Feminisme

Uit de commentaren op EJ Bron op mijn column:

Wat is er mooier dan als je jong bent met hoereren jaren lang geld te trekken uit rijke patsers…
En daarna… als je borsten op half zeven hangen, alsnog ’n aanklacht voor verkrachting te kunnen indienen, zodat je op je ouwe dag opnieuw ettelijke miljoenen kunt absorberen.
Zodat je in staat bent om ’n jonge gigolo van 18 te huwen, en al je geld kwijt te raken…

YES!!!

Mike

http://politiek.tpo.nl/2017/11/11/bonusquote-feministe-fay-weldon-86-sloopt-hedendaags-stellingdames-sjw-feminisme/

Deze las ik vanochtend vond ik ook goed geschreven :)

Complotdenker

Misschien moeten de dopamineverslaafde #MeToo-twitteraars hier maar eens aan denken voordat ze weer een valse beschuldiging de ether in gooien:

https://fenixx.org/2017/11/13/verkrachtingsslachtoffer-bezwijkt-in-de-rechtbank/

Mike

Jean Bentley omschrijft zichzelf als een “millennial media member”. Laten we ook aannemen dat ze een bewonderaar is van Adolf Hitler gezien deze tweet die ze stuurde (is sindsdien verwijderd):

ban all men, replace them all with women of color. men/white people, u had your millenia and u fucked it up, bye

— Jean Bentley (@hijean) November 10, 2017

Ik moet vermelden dat Bentley zelf blank is, dus bovendien is ze een idioot.

https://fenixx.org/2017/11/12/genocidale-liberal-wil-alle-mannen-en-blanken-uitroeien/

OK, na 100 jaar is het mooi geweest. Het experiment van gelijke rechten voor vrouwen is mislukt. We MOETEN dit terugdraaien en wel NU!

Mike

#MeToo kan dodelijk zijn - voor vrouwen:

https://fenixx.org/2017/11/13/omstanders-durven-vrouwen-minder-snel-te-reanimeren-angst-om-de-borsten-van-de-vrouw-aan-te-raken/

Misschien maar beter ook. Ik heb al eens eerder een filmpje geplaatst van een millennial die door een man van de verdrinkingsdood werd gered d.m.v. mond-op-mondbeademing en hem vervolgens aanklaagde voor 'aanranding'!

Mike

Ik hoorde het vanmorgen op de radio. Het bijzondere is dat vrouwen klagen dat wel 1 op de 3 ofzo last heeft (gehad) van seksueel geweld, terwijl in real life blijkt dat mannen juist bang zijn om vrouwen zomaar aan te raken, zelfs onder noodomstandigheden.

Ik was afgelopen week bij een concert waar best veel kerels aanwezig waren en ook vrouwen, toen de volgende gedachte me inviel. Als het nou echt zo is dat mannen sexual predators zijn, verkrachters, hoe kan het dan dat vrouwen zich gewoon onbekommerd durven te begeven tussen deze mannen? Het zegt mij eigenlijk dat vrouwen het wel ROEPEN maar dat ze het diep in hun hart helemaal niet echt GELOVEN, ze weten dat het niet waar is. Ik bedoel, je zou niet tussen een stel tijgers gaan lopen met de wetenschap dat zo'n 25% van de tijgers is uitgehongerd.

Dat geeft jouw mannelijke logica jou in, maar bedenk dat vrouwen dit heel anders beleven. Zij VOELEN namelijk, zij denken niet. En dat betekent dat hun subjectieve 'realiteit' binnen een nanoseconde kan omslaan van veilig naar 'onveilig'. Hun gevoelens bepalen hun werkelijkheid. Het zijn kinderen in een volwassen lichaam, die per definitie ontoerekeningsvatbaar zijn en dus ook geen machtspositie zouden mogen bekleden.

Mike

Je moet ook altijd toezicht houden op je kinderen. Een man en een vrouw zijn recentelijk doodgetrapt door een olifant omdat ze te dichtbij kwamen voor een foto. De man wilde de vrouw overigens redden:

https://www.libelle.nl/mensen/man-olifant-vrouw-redden/

Had de man de vrouw weten te redden, dan had ze hem ongetwijfeld aangeklaagd voor seksuele intimidatie om te laten zien dat ze zelf toch wel heel sterk en onafhankelijk is!

Mike

Nu is De Speld nog satire, maar dit kan maar zo waarheid worden. Turd Flinging Monkey spreekt al van de 'Salem Bitch Trials'!

Voor wie niet weet waar hij op doelt: tijdens de 'Salem Witch Trials', heksenprocessen in het plaatsje Salem, Massachusetts (1692-93), wezen VROUWEN de 'heksen' aan, waarvan het merendeel ANDERE VROUWEN die geexecuteerd werden middels verhanging. Het was de #MeToo van koloniaal Amerika, eveneens op basis van VALSE BESCHULDIGINGEN. Dit is nl. niets nieuws, dit is de ware aard van vrouwen, die ALTIJD al hun 'realiteit' hebben laten bepalen door hun GEVOELENS.

Mike

Computing Forever over waarom mannen zichzelf van het leven benemen:

&t=15s

Volgens mij nog niet eerder gepost, hij neemt het op voor MGTOW!

Mike

Een werkelijke #MeToo waar we helemaal niets over horen op Twitter:

De 21-jarige studente vertelde de rechtbank wat er in de nacht van 20 september 2015 was gebeurd: na een wijnoogstfestival wilde ze met de bus naar huis. Op weg naar de bushalte merkte de jonge vrouw op dat ze werd gevolgd door een man met een donkere huidskleur. Mulugeta W. greep haar plotseling van achteren, legde zijn handen om haar nek en kneep erin. “Ik dacht dat ik er niet levend uit zou komen”, zegt ze in de rechtszaal. “Mijn ademhaling werd dichtgedrukt”.

Terwijl de studente op de grond zakte, opende Mulugeta W. haar broek en verkrachtte haar – terwijl hij haar onwrikbaar met één hand bleef wurgen. “Hoe meer weerstand ik bood, hoe sterker de grip werd”, zegt de 21-jarige bijna in tranen. Pas toen ze buiten bewustzijn was liet hij haar los en vluchtte. Het slachtoffer werd door een stel gevonden die de politie en ambulance waarschuwde.

https://fenixx.org/2017/11/14/studente-21-op-weg-naar-huis-bruut-verkracht-ik-dacht-dat-ik-er-niet-levend-uit-zou-komen/

Mike

Reacties op mijn MeToo-column op Dotcom Nieuws:

Een lachwekkende vertoning waardoor de vrouwen die echt verkracht zijn op 1 lijn worden gezet met een zooi kerels die aan elkaars pik trekken waarvan er 1 niet klaar komt en daarom 15 jaar later gaat zeiken.

Hulde aan u die dit durft te schrijven. U verwoord precies hoe het aan toe gaat. Velen willen het niet zien en dat soort mensen krijg ik ook over mij heen als ik mijn mening geef. Maat we wonen sowieso in een land dat als je niet de ander aan een schandpaal nagelt je niet meer meetelt. En daarbij maakt niet uit of je het zonder feiten doet. Je moet de andere de grond in trappen en dan kun je mee praten. Te triest voor woorden. Ga zo door.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan