Feminisme

Wat mij opvalt aan de meer intelligente voorstanders van MGTOW is dat ze dit eigenlijk helemaal niet willen, maar dat ze dit enkel zien als een VERDEDIGINGSMECHANISME. Sociale en romantische omgang met vrouwen is nu zo'n mijnenveld geworden dat het het risico simpelweg niet waard is. Ik besef dat er onder de MGTOW-community ook regelrechte vrouwenhaters zitten. Ik plaats nooit video's van dat soort lui hier in dit draadje, het gaat mij om het blootleggen van de verstrekkende, verwoestende maatschappelijke gevolgen van de feminisering van de maatschappij.

Mike

Absurd verhaal dit:

https://tpo.nl/2019/01/09/vrouw-in-coma-bevalt-van-baby-al-het-mannelijk-zorgpersoneel-krijgt-dna-test/

Mike

https://tpo.nl/2019/01/08/pop-barbie-krijgt-eigen-speelfilm-rol-barbie-door-blanke-blonde-vrouw-dus-dat-wordt-sjw-ophef/

Mike

Vrouw slaat echtgenoot na ruzie.
Echtgenoot reageert en slaat terug.
Besluit Spaans Hogergerechtshof :
Vrouw 3maand celstraf op basis van ruzie in famile
Man 6maand op basis van machistisch geweld

We zijn er echter nog lang niet. Dit is waar we tegenop moeten boksen – feministische wetten die het glad ijs maken voor mannen om normale omgang te hebben met vrouwen:

Begrijp ik je goed dat als het hele feminisme niet in het leven was geroepen deze wetten er niet zouden hoeven te zijn? Omdat dat soort situaties dan niet aan de orde van de dag zijn zoals nu? Mijn Engels is niet fantastisch maar dat denk ik eruit te begrijpen?

Zonder steun van de staat is het feminisme nergens, dat klopt. Vrouwen hebben niet de fysieke kracht om een leger- of politiemacht op te zetten om deze belachelijke en discriminerende wetten af te dwingen, ze zijn afhankelijk van een staat die een geweldsmonopolie bezit. Uiteindelijk zijn en blijven vrouwen afhankelijk van de fysieke, economische en politieke kracht van mannen.

Mike

Ik bedoel, vrouwen die gefeminiseerd zijn en ten onrechte valselijk een beroep doen op de middelen van de staat.
Sommige vrouwen die mannen vals beschuldigen van dingen om er zelf beter van te worden. Dit omdat ze zichzelf niet meer staande weten te houden in deze maatschappij omdat ze mannelijke rollen vervullen. Zogezegd dus uitgeschakeld zijn. Uitzonderingen natuurlijk daargelaten. Ik heb het idee dat dat ook gezegd word in het filmpje.

Jij beschrijft de 'bijwerking' van het 'medicijn'. Deze wetten zijn primair gericht op het ontnemen van macht en leiderschap van mannen en deze te verschaffen aan vrouwen.

Mike

Nee, daarvoor missen vrouwen de hersencapaciteit. De parasitaire elite bestaat uit mannen die kennis hebben van eeuwenoude esoterische wetenchap over tegenovergestelde dualitsiche mannelijke en vrouwelijke energie. Ze zijn noch voor vrouwen, noch voor mannen, voor hen geldt alleen datgene wat noodzakelijk is voor hun anti-creatie-agenda. Ze weten dat als je mannen hun macht en leiderschap ontneemt het gezin als belangrijkste eenheid in de samenleving ondermijnd raakt. Vrouwen hebben dan ook helemaal geen baat bij de feministtische agenda, want hierdoor zijn ze een open schietschijf geworden omdat de man als leider/beschermer/kostwinner wegvalt en de staat deze rol overneemt. Zie ook topic Spiritueel nihilisme voor meer hierover.

Mike

https://tpo.nl/2019/01/10/vrouw-moet-met-2-kinderen-naar-menstruatiehut-wegens-achterlijke-religie-komen-om-in-hut/

Volgens een hindoeïstisch ritueel, genaamd ‘chhaupadi’, moeten vrouwen tijdens hun menstruatie van de samenleving worden afgezonderd. Tijdens de ongesteldheid worden zij als onrein gezien, en dus worden ze vastgezet in geïsoleerde hutjes of schuren. Ook is het voor hen verboden om mannen en vee aan te raken.

Alle natuurvolkeren deden dit. Dat er nu doden zijn gevallen is de uitzondering, niet de regel.

Mike

Turbofeminist Clarice Gagard gaat héél belangrijk doen als VN-Vrouwenvertegenwoordiger

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019/01/turbofeminist-clarice-gagard-gaat-heel-belangrijk-doen-als-vn-vrouwenvertegenwoordiger/

Mike

Wat ben ik blij met die YogiOabs! Hier een video waarin hij ingaat op wat ik ook zo vaak zeg - ALLE vrouwen, zowel links als rechts, willen helemaal geen gelijkheid:

Een verademing, deze YouTuber!

Mike

Hoe vrouwen niet op, maar van hun voetstuk kunnen worden geplaatst en welke cruciale rol MGTOW hierin speelt:

Vrouwen, kijk gerust mee. Als je je niet laat triggeren en goed luistert naar wat hij zegt, blijkt hij absoluut niet anti-vrouw te zijn en ontdek je dat hij dezelfde hoge standaard heeft voor mannen!

Mike

https://fenixx.org/2019/01/12/bekritiseerde-vrouwenmars-organisator-islam-is-altijd-feministisch-geweest-en-mohammed-was-een-mensenrechtenactivist/

We hebben geen arbeidersbeweging of milieubeweging nodig. We hebben zelfs geen Black Lives Matter nodig, zegt Sarsour in de film.

– Want in onze religie hebben we al geleerd dat zwarte levens belangrijk zijn al lang voordat er een hashtag was of een beweging die op straat protesteerde, vervolgt Sarsour. Onze religie is altijd anti-racistisch, feministisch en voor mensenrechten geweest. Ik heb geen mensen nodig in het Westen, of in Europa of in de Verenigde Staten die me over feminisme leren.

Zucht...

Joost

Interessante omgekeerde logica, als je bedenkt dat de islam nu al 1400 jaar vrouwen en zwarten als slaven beschouwt. Maar ja, de vrouwelijke rationaliseringshamster kan alles rechtbreien wat krom is.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan