Feminisme

Elke would-be feminist die 'refugees welcome' roept zou de video moeten zien die ze zelfs bij TPO niet willen tonen:

https://tpo.nl/2018/12/20/een-gruwelijke-terreurvideo-die-zelfs-wij-niet-laten-zien-en-wel-hierom/

https://www.geenstijl.nl/5145441/gruwelvideo-op-sociale-media-twee-westerse-vrouwen-onthoofd-in-marokko/

Mike

Ongelijkheid bestaat. Vrouwen ondervertegenwoordigd bij zwervers

https://www.geenstijl.nl/5145422/vrouwen-voorwaarts-in-de-strijd/ (goede URL!)

Het zijn maar al te vaak VROUWEN die mannen aan de bedelstaf helpen, een onbesproken leed dat totaal verzwegen wordt.

Mike

WAARSCHUWING - GRUWELIJKE BEELDEN! Voor wie dit aan kan en aan wil hier een artikel met onderaan de video van de ronduit ijzingwekkende onthoofding van een Noors meisje, dat zo nodig met haar vriendin 'vrijgevochten' moest backpacken in 'gematigd' Marokko. Dit is wat feminisme doet, dames, word wakker!

https://gellerreport.com/2018/12/female-tourists-beheaded-2.html/

Mike

Hij had het kunnen weten. Kijk naar hoe zij op de foto staat met hem in betere tijden. Zij is volkomen narcistisch, een typische selfie-verslaafde, strontverwende millennial. Vrouwen zijn kinderen en de huidige generatie is ronduit gevaarlijk en gestoord!

Mike

De Amerikaanse psycholoog Lawrence Kohlberg is bekend geworden om zijn zes stadia van morele ontwikkeling. Bekijk ze hier:

Kohlberg constateerde dat vrouwen in hun morele ontwikkeling niet verder kwamen dan het derde niveau en daarmee dus niet verder dan het stadium van kinderen en pubers.

De vrouwelijke psycholoog Carol Gilligan deed haar best om dit te weerspreken, maar kon dit niet doen op basis van de empirische onderzoeksgegevens. Ze heeft daarom maar haar vrouwelijke rationaliseringshamster een paar extra rondjes laten rennen en kwam toen op een onderscheid tussen 'care-based morality' (verzorgingsmoraliteit) en 'justice-based morality' (rechtvaardigheidsmoraliteit).

De waarheid is dat vrouwen simpelweg geen volwassen moraliteit ontwikkelen en dus blijven hangen in egoisme, solipsisme en narcisme. Het gaat altijd om hen, zij zijn het centrum van hun eigen universum. Pijnlijk wellicht, maar daarom niet minder waar.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lawrence_Kohlberg%27s_stages_of_moral_development

Mike

https://tpo.nl/2018/12/23/nigeriaans-kind-overlijdt-in-italie-na-rituele-besnijdenis/

Maar dode jongetjes tellen niet, want die hebben een penis en die kun je er ook maar beter afsnijden, want 'toxische masculiniteit'. Alleen meisjes zijn zielig, want 'patriarchaat' en zo.

Mike

https://tpo.nl/2018/12/24/meer-babys-geboren-in-eenoudergezin-of-bij-ongehuwden/

Dankjewel, feministen, nu groeit er weer een generatie losgeslagen, onopgevoede kindeeren op zonder vader.

Mike

https://tpo.nl/2018/12/23/groenlinks-en-pvda-negeren-risicos-abortuspil/

Typisch hypocriet links gedrag, gewoon je ogen sluiten voor de lasten en enkel de lusten benadrukken.

