Met full gaps bedoel je mee alles wat je in gaps 4 mag en hoeveel weken hou je dat dan aan voordat je weer terug gaat naar fase 1.
Gewoon alles eten wat op het boodschappenlijstje staat van GAPS. Dit kan al heftig genoeg zijn voor een lichaam wat behoorlijk ziek is. Bepaalde zaken wel opbouwen, denk aan zelfgemaakte yoghurt, kan heftig goedje zijn als je hiermee start, dus ff opbouwen.
Nog even een vraagje over die appelazijn is het beter om die los te gebruiken dus niet in combi met Sole Hoeveel mag je van die appelazijn in het water doen. Ik gebruik nu 2 theelepels op een glas water.
Bij elke maaltijd 2 eetlepels in glas water, sole erbij geen probleem. Opdrinken met rietje ivm je tanden!
Allereerst adviseert zei Biokult maar kan het ook een goedkopere vervanger zijn opties voor een andere probiotica. Ik zat te denken om te starten met prosymbioflor of is dit geen optie..misschien mensen nog andere ideeen.
Bio-Kult is ontwikkeld door NCM en daarom ook zeker aan te bevelen, niet voor niets heb ik deze naar NL gehaald zodat mensen in NL dit makkelijk en snel kunnen aanschaffen bij mij. Andere merken bevatten vaak niet de juiste stammen en te weinig stammen. Bio-Kult heeft zich bewezen, al jarenlang bij vele duizenden patiënten.
Verder merk ik dat ik zo dizzy blijft logisch want mijn lichaam zit vol gifstoffen.
Er komt nogal wat vrij ja, of dit nu het doodgaan van slechte bacteriën is of van de gifstoffen die ze nog afgeven oid, het is troep wat in je lijf zit, dit gaat er vanzelf uit als je maar voldoende ondersteunt, ook zeker je lever en darmen.
Nou heb ik het klysmasetje al besteld maar lees ook op dit forum over de OXY powder Wel erg duur dus misschien ook een goedkopere versie hiervan. Misschien een combi of wordt dit teveel...ik zie me namelijk niet elke dag een klysma bij mezelf doen in de ochtend, meer om praktisch redenen. Kinderen naar school, 1 chronisch ziek kind met behoorlijke astma...werk..etc. Maakt het uit wanneer je dit doet kan het ook in de avond.
Wil je beter worden of liever niet?
Dus doe het gewoon in de avond als kids naar bed zijn! Vooral koffieklysma's, neem je lever ook mooi mee qua ontgiften!
Verder wordt er ook aan gegeven om gefermenteerde groente of melk bij het eten te nemen mag dat ook gewoon zuurkoolsap zijn (gekocht) totdat ik zelf misschien in staat ben om zuurkool zelf te maken misschien ng andere opties.
Zuurkoolsap gekocht betere optie, zuurkool van AH is op basis van azijn, die wil je niet. Zuurkoolsap in winkel gepasteuriseerd, maar beter dat dan niets...
En ik had even een belangrijke vraag voor Gerrit. Ik wil beginnen met yoghurt te maken ik heb zelf een yoghurt machine, maar waar kan ik ergens anders dan voorheen SC dieet de Yoghurt Starter bestellen of kan het ook zonder........
Eh...dit kan eventueel ook met Bio-Kult
, Janse heeft hier ervaring mee, je krijgt zo een zeer mooie yoghurt die vol zit met prachtige bacteriën!
Verder merk ik dat ik erg moeilijk zonder koolhydraten kan. Ik heb zo een hoofdpijn gehad en schommel behoorlij met mijn suiker dan. Welk koolhydraat kan ik dan toch het beste toevoegen omdat gevoel kwijt te raken.En ook om een goede snack te nemen voordat ik ga slapen zodat ik geen last heb van die hypoglycemie s, nachts.
Ik zal zo nog even wat roepen over KH, de mythe blijft maar bestaan over GAPS m.b.t KH, zo dadelijk ik losse post meer.