Facebook, Twitter, YouTube en andere social media

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Goedemorgen. Even een vraag.
Wat is een beetje een goede VPN en is dat het geld waard? Zit te denken aan Surfshark.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een VPN zou moeten aanschaffen?
Op mijn oude laptop heb ik linux laten zetten, neemt veel minder ruimte in dan windows/apple. Daarna surfshark erop gezet, werkt prima hier. Had 1 x vraagje (geen idee meer waarover), werd ook snel door helpdesk op gereageerd en opgelost.

Op mijn oude laptop heb ik linux laten zetten, neemt veel minder ruimte in dan windows/apple. Daarna surfshark erop gezet, werkt prima hier. Had 1 x vraagje (geen idee meer waarover), werd ook snel door helpdesk op gereageerd en opgelost.
Yep, linux en samen met Tor

Wellicht niet ontopic hier maar welke partij steunt Musk: Trump, Democraten of beide?
Musk blijft wat mij betreft 1 groot vraagteken....

Brand is just a perception, and perception will match reality over time. Sometimes it will be ahead, other times it will be behind. But brand is simply a collective impression some have about a product.

Aldus Musk

Dus perceptie zal realiteit worden. Is dat iets satanisch?

Musk is bewust mysterieus, zodat niemand weet waar hij precies staat. Ik zie hem als whie hat, of op z'n minst een gray hat.

Mike

• Leuk
Waarderingen: JM
Zie de nieuwe X22 Report. Wat ik al die tijd vermoedde blijkt waarheid: Musk is een white hat, Starlink heeft een contract met het Amerikaanse Ministerie van Defensie voor het bouwen van een alternatief internet op militaire servers!

Mike
Sorry Mike dit kan ik aanvullen, de DOD heeft meerdere contracten lopen om hun communicatie netwerk te vernieuwen, ze hebben nu iridium satelliet communicatie als verbinding en voor het grootste deel in eigendom.
Daar willen ze al 15 jaar vanaf liefst uitbesteed.
Dat de DOD starlink wil voor militair internet ja zonder twijfel militairen zijn mobiel als wereldwijde backup.... Dus we gaan voor een 8 jaar Delta? Starlink is nog lang niet zover dat het de wereld kan verbinden.

De backup ligt er al alle land verbindingen zitten aan het EBS en de servers staan ook klaar.

Starlink als backup moet 50% van de huizen zo'n setje hebben om maar iets aan verbinding over te houden.

Een DOD contract zegt trouwens ook net niks, de departementen waren en zijn vergeven met democratische verraders ook toen Trump POTUS was.

Dat is wat je hebt vernomen over Starlink aan de voorkant. Wie zegt ons dat het aan de achterkant niet compleet anders in elkaar is gezet?

Mike

Dave weet wat er aan achterkant speelt, en geeft hier de vijand het doel haal starlink uit de lucht en wij kunnen niet meer communiceren..........

Bedoel.je dat Starlink een soort lokaas is voor de DS? Zij proberen dit uit te schakelen, maar de werkelijke alternatieve internetstructuur wordt elders in elkaar gezet?

Mike

Bedoel.je dat Starlink een soort lokaas is voor de DS? Zij proberen dit uit te schakelen, maar de werkelijke alternatieve internetstructuur wordt elders in elkaar gezet?

Mike
Ja 100%, Sometimes disinformation is necessary

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan