Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En tevens ´dood´ in het HebreeuwsMeta heeft vele betekenissen.
Maar komt toch vooral neer op vergaren van data. En hoe heet t moederbedrijf ondertussen van Fuckieboekie.....
Hieronder wat gevonden info over meta;
Wat is een meta beschrijving? - Bianca Walraven
Wat is een meta beschrijving.✅ Meta description betekenis.✅ Ontdek waarom en hoe je dit op je website gebruikt. Tips van dé SEO tekstschrijver.www.biancawalraven.nl
Metadata - Wikipedia
nl.m.wikipedia.org
Bekijk bijlage 4979
Sandra
Nog niet officieel maar developing....Twitter CEO Jack Dorsey Is Stepping Down — Co-Founder of Tech Giant Behind Censorship of Conservative Content
Twitter CEO Jack Dorsey Is Stepping Down -- Co-Founder of Tech Giant Behind Censorship of Conservative Content | The Gateway Pundit | by Jim Hoft
Jack Dorsey joined the protests against police in Ferguson, Missouri in 2014.www.thegatewaypundit.com
Verdwenen uit het publieke domein, ik geloof niet dat die documentatie volledig van de aardbodem verdwenen is.Wat een foute lui...
Gaat ie de kans niet meer voor krijgen, in zijn stoutste dromen misschienHallo allemaal deze zag ik zojuist voorbij komen. Ik ga mijn schuilkelder in. Dit willen we toch niet kan iemand die man stoppen!!!!VriendenPlek is het gezelligste sociaal netwerk van Nederland en België maak gratis je eigen profiel
VriendenPlek is het beste en gezelligste sociaal netwerk van Nederland en België die wel respect heeft voor je privacy. Maak gratis een mooie profielpagina en verdien geld met het uitnodigen van je vriendenvriendenplek.nl
Ik hou je eraan maar dank voor je opbeurende woorden.Gaat ie de kans niet meer voor krijgen, in zijn stoutste dromen misschien
Ik zweer bij Virtual Shield. Heb ook surfshark en Bitdefender geprobeerd maar beiden liepen voor geen meter op mijn (oude) laptop.Goedemorgen. Even een vraag.
Wat is een beetje een goede VPN en is dat het geld waard? Zit te denken aan Surfshark.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik een VPN zou moeten aanschaffen?
Kun je dat zo opzeggen na 1 of 2 jaar?Ik zweer bij Virtual Shield. Heb ook surfshark en Bitdefender geprobeerd maar beiden liepen voor geen meter op mijn (oude) laptop.