Even voorstellen en adviezen gevraagd: tomain

De bestuurder van Aman Prana, Bart Maes, is zeer uitgesproken. Dat maakt hem automatisch bij een aantal mensen minder geliefd. Ik ben ook zeer uitgesproken. Ik weet zeker dat daardoor niet iedereen een gecharmeerd is van mijn ideeen en uitspraken. Je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar de zin maken. Maar ik sta wel ergens voor en kan het beargumenteren en dat geldt voor Bart Maes ook.

Mike

Hallo,

Ik ben in 1995 geopereerd aan een hersentumor, kwaadaardig, ben bestraald van hoofd t/m mijn ruggenmerg.

Die bestraling heeft heel veel dingen kapot gemaakt in mijn lichaam, inwendig.

Ik heb vooral last van mijn slokdarm, ik heb daar namelijk, toen ik bestraald werd, medicatie gekregen, pantorc, voor de maag en ulcogant suspensie, voor om de klachten van mijn maag en slokdarm te verminderen.

ik heb er heel lang geen last van gehad, en nu komt het weer opzetten, elke dag heb ik er last van.

Ik neem ook altijd de medicijnen in, maar het helpt niet meer.

Ik krijg een hele erge sterke pijn in mijn borstkast, lijkt net of ik een hartaanval krijg, het zijn steken net of ik in mijn borst wordt gestoken met messen. Ik heb een hoge pijngrens, maar dit is niet te verdragen, ik kan er niet tegen, ik kan me niet bewegen.

Het komt nu elke dag opzetten, ben bang voor ontsteking wat erna slokdarmkanker kan veroorzaken.

Please help me........!!!!!

Wat verwacht je nu van ons? Je post allereerst in andermans voorsteltopic. Ik weet niet eens of je wel echt bent en ons erin wil luizen door ondeskundig medisch advies te geven. En als je hulpvraag wel echt is, is deze te ingewikkeld om hier heel uitgebreid op in te gaan.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan