Feminisme

Ja, snelle check zegt Google idd haan ja. Maar helaas nog niet goed in kunnen lezen.

Ik zal.je helpen. Vrouwen die de 'cock carousel' berijden bevinden zich in hun beste jaren, tussen de 18 en 25 (misschien nog op te rekken tot 30), als ze op hun allermooist en meest sexy zijn. De natuur heeft voorbestemd dat dit juist de jaren moeten zijn dat vrouwen op zoek gaan naar een stabiele mannelijke levenspartner die voor hen fungeert als echtgenoot, kostwinner, beschermer en vader van haar kinderen. Dankzij de moderne, gefeminiseerde samenleving vergooien deze vrouwen hun beste, meest vruchtbare levensjaren door het bed te delen met de ene na de andere seksuele partner, de beruchte 'cock carousel', een draaimolen van lullen. Hierdoor ontwikkelen ze uiteindelijk de 'thousand cock stare', een lege blik die ontstaat na duizend spreekwoordelijke lullen.

Mike

Dankjewel. Dan hoef ik het niet meer uit te zoeken.

Het is vrij zeldzaam dat er idd vrouwen zijn tussen de 18 en 25 die al helemaal gesetteld zijn. Als dat zo is zie je in de meeste gevallen dat na een aantal jaren een scheiding volgt. Door het feminisme dus niet meer van deze tijd. Tegenwoordig iedereen in de draaimolen van tinder, of nu inmiddels ook al de kermis van vega dating app en wat voor onzin nog meer. Die lege blik is als een kip zonder kop!! Toch ken ik een vrouw die dit gedaan heeft en doodleuk zegt “ik heb er geen spijt van en als ik het over kon doen deed ik het zo weer”
Geen lege blik. Wel onbetrouwbaar denk ik zoals jij aangeeft.

https://tpo.nl/2019/04/09/christelijke-jongeren-vinden-prostitutie-stom-willen-dat-dus-verbieden/

https://www.geenstijl.nl/5147109/christelijke-jongeren-verzamelen-40k-handtekeningen-voor-verbieden-prostitutie/

Hier weer een voorbeeld van hoe 'progressief rechts' reageert, in de vorm van TPO en GS. Is prostitutie werkelijk iets wat je wil conserveren als je jezelf een 'conservatief' noemt? Deze christenen hebben gewoon gelijk, prostitutie is weliswaar geen uitvinding van het feminisme maar wel iets dat door het feminisme wordt gekoesterd als zijnde 'bevrijdend' voor vrouwen:

Mike

Steeds meer mannen worden gedumpt door hun vrouw. In emancipatorisch jargon zal dit als een grootse overwinning van de onderdrukte vrouw op het duivelse patriarchaat worden uitgelegd. In realiteit betekent het de teloorgang van wat een samenleving doet draaien. Talloze schrijnende verhalen, die door positivistische statistici als irrelevant worden beschouwd, zijn hiervan een gevolg. Nu en dan echter besteden bepaalde media aandacht aan deze verhalen.

Zo zijn daar Johan, Danny en Sjaak en zo’n 10000 andere buitengeschopte manskerels die zelfs geen aanspraak maken op daklozenopvang, nadat ze op straat zijn beland na thuis buiten gegooid te zijn door hun eega. Zo is daar Hans, die samen met zo’n duizenden andere manskerels zowat zijn hele maandinkomen in de vorm van alimentatie dient over te maken aan zijn ex-vrouw. Zo zijn daar de niet te tellen kinderen die een goed deel van hun jeugd doorbrengen onder het bevrijdende gesternte van een vechtscheiding. Zo zijn daar de alleenstaande moeders die van foute man naar foute man hoppen als een soort van chronische ‘performance art’ die een emanatie is van de wegwerpmaatschappij waarin we leven. En al die heilzame verworvenheden danken we aan de bevrijding van het geknechte individu dat als vrouw ter aarde kwam.

(...)

Uit de echt scheiden is dankzij de Grote Strijd der Vrouwenrechters kinderlijk eenvoudig geworden. Een papiertje, meer heb je niet nodig om een gezin aan flarden te helpen. Qua argument volstaat het ‘op is op’ te declameren om je man, je kinderen en de rest van je entourage voorgoed van je te vervreemden. Het resultaat van al deze bij elkaar opgetelde ‘op is op’-scheidingen is een maatschappij waarvan de kern – de kern is de familie, het gezin, de band tussen bloedverwanten – volledig is uitgehold. De kleine drama’s die deze Grote Bevrijding achter zich aan sleept, vormen meer dan het geheel van de optelsom ervan. Een afbrokkelende wereld laat zich nu eenmaal niet gemakkelijk in statistieken gieten.

https://tpo.nl/2019/04/09/de-blinkende-medaille-van-het-statistisch-optimisme-kent-een-keerzijde/

Mike

Toch ken ik een vrouw die dit gedaan heeft en doodleuk zegt “ik heb er geen spijt van en als ik het over kon doen deed ik het zo weer”
Geen lege blik. Wel onbetrouwbaar denk ik zoals jij aangeeft.

Is deze vrouw 'onder de pannen' of woont ze alleen met haar katten en dildo? Dergelijke vrouwen zijn nl. geen goed 'relatiemateriaal' en mannen voelen dat aan.

Mike

Ze wil niet ‘onder de pannen’ zijn.
Behalve wanneer haar dat zo uit komt. Dat lukt zelfs nog nu ze over de 60 is. Geloof het of niet, maar met een bak schulden die ze heeft, amper een cent te makken laat ze zichzelf nog naaien voor een pakje sigaretten...kerels lopen nog steeds achter haar reet aan. Ik denk de persverse kerels dan. Geloof me, een fatsoenlijke vent zou niet eens overwegen om te investeren in een afgelikte boterham. Maar zij vind het allemaal prima. Zonder katten of andere huisdieren. Wat voor atributen ze in haar bezit heeft durf ik je niet te vertellen. Wel is ze ondervoed, dominant en in haar hoofd niet helemaal goed.

Dit bewijst mijn punt. Dit waren vroeger 'oude vrijsters' en daar berustte een sociaal taboe op. De druk vanuit de maatschappij om niet zo te eindigen als vrouw was toen veel groter.

Mike

Dat gaat vandaag de dag door voor ‘onafhankelijkheid van vrouwen’ Met uitkering, toeslagen en alle andere voordelen die onze overheid te bieden heeft ?

Waarmee maar weer eens is aangetoond dat feminisme zich helemaal inzet voor of bekommert om vrouwen. Vrouwen zijn stuurloos zonder sterke mannen en doen en denken dan de gekste dingen. De elite weet dit, daarom ontregelen ze de samenleving via de vrouwen.

Mike

Dat van die sterke mannen, hiermee heb je het toch ook over de rolverdeling tussen man en vrouw?
Terugkomend op de laatste keer dat je een post schreef over o.a geldboom en die andere dingen over vrouwen. Wat als de vrouw de rolverdeling wel snapt en zichzelf daar ook op aan past, maar de man zijn verantwoordelijkheden bij de vrouw neer legt? Al die dingen die hij zou moeten doen, maar niet doet met als gevolg dat de vrouw uiteindelijk gehoorzaamt en deze verantwoordelijkheden samen met die van haarzelf op zich neemt? Mannen die roepen “je bent niet bepaald gemancipeerd” en dat keer op keer benadrukken.
Wat is er dan aan de hand?

Wat als de vrouw de rolverdeling wel snapt en zichzelf daar ook op aan past, maar de man zijn verantwoordelijkheden bij de vrouw neer legt?

Dat zijn geen sterke mannen, maar zwakke. Deze zitten binnen no-time onder de plak!

Mannen die roepen “je bent niet bepaald gemancipeerd” en dat keer op keer benadrukken.
Wat is er dan aan de hand?

Ik ken de individuele motivatie niet, want dit verschilt per persoon. Ikzelf gebruik die opmerking ook wel eens. Mijn motivatie is dat ik de hypcrisie van vrouwen wil aantonen. Ze zijn nl. alleen maar 'geemancipeerd' wanneer het hen uitkomt, het is dan goed om ze fijntjes te herinneren aan de door hen zo gekoesterde gelijkheid!

Mike

Ik ken de individuele motivatie niet, want dit verschilt per persoon. Ikzelf gebruik die opmerking ook wel eens. Mijn motivatie is dat ik de hypcrisie van vrouwen wil aantonen. Ze zijn nl. alleen maar ‘geemancipeerd’ wanneer het hen uitkomt, het is dan goed om ze fijntjes te herinneren aan de door hen zo gekoesterde gelijkheid!

Neem ik als voorbeeld olie verversen die hier genoemd werd. Of een autoband verwisselen.

Dragen van zware boodschappen tassen had ik dacht ik ook gelezen hier.

Zorgen voor inkomen iplv denken dat geld aan een boom groeit en uitgeven omdat vervolgens de vrouw ditzelfde te verbieden ondanks eigen inkomen.

Dingen in huis, lampjes wisselen, plinten leggen en allerlei van dat soort dingen.

Dus kort gezegd, eigenlijk alle mannen klussen!

Als het om dit soort klusjes gaat zijn ze ineens niet zo feministisch. Dan is het juist het moment om hen te herinneren aan de zo fel bevochten gelijkheid waar ze altijd mee schermen. Veel plezier ermee, sterke onafhankelijke vrouwen!

Mike

Ik bedoel, als vrouwen dit dus keer op keer met het grootste gemak doen omdat de man het simpelweg vertikt. En dan achteraf gezeik naar de vrouw. Dus simpelweg eisen en het vertikken om naar de vrouw te luisteren als ze vraagt of hij het wil doen. Rekening houdende met de rolverdeling. Dus naast haar eigen taken ook de rol van die man op zich neemt. Dan heb je dus een zwakke vent die onder de plak zit? Terwijl hij haar rond domineert zonder enige eigen verantwoordelijkheid?

Nee, zij heeft hem jarenlang alles gegund met wellicht onbewuste hoop dat het wel zou gaan zoals het zou moeten zijn. Volgens mij heb je dan te maken met een gefeminiseerde man.
Het lijkt mij dat als je leven als man zuur gemaakt word, je als man vertrekt en niet blijft.

OK, dus het gaat om een concreet geval van een vrouw die jij kent? DIe vent lijkt me een totale lamzak, volgens mij moet ZIJ hem dumpen en niet andersom!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan