Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Anoniem op Facebook??Een anoniem account op FB aangemaakt om interessant videomateriaal en quotes te delen.
Naam: Fries Frijhiid
Dus suikerberg weet wat je eet waar je huis woont wat je online koopt en gekocht hebt, waar je specifiek naar zoekt en met wie of wat je in bed ligt enz maar het is anoniemEen anoniem account op FB aangemaakt om interessant videomateriaal en quotes te delen.
Naam: Fries Frijhiid
Anoniem in de zin van zonder mijn echte naam.Anoniem op Facebook??
Deel ik niet in mijn berichtgeving.wat je eet waar je huis woont wat je online koopt en gekocht hebt, waar je specifiek naar zoekt en met wie of wat je in bed ligt
Is ook niet nodig, dat oogsten ze, automatisch incl geluid en beeld als, ze dat nodig vinden zelfs zonder Facebook doen ze dat via sites met Facebook link, Google ook btwDeel ik niet in mijn berichtgeving.
Misschien dat mijn berichten bij kunnen bijdragen aan de Great Awakening.Is ook niet nodig, dat oogsten ze, automatisch incl geluid en beeld als, ze dat nodig vinden zelfs zonder Facebook doen ze dat via sites met Facebook link, Google ook btw
Als je berichten gaat plaatsen die richting in, ben je morgen weer van FB af mag niet van suikerberg alleen extreem slinkse content tochMisschien dat mijn berichten bij kunnen bijdragen aan de Great Awakening.
Dat weet ik. Maakt me niet uit. Als al 1 iemand ontwaakt, is er al vooruitgang geboekt.Als je berichten gaat plaatsen die richting in, ben je morgen weer van FB af mag niet van suikerberg alleen extreem slinkse content toch