Mike

Ook Paul Joseph Watson spreekt zich uit over de grenzeloze naiviteit van de twee Noorse vrouwen die in Marokko zijn onthoofd en geeft talloze andere voorbeelden van UITSLUITEND VROUWEN die een soortgelijk lot trof, omdat ze zo nodig aan de wereld het belang wilden tonen van 'tolerantie en diversiteit':

Mike

This is not a post of anger, resentment, or hatred. Instead, it is a reminder to us all that these are the people we are dealing with. To treat them as adults and have similar expectations of them would be a mismanagement and a failure on your part to properly lead. There is a reason we usher women and children first onto the life boats. They cannot fend for themselves.

Do not expect them to act, reason, and process life and their surroundings the way you do as a man. Instead, understand that she is a child, and ultimately relies on you to be her anchor in reality. She needs you to lead. The more you expect from her, the less either of you two will get from each other.

https://www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/4z0rpi/women_are_children/

Mike

Ik weet niet of ik.onderstaand filmpje van TFM al eerder hier heb gepost, maar anders had ik dit allang moeten doen:

Hij legt hier perfect uit wanneer zogeheten 'rechtse' vrouwen stoppen met 'conservatief' zijn. Hun favoriete vorm van conservatisme is als ze op een voetstuk geplaatst worden door rechtse mannen, die hen elke vorm van verantwoordelijkheid uit handen nemen. Tegelijkertijd willen deze 'rechtse' vrouwen ook de privileges die ze middels progressieve politiek hebben gekregen, zoals echtscheiding, voogdij, alimentatie, uitkeringen, abortus.

Op het moment dat ze een conservatieve kerel tegenkomen die niet bereid is voor hen de kastanjes uit het vuur te halen en hen werkelijk gelijk (als een man) behandelt, worden ze gedwongen om verantwoordelijkheid te nemen en werkelijk onafhankelijk en op basis van eigen verdiensten te slagen of falen. Het merendeel van de vrouwen zal dan hopeloos mislukken. En dan is het ineens niet meer zo leuk om 'rechts' te zijn, want dan ontbreekt de conservatieve hoffelijkheid. Links slachtofferfeminisme lonkt dan, zodat deze vrouwen alles wat ze op eigen kracht niet kunnen klaarspelen kunnen ophangen aan een of ander fictief 'patriarchaat'.

TFM stelt terecht dat libertarische Verlichtingsidealen op basis van gelijkheid de onterechte en onrealistische verwachting hebben geschapen bij conservatieve mannen dat vrouwen volwassenen zijn. Ik zie dit voortdurend om me heen: deze mannen snappen er helemaal niets van als vrouwen zich ineens als stampvoetende, pedante kinderen gedragen. Ze snappen niet dat ze dit gedrag zelf opwekken door vrouwen enerzijds te zien als volwassenen en anderzijds te vertroetelen als kinderen. Dit heeft geleid tot de mythe dat vrouwen 'mysterieus' en 'ondoorgrondelijk' zijn en vrouwen maken hier gretig misbruik van. Het GROTE GEHEIM dat nooit mag uitkomen en dat zij angstvallig voor zichzelf houden is dat vrouwen KINDEREN zijn en dat ze daarom helemaal niet onnavolgbaar zijn.

Zo'n type als Anne-Fleur Dekker dat in de media nog steeds de feminist uithangt, terwijl ze inmiddels zo slim is geweest om een 'conservatieve' vriend aan de haak te slaan, eet graag van twee walletjes: ze kan de pretentie ophouden om 'onafhankelijk' te zijn en tegelijkertijd rekenen op het warme bedje dat deze jongen met al zijn rechtse ridderlijkheid haar biedt. Hij behoort tot modern rechts, iets wat ik ook wel 'progressief rechts' noem, en die hebben allang feministische waarden omarmd. Als hij deze fratsen allemaal niet zou pikken van haar en haar volledig terugwierp op zichzelf was ze allang vertrokken, op zoek naar de volgende sukkel die haar wel wil geven wat zij wil.

AFD pretendeert een 'feminist' te zijn omdat dit haar uitkomt en haar rechtse vriendje vindt het allemaal wel best. Andersom pretenderen 'rechtse' vrouwen conservatief te zijn en omarmen ze ondertussen feministische waarden, omdat dit hen ook goed uitkomt. Helaas zijn veel rechtse mannen in dat opzicht naieve sufferds. Happy wife, happy life, nietwaar?

Ik geef dan ook niet de vrouwen de schuld. TFM stelt terecht dat vrouwen niet zijn veranderd en dat ook nooit zullen doen. Tenzij wij mannen veranderen en vrouwen eindelijk gaan zien voor de kinderen die ze zijn en altijd zijn geweest. En net als bij kinderen moeten we grenzen stellen en geen flauwekul van ze pikken. Bovendien moeten we ze de mogelijkheid geven om te falen. Van je fouten leer je, het leidt tot persoonlijke groei en dus volwassenheid. Dus mannen, stop met de kastanjes uit het vuur halen voor jullie vrouwen, laten ze nu zelf maar eens zien hoe sterk en onafhankelijk ze echt zijn!

Mike

Ben het alleen niet eens met de oplossing: genetische modificatie van vrouwelijke breinen en kunstmatige baarmoeders. Daarom is MGTOW met hun seksrobotten uiteindelijk ook geen oplossing, eerder een verdedigingsmechanisme tegen tyrannie van zwakkeren (vrouwen).

Zij hebben ons meer nodig dan wij, Women Going Their Own Way is gedoemd tot mislukken want vrouwen zijn genetisch verbonden aan mannelijk leiderschip, niet andersom.

Wat wel een goede observatie is, is dat vrouwen tussen mannen en kinderen in staan en dat de natuur dit ook zo bedoeld heeft. Daarom zijn ze ook zo kinderlijk, maar daarom hebben ze ook mannelijk leiderschap nodig.

Mike

Ophef over "HOERRR" tijdens NPO #Top2000

https://www.geenstijl.nl/5145498/ophef-over-hoerrr-tijdens-npo-top2000/

Mike

Na aanleiding van het topic van JVG welke uit de hand liep hier de discussie verder voort zetten.
De laatste argumenten uit dat topic met mijn redenatie eronder.

Kinderen kennen in hun morele ontwikkeling niet de volwassen variant van het inzetten van hun eigen wil voor niet-egoistische doeleinden. Jij dicht ze teveel moraliteit toe die is voorbehouden aan volwassenen. Zelfs in hun tienerjaren zijn ze daar nog niet aan toe en sommigen komen ook nooit verder dan zelfzuchtige moraliteit, ook niet in hun volwassen jaren.

Wanneer een kind ouder is denk ik wel dat als het kind dit zelf wil, en met voldoende motivatie, zichzelf hierin wel kan ontwikkelen. Het is alleen de aan het kind of die daartoe bereid is. Eigenlijk is heel het leven toch een soort ontwikkelings proces. Bovendien is het kind dan ook gevoelsmatig en op het gebied van de hersenactiviteit in staat om zelf keuzes te maken. Dit kan zich ook uiten in vechten of vluchten. Een mens bepaald immers zijn eigen lot op basis van keuzes. Wellicht heeft het kind een langere en zwaardere weg te bewandelen dan kinderen die wel uit een gezin komen met de juiste normen en waarden die jij aangeeft. Ik ben het wel met je eens dat dit niet de weg is zoals die eruit moet zien voor een gezonde ontwikkeling van het kind. Maar het lijkt mij niet helemaal onmogelijk om daartoe te komen.

Zo werkt het niet. Opnieuw kijk je met volwassen ogen naar een kind in ontwikkeling. Een kind ziet zijn/haar ouders als hun voorbeelden en leermeesters. We zien deze discussie regelmatig terugkomen m.b.t. kinderen van eenoudergezinnen (meestal met de moeder als ouder). Er wordt dan heel makkelijk gezegd dat bevriende mannen van buitenaf evengoed kunnen functioneren als positieve vaderfiguren. Nou, niet dus. Allereerst maken deze mannen niet 24/7 onderdeel uit van het leven van het kind en daarnaast is er geen sprake van een biologische bloedband. Voor volwassenen die een krachtige vader hebben moeten missen is het vaak nog moeilijk genoeg om andere krachtige rolmodellen te erkennen, omdat het gemis aan een echte vader onuitwisbaar is. Dit is de wil van de natuur en maatschappelijk gezien is hier tegenin gaan geheel voor eigen risico van zowel het individu als de samenleving.

Dit word dan wel heel makkelijk geroepen door zulke personen. Mijn eigen mening hierbij is dat ik denk dat het verschil hierin is dat het desbetreffende kind ongewild zelf ook een rol heeft. Het kind beschikt vanaf een bepaalde leeftijd ook over een acceptatie vermogen. Een kind zou er zelf voor kunnen kiezen om zo een bevriende vaderfiguur te kunnen accepteren of juist niet. De vraag is alleen of de 2 volwassen personen het kind hierin volledig vrij laten, of dat er een bepaalde vorm van acceptatie word afgedwongen vanuit de moeders kant en/of juist vanuit die bevriende man van moeder. Dat hoeft niet eens doelbewust te gebeuren. Beiden kunnen hierin ook onbewust teveel hun best doen naar het kind waardoor het al beschadigde kind zichzelf gedwongen zou kunnen voelen juist tot acceptatie over te gaan. Dit omdat die het gevoel heeft niet anders te kunnen. Anderzijds kan dit ook bewust worden opgelegd tegen de wil in. In dit laatste geval weet ik zeker dat het kind de weerstand in gaat en juist hierin dwars tegenin gaat. Overigens ontstaat er een meer ingewikkeldere situatie wanneer het kind van beiden kanten (dus zowel van vader en moeder) met niet biologische ouders te maken krijgt. Dan zijn er ineens 2 niet biologische ouders. Ik heb dit altijd zeer apart gevonden.

Alleen een monogame, patriarchale samenleving kan leiden tot een succesvolle beschaving. Het decadente verval dat we nu zien is het gevolg van verregaande feminisering, oftewel: ONBEGRENSDE vrouwelijke waarden.

De vraag is of dit ooit nog goed gaat komen. Ik denk van niet als je ziet wat er in de wereld allemaal gebeurd. Hoe zou dit ooit nog goed moeten komen als er als zoveel mannen, vrouwen en kinderen ontspoord zijn in de afgelopen jaren? Misschien komt het ooit nog goed maar het is onwaarschijnlijk dat wij dit nog mee zullen gaan maken.

Opnieuw moet ik je wijzen op het feit dat je kinderen en pubers teveel morele wijsheid toedicht. Bekijk de hier eerder geposte 6 stadia van moraliteit van Kohlberg, hier in het NL:

http://www.waarden.org/werkpl/lesmat/spelen/ganzenbord/kohlberg.html

Kinderen en pubers (en vrouwen) komen over het algemeen niet verder dan de eerste 3 stadia, hetgeen betekent dat ze alleen vanuit zichzelf denken en handelen. Om er sterke, evenwichtige en rechtschapen volwassenen van te maken is toch echt de stabiliteit van een gezin nodig met twee krachtige biologische ouders, vooral een strenge maar rechtvaardige patriarch. Kinderen moeten opgevoed worden, ze kunnen niet op eigen kracht hun weg vinden in het leven.

Gaan wij in dit leven nog de ommekeer maken? Ik ben hoopvol gesteld, de mannelijke correctie staat om de hoek. Je zult versteld staan van de snelheid en effectiviteit van deze op handen staande maatschappelijke omwenteling, het enige wat nodig is dat mannen stoppen met politiek correct zijn en geen enkele flauwekul van vrouwen meer pikken. Je zult zien hoe snel deze waanzin voorbij gaat, alle voortekenen zijn al aanwezig.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan