijd een stay moet aangeven, no matter what...

Ik kan het alleen maar eens zijn met deze tekst op GeenStijl:

Niemand had het verwacht. Maar het is toch gebeurd. Het Verenigd Koninkrijk stemt zichzelf vrij van de Europese Unie. De pond crasht. Beurzen schudden. De elite is verscheurd. Pollsters en carrièrepolitici vallen door de mand. Zelfs de bookies zaten er naast. De verwachting is dat Cameron opstapt - misschien deze morgen al. De technocratie in Brussel komt vandaag in crisisberaad bijeen. En Mark Rutte moet eindelijk iets met de uitslag van ons eigen GeenPeil-referendum. En wij? Wij waren d'r bij vannacht, in de referendum rollercoaster in London. Front row tickets to history, as the UK votes to be the first country to Leave the European Union. Democratie heeft het laatste woord - eindelijk.

Mike

YES! Dat was fijn wakker worden!
En weer blijkt dat de EU elite totaal geen idee/interesse heeft wat het volk wil. Net zoals bij ons referendum eerder.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan