Feminisme

Ga maar eens praten met politiemensen die veel te maken hebben met gewelddadige jongeren en vertel me dan nog eens dat ze op eigen kracht op het rechte pad kunnen blijven.

Goed, wil je jou beleving van ontsporen dan verduidelijken?
Wellicht hebben jij en ik niet helemaal hetzelfde beeld hiervan.

Onze overgefeminiseerde westerse samenleving bevordert nog vrijwel uitsluitend vrouwelijke waarden. Wat denk je dat dit doet met de hormoonhuishouding van mannen?

Ik zie nu deze eerdere vraag. Geen idee of die naar mij was bedoeld. Maar goed, we hadden het eerder al over testosteron. Hieruit was al duidelijk dat dit wel moet dalen door feminisme. Maar dan nog, dan zijn de bijnieren hier absoluut ook in betrokken.

Mijn definitie van ontsporen: geen moreel kompas. Dit kan zich uiten in crimineel en gewelddadig, maar ook extreem manipulatief en psychopathisch gedrag.

Mike

Oke, dan hebben we hetzelfde beeld.

Zelf heb ik jaren bij de politie gewerkt. Nu had ik zelf niet te maken met geweldadige jongeren. Maar in het contact met deze deze agenten weet ik dat het wel mogelijk is. De door jou genoemde definities van ontsporen zie ik als een handicap. Dit zijn veelal mensen die zich niet staande weten te houden in de samenleving. Door het aanleren van nieuwe communicatieve en sociale vaardigheden, met behulp van een goeie coach en begeleiding is het zeker mogelijk om verandering te behalen. Uitzonderingen daargelaten uiteraard. Deze mensen zijn zichzelf niet bewust van van wat hun wensen, verlangens, verwachtingen en dromen zijn. Een goeie coach kan dit naar boven halen, maar naar mijn idee niet met bepaalde therapieën die uit gaan van dat je zelf gekozen hebt voor de shit waar je mee bent opgezadeld. Ik had ook in mijn bericht niet aangegeven dat het op alleen eigen kracht zou lukken.

Veel mensen denken van wat jij hierboven schrijft incl andere ellendige dingen die mensen in hun jeugd mee maken, of waar je mee geboren bent zelf gekozen is. Of ze gaan hier door bepaalde therapieën in geloven. Er zijn zelfs mensen die beweren dat dit de wil van god is of dat het je karma is. Voor mij persoonlijk is dit echt complete onzin. Al deze theorieën gaan uit van het menselijk denken. Mijn coach noemde dit lang geleden je computer. Als je namelijk al voor je geboorte in staat zou zijn te kiezen dan zou je in de rest van je leven geen problemen meer hebben. Alleen de werkelijkheid blijkt dat het voor veel mensen haast onmogelijk is een keuze te maken. Het gaat erom dat we dat moeten leren en het niet aan anderen over moeten laten door dit uit handen te geven. Onlangs gaf ik hier iemand nog een voorbeeld van waarom ik niet achter dat soort therapieën sta.
Veel mensen lijken gezegend met een mooi en gezond lichaam, maar veel van deze mensen maken zichzelf gehandicapten en uiten dat in kortzichtigheid. Neurose dus. Doorzettingsvermogen en het stellen van haalbare doelen welke nodig zijn om je dromen te verwezenlijken zijn de sleutel.

Van mensenvrouwen die aan krachtsport doen weten we dat ze meer testosteron aanmaken, waardoor ze stoppen met menstrueren en onvruchtbaar worden. Het is dus wel degelijk mogelijk om het geslacht waarmee je geboren bent om te buigen aan de hand van zowel andere interne als ook externe omstandigheden.

Dit is dan toch ook een hormonale afwijking (Hyperandrogenisme) die in balans gebracht dient te worden?

Waarom zou je dat willen doen? Gewoon stoppen met mannelijke krachtprestaties na te willen jagen, vrouwen zijn geen mannen en andersom!

Mike

Het is wel interessant om te lezen hoeveel hormonen hierin betrokken zijn en welke hormonen dit kunnen veroorzaken. Ook welke klachten dit kan geven. Dit zie je toch weer terug komen in alles wat hormonaal is en beschreven staat in het ebook bijnieruitputting de stille epidemie.
Ik denk dan ook dat dit niet alleen veroorzaakt hoeft te worden door het doen van kracht training.
Ik begin te begrijpen dat dit hele feminisme verhaal wel degelijk van invloed is op deze hormonale problemen. Hierin bevestig je voor mij wel degelijk je standpunt over vrouwen en welke invloed feminisme op het hormoonstelsel kan hebben. Zowel voor mannen als ook voor vrouwen.

Ik begin te begrijpen dat dit hele feminisme verhaal wel degelijk van invloed is op deze hormonale problemen. Hierin bevestig je voor mij wel degelijk je standpunt over vrouwen en welke invloed feminisme op het hormoonstelsel kan hebben. Zowel voor mannen als ook voor vrouwen.

In zijn algemeenheid gaat het om de invloed die de feminisering van de samenleving heeft op zowel mannen als vrouwen. Vrouwen worden hierdoor hyperfeminien en mannelijk verliezen hierdoor (deels) hun masculiniteit. Ook dit is een vorm van fysieke degeneratie, veroorzaakt door sociaal-culturele omgevingsfactoren.

Mike

Vrouwen worden hierdoor hyperfeminien en mannelijk verliezen hierdoor (deels) hun masculiniteit. Ook dit is een vorm van fysieke degeneratie, veroorzaakt door sociaal-culturele omgevingsfactoren.

Daarmee komen we dan weer uit op het moreel kompas waar we het eerder over hadden, en de gevolgen hiervan.
En zo is er een maatschappij ontstaan waarbij zoals je eerder al aan gaf velen ontspoord zijn. Het is niet meer dan logisch in dit geval dat dit ook onder het kopje fysieke degeneratie valt. Zelfde betekenis wat mij betreft.
Het is dan ook jammer dat er geen politieke partij is die werkelijk wil werken aan dit probleem.

'Dit probleem' kent twee kanten: een fysieke kant die met voeding, bodem, lucht en water te maken heeft en een maatschappelijke kant. We worden aangevallen op twee fronten tegelijk: fysiek via vervuiling van de basisbehoeften van ons lichaam en maatschappeljk via generaties van slinkse indoctrinatie, o.a. via feminisme.

Ik moet idd nog de eerste politieke partij tegenkomen die beide aspecten erkent en wil aanpakken. Het is dan ook niet populair onder kiezers om dit soort zaken expliciet te vermelden in je partijprogramma, vooral niet bij de vrouwelijke kiezers. Vrouwen zijn vandaag de dag niet bereid om hun 'rechten' geheel of gedeeltelijk in te leveren, ze willen de hele taart en deze nog opeten ook.

Dit is een van de redenen waarom ik voortdurend beweer dat er helemaal geen werkelijk rechts-conservatieve vrouwen bestaan. Waren deze er wel, dan zouden ze tot het zelfinzicht komen dat hun evolutionaire en maatschappelijke taak is om kinderen te baren en te verzorgen en hun echtgenoot met raad en daad bij te staan. Dit houdt automatisch in: geen stemrecht, geen macht buiten het huishouden, geen abortus en echtscheiding slechts bij hoge uitzondering.

Er is geen enkele moderne vrouw die hier nog mee akkoord gaat, ook niet aan de rechterkant van de poliiek. Dit betekent dat ALLE moderne vrouwen latente feministen zijn en ook ALLEMAAL door werkelijk rechtse mannen bij tijd en wijle op hun plaats gezet moeten worden. Als de politiek dit niet landelijk aan wil gaan, is het minste wat wij mannen kunnen doen deze 'ground rules' hanteren in onze eigen relatie met vrouwen, zowel romantisch als professioneel.

De ommekeer gebeurt niet van bovenaf via de politiek, maar van onderaf bij de mannen zelf. We staan aan de vooravond van een culturele omwenteling die deze scheefgroei gaat corrigeren, mannen zijn in sneltreintempo wakker aan het worden en het gezond verstand zal weer zegevieren. De vrouwen weten het nog niet, maar ze zullen er uiteindelijk een stuk gelukkiger op worden als de normale verhoudingen weer zijn hersteld.

Mike

Ik moet idd nog de eerste politieke partij tegenkomen die beide aspecten erkent en wil aanpakken. Het is dan ook niet populair onder kiezers om dit soort zaken expliciet te vermelden in je partijprogramma, vooral niet bij de vrouwelijke kiezers. Vrouwen zijn vandaag de dag niet bereid om hun ‘rechten’ geheel of gedeeltelijk in te leveren, ze willen de hele taart en deze nog opeten ook.

De partijen die nu aan de macht zijn vinden het helemaal niet erg zoals de situatie er nu voor staat. Hoe meer mensen vluchten uit de realiteit hoe beter zij de macht kunnen behouden. Dat is uiteraard in hun voordeel.

Dit is een van de redenen waarom ik voortdurend beweer dat er helemaal geen werkelijk rechts-conservatieve vrouwen bestaan. Waren deze er wel, dan zouden ze tot het zelfinzicht komen dat hun evolutionaire en maatschappelijke taak is om kinderen te baren en te verzorgen en hun echtgenoot met raad en daad bij te staan. Dit houdt automatisch in: geen stemrecht, geen macht buiten het huishouden, geen abortus en echtscheiding slechts bij hoge uitzondering.

De oorzaak hierin is terug te herleiden naar het feminisme zelf. Het opvoeden van kinderen gebeurd niet meer zoals het werkelijk bedoeld is. Op deze manier is het gewoon een epidimie geworden.

De ommekeer gebeurt niet van bovenaf via de politiek, maar van onderaf bij de mannen zelf. We staan aan de vooravond van een culturele omwenteling die deze scheefgroei gaat corrigeren, mannen zijn in sneltreintempo wakker aan het worden en het gezond verstand zal weer zegevieren. De vrouwen weten het nog niet, maar ze zullen er uiteindelijk een stuk gelukkiger op worden als de normale verhoudingen weer zijn hersteld.

Waaruit blijkt dan dat er steeds meer mannen wakker aan het worden zijn? Hoe uit zich dat? Ik zie namelijk alleen maar slapende...

Mark Collett met een geniaal filmpje over waarom moslims die twee Scandinavische vrouwen hebben onthoofd, maar waarom het uiteindelijk de links-progressieve media, politiek en onderwijs zijn die de werkelijke moordenaars zijn:

Mike

Waaruit blijkt dan dat er steeds meer mannen wakker aan het worden zijn? Hoe uit zich dat? Ik zie namelijk alleen maar slapende…

De wereldwijde groei van het rechtse populisme is een mannelijke correctie op de gefeminiseerde samenleving. Veel mannen durven hier (nog) niet openlijk voor uit te komen, maar in het stemhokje doen ze dat in steeds grotere aantallen!

Mikd

Ik kan de voordelen wel inzien van wat jij zegt.
Er hoeven dan ook geen subsidies meer te komen zoals kinderopvang toeslag. Ik denk dat er dan helemaal geen kinderopvang meer zou hoeven te bestaan. Mits je van mening bent dat vrouwen idd wel in administratieve en verzorgende functies zouden kunnen werken.
Ziektekosten kunnen omlaag omdat ik denk dat er sprake is van minder ziekteverzuim. Win win situatie. In dit geval niet alleen de vrouw gelukkiger. Maar ook de man.

Stel dat deze ideale wereld zou bestaan. Hoe zie je dat dan voor je als mannen de pensioen leeftijd bereiken? Dat betekent namelijk automatisch dat de man meer aan huis gebonden is. Die zou in theorie dan zichzelf bezig kunnen gaan houden met de taken die aan vrouwen toebehoren.

Waarom zou hij zich na zijn pensioen bezig moeten houden met huishoudelijke taken? Omdat moeder de vrouw dat vindt vanwege een 'eerlijke verdeling' van deze taken? Laten we het eens hebben over een eerlijke takenverdeling:

Vrouwen zijn op het toppunt van hun aantrekkelijkheid tussen de 18 en 30. Tussen die tijd moeten ze onder de pannen zijn. Traditioneel zijn vrouwen atijd voor hun levensonderhoud afhankelijk geweest van mannen, dus er is ook een economisch belang om voor hun 30e een levenspartner te vinden. In ruil hiervoor onderhoudt de man haar en het is de bedoeling dat de verbinding die zij aangaan leidt tot een nageslacht, waardoor de familienaam van de man kan worden voortgezet. Na haar 30e verliest zij gaandeweg haar aantrekkingskracht, na haar 40e is het onverantwoord om nog kinderen te baren en rond haar 50e vindt de natuur het mooi geweest en volgt een hormonale overgang.

Voor de man is de economische waarde van een vrouw dus die van moeder en echtgenoot die op haar fysieke piek is tussen de 18 en 30. Daarna neemt haar economische waarde af, maar in ruil voor het feit dat zij de moeder is van zijn kinderen en zijn echtgenoot blijft hij haar onderhouden tot aan de dood.

Waarom zou hij dan als hij stopt met werken ook maar 1 hand hoeven uitsteken in het huishouden? Hij werkt minimaal tot zijn 65e om zijn gezin te kunnen onderhouden, uitgaande van een start in het arbeidsproces op 18-jarige leeftijd is dat maar liefst 47 jaar. Laten we als voorbeeld nemen dat de vrouw kinderen krijgt op 20-jarige leeftijd en dat het om 2 kinderen gaat met een leeftijdsverschil van 3 jaar en dat deze op 18-jarige leeftijd het huis verlaten. Haar taak als moeder duurt dan bij elkaar opgeteld 21 jaar en zij is dan net boven de 40. Dan kan zij al 'met pensioen'. En hij zou moeten meedoen in het huishouden na ruim de dubbele hoeveelheid arbeidsjaren? Dacht het niet dus!

Zie je hoe ook jij geindoctrineerd bent door het feministische denken? Als hij geniet van een welverdiende rust gaat zo'n vrouw aan zijn kop zeuren dat hij 'lui' is en 'niets uitvoert'. Na bijna 50 jaar noeste arbeid mag dat ook wel! Wil je een moderner voorbeeld van tweeverdieners die buitenshuis werken en binnenshuis de taken verdelen? Wil je dan een eerlijke verdeling, dan moet je de uren en de inkomsten naast elkaar leggen. Zij wil graag parttime werken? Prima, dan doet ze ook meer huishoudelijke taken. Betaalt hij de huur en gas, water en licht? Dan hoeft hij dus aanzienlijk minder te doen. Jullie vrouwen willen gelijkheid, dat is dus de ultieme gelijkheid! Maar nee, meteen zeiken als hij na een dag hard werken even zijn voeten op tafel gooit, want vrouwtjelief heeft het zo moeilijk. Het probleem is dat vrouwen niet weten wat verantwoordelijkheid is. Als wij mannen die verantwoordelijkheid uit handen nemen, dan ook niet lopen zaniken tegen hem dat hij haar moet ondersteunen met taken die vele malen lichter zijn dan de last die hij moet dragen!

Mike

Fijn dat je dit helder uiteen hebt willen zetten.

Zie je hoe ook jij geindoctrineerd bent door het feministische denken?

Heb jij ergens gelezen dat ik gezegd zou hebben dat dat niet het geval zou kunnen zijn?

Dit was mijn vraag aan jou.

Stel dat deze ideale wereld zou bestaan. Hoe zie je dat dan voor je als mannen de pensioen leeftijd bereiken? Dat betekent namelijk automatisch dat de man meer aan huis gebonden is. Die zou in theorie dan zichzelf bezig kunnen gaan houden met de taken die aan vrouwen toebehoren.

De reden dat ik deze vraag stelde is omdat het in mijn beleving dan ook niet zo zou moeten zijn dat de man zich met de vrouwelijke taken bezig zou gaan houden. Sterker nog, wanneer dit dus in theorie zou gebeuren zou ik de man terecht wijzen dat dat zijn taak niet is.

Waarom ga je er automatisch vanuit dat wanneer deze taakverdeling werkelijkheid zou zijn, dat er zo een situatie ontstaat dat de vrouw verwacht dat ie zijn handen uit zijn mouwen steekt? Je geeft hier praktijk voorbeelden aan. Deze zijn gebaseerd op de huidige maatschappij. Zoals deze nu is door feminisme.

De reden dat ik het 100% met je eens ben is vanwege wat je hier schreef.

Wil je een moderner voorbeeld van tweeverdieners die buitenshuis werken en binnenshuis de taken verdelen? Wil je dan een eerlijke verdeling, dan moet je de uren en de inkomsten naast elkaar leggen. Zij wil graag parttime werken? Prima, dan doet ze ook meer huishoudelijke taken. Betaalt hij de huur en gas, water en licht? Dan hoeft hij dus aanzienlijk minder te doen. Jullie vrouwen willen gelijkheid, dat is dus de ultieme gelijkheid!

Als vrouw weet ik hoe het voelt om aan die kant te staan. Om een dubbele verantwoordelijkheid te dragen. Dus en huishouden en de vaste lasten. Ik kan mezelf dus helemaal verplaatsen in wat je schrijft.

Dat wilde ik nog even helder maken aan je. En daarom denk ik dat in de ideale wereld zonder feminisme de door jou genoemde praktijk situaties niet van toepassing zijn omdat er dan een bepaalde harmonie ontstaat zoals dat hoort. Deze praktijk situaties zijn van deze tijd.

Die lieve, aardige vrouwen toch die nooooooit iemand kwaad zouden doen:

https://www.dagelijksestandaard.nl/2018/12/duitse-isis-bruid-kocht-meisje-van-5-jaar-als-slaaf-en-liet-haar-vervolgens-omkomen-van-de-dorst/

Mike

Alles van de info van afgelopen dagen gaat nog door de ether. Is nog aan het landen. Veel info gekregen. Hou het er maar op dat ik het interessant vind allemaal.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan