Feminisme

haha, begin maar met uitleggen hoe ik het verschil tussen links en rechts moet leren dmv kleuren. Vrouwen raken alleen dingen kwijt omdat mannen ze verplaatsen ;), of omdat we het vergeten, dat kan ook.
Oh en een vrouw en de weg vinden nav een routebeschrijving, maar dat is vast een cursusdag op zich.

Allebei zeer vermakelijk!!!

Welke vrouw kan er nou geen olie bijvullen? En koelvloeistof en zo?

welke vrouw kan dat wel, met de auto's van nu oefenen je ook nooit meer? En het hoeft ook niet, want elke slimme vrouw heeft een goede man en terwijl zij bij de schoenen staat te dubben kan hij wel ff de olie bijvullen.

Wat is er anders aan olie bijvullen met de auto’s van nu tegenover een oudere auto? Elke slimme vrouw doet dat met haar mooiste schoenen aan gewoon zelf ?

Voor wat betreft links en rechts, gaat het hier om het verkeer van rechts en links of hebben we het over politiek links of rechts?

die auto's van vroeger moest je controleren en af en toe bijvullen, nu hoef je niets te controleren, want er gaat wel een lampje branden en dan rij je naar de garage. Ik kan het wel, ik kan namelijk lezen en kijk in het instructieboek en bij een pompstation stellen ze altijd controle vragen als je wat koopt.

Mike heeft mij geleerd dat ik een vrouw moet zijn en bij mijn rol moet blijven en mijn man in zijn rol moet laten. Dus thuis mag hij de olie en de container doen, doe ik de wc-rol wel of de lege tandenpasta weggooien of de plakkers van de pleisters in de prullenbak, je kent het wel.
Oh nee, je bent een man, je moet eerst op cursus, HOE HERKEN IK SPULLEN DIE IN DE PRULLENBAK MOGEN EN HOE WERKT DE KLEP VAN DE PRULLENBAK oefenen op een echte prullenbak.

Je bedoeld met auto’s van nu die batterij bakken? Daarvan hen ik idd begrepen dat je niet hoeft te checken. Zelf heb ik niet zo een auto maar een oudere auto. Als je dan wacht tot het lampje brand is het te laat. Dus regelmatig controleren, bijvullen en klaar.
Aan mij worden nooit controle vragen gesteld bij de benzine station. Synthetische olie heb ik nodig en dat pak ik en reken ik af.

Tja, vrouw zijn niks mis mee. Maar ik ben alleen dus heb beide rollen en voor iets wat ik zelf kan ga ik niet naar de garage.

Video doet het niet. Ook niet via YouTube. Melding ongewenst content en aanstootgevend staat erbij.

Hij leert die jongen hoe je vrouwen met de vlakke hand, de vuist of allebei moet slaan. Refugees welcome!

Mike

Democrat Presidential Candidate Pete Buttigieg: “You’re Not Free” if You Can’t Kill Your Baby in Abortion

https://www.lifenews.com/2019/03/25/democrat-presidential-candidate-pete-buttigieg-youre-not-free-if-you-cant-kill-your-baby-in-abortion/

De Demonocratische Partij.

Mike

Filmpje. Vrouwen rennen naakt door de straat
WAT IS DIT NU WEER?

Antwoord E, anders....namelijk, ze zijn hun verstand verloren!!!!

https://www.geenstijl.nl/5147048/filmpje-vrouwen-rennen-naakt-door-de-straat/

Momenteel draait in Amerikaanse bioscopen de anti-abortusfilm Unplanned, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Abby Johnson. Abby was de jongste directrice van een Planned Parenthood-abortuskliniek en haar wachtte een gouden toekomst binnen deze organisatie.

Op een dag assisteerde zijzelf door personeelstekort bij een abortus. In tegenstelling tot veel abdere artsen werkte de dienstdoende arts met ultrosone apparatuur, zodat hij veel secuurder de abortus kon uitvoeren. Abby zag met eigen ogen hoe de baby wanhopig probeerde weg te bewegen van de krachtige suctie-slang en dus vocht voor zijn leven. Dit deed Abby uiteindelijk besluiten om zich te distantieren van Planned Parenthood en zich in te zetten als anti-abortusactivist. Deze film is gebaseerd op haar boek, eveneens met de titel Unplanned.

Alle vrouwen MOETEN deze scene zien! Dit is het moment dat haar deed besluiten dat abortus is gebaseerd op een LEUGEN en niets meer dan KINDERMOORD is:

Hier een interview met Abby Johnson zelf:

Mike

Hier wordt op pijnlijke wijze weer eens duidelijk wat het effect is van 10% minder herseninhoud op vrouwelijke 'intelligentie':

Mike

Wat een moedergevoelens ?

Moeder reed gezin met zes kinderen opzettelijk van klif

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4668026/moeder-reed-gezin-met-zes-kinderen-opzettelijk-van-klif

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan