Feminisme

Ik heb niet alle argumenten uit het artikel gehaald aangezien ok vind dat sommigen gelijk hebben.

Maar kom op zeg, je gaat toch überhaupt al geen zakelijk gesprek aan in een bar? Of aan een bar?
Zoals gezegd, dan zou je al meteen je vraagtekens moeten hebben als vrouw zijnde. Misschien heb je gelijk en test ie haar idd niet. Maar zakelijke gesprekken voer je niet aan een bar. En meermalen, ja ze kan overdonderd zijn. Hoe vaak laat je jezelf overdonderen? Dat staat niet in het artikel dus daar ben ik het mee eens. Maar meermalen is meer dan 1 keer! Maar vervolgens dan wel gaan klagen.

Interessante aanvulling op bovengenoemde artikel.

Dat is ook wat ik bedoel te zeggen. Je zal als vrouw zelf moeten anticiperen als zij op de hoogte zijn van de houding van mannen. Maar de meesten laten zichzelf idd overdonderen. Wat is er mis mee om per definitie al te weigeren om in een café af te spreken? Leuk dat HIJ dat wil. Maar met een beetje logisch nadenken is dat niet de plek voor zo een gesprek. Ervan uitgaande dat ze elkaar niet kennen en dit het eerste gesprek is. Vervolgens ga je dan ook nog aan een bar zitten waarbij Je jezelf af kunt vragen hoe professioneel dat is. Ik denk dat ie haar wel heeft getest tot op bepaalde hoogte.
Logisch gezien had ze zelf al meteen een locatie voor kunnen stellen om af te spreken en zou ze het niet aan hem over moeten laten.

Nogmaals vooropgesteld dat dit alleen het verhaal van de vrouw is en niet van de mannelijke investeerders zelf. Wat ik eruit haal is dat veel vrouwen in gesprek met investeerders het initiatief nog teveel aan de man over laat.

Voor beiden valt wat over te zeggen uiteraard. En uiteraard zit er schorem tussen. Maar om meteen alles op ongelijkheid te gooien is wel weer lekker makkelijk. Een investeerder (mannelijk of vrouwelijk) wil uiteraard de indruk krijgen dat ie rendement uit zijn investering haalt. En op basis van sommige vragen die de vrouwen stellen kun je je vraagtekens bij hebben omdat ze het initiatief teveel over laten aan de man. Dat heeft overigens niks te maken met ongelijkheid. Maar het is wel makkelijk om deze ongelijkheid te gebruiken zonder dat de vrouw zichzelf af vraagt wat ze anders zou kunnen doen.

https://fd.nl/morgen/1243546/seksisme-bij-financiers-blijkt-vooral-uit-het-taalgebruik

Laat ik even een duit in het zakje doen. Om de een of andere reden heeft Binc iets met het Financieel Dagblad. In een andere topic plaatste ze eerder ook al een artikel van het FD en dit kon ik niet openen tenzij ik op proef 5 gratis artikelen aanvroeg. Vervolgens werd ik wekenlang dagelijks gespamd door het FD, ook nadat ik mezelf had afgemeld voor hun emails. Ik ben inmiddels gelukkig verlost van hun terreur, maar ik ga geen moeite doen om de door Binc geplaatste FD-artikelen door te nemen.

De indruk die ik door deze hele episode heb gekregen van het FD is dat ze aan de linkerkant van het politieke spectrum zitten. Er werken ook veel vrouwelijke 'journalisten'. We weten dat linkse vrouwen zich veelvuldig bedienen van list en bedrog. Binc en naief discussieren over deze verhalen alsof ze echt gebeurd zijn. Wie zegt mij dat dit niet volledig uit de duim gezogen is om maar aan te tonen dat er sprake zou zijn van 'seksisme' in de zakenwereld? Hebben we nu niet al vaak genoeg gezien dat de #MeToo-campagne zich richt op succesvolle, hoofdzakelijk blanke mannen op basis van valse beschuldigingen? Herinner je je nog Christine Blasey-Ford en Brett Kavanaugh? Herinner je je de disinfo over die jongen met die MAGA-pet die een Indiaanse stammenleider racistisch zou hebben bejegend? Of de zwarte acteur Jussie Smollett die het slachtoffer zou zijn geweest van een racistische aanval door blanke Trump-aanhangers? De hedendaagse media bedient zich van een cultuurondermijnende marxistische agenda en het niveau van de 'serieuze' pers ontstijgt dat van de roddelpers nauwelijks.

Mijn oproep aan Binc is dan ook om het FD niet langer serieus te nemen als geloofwaardige nieuwsbron. Don't believe the hype!

Mike

Mike,

Ik neem het FD ook zeker niet serieus. Ik kwam op dat artikel uit via een kort bericht van de NOS hierover die naar het volledige artikel in FD refereerde. Ik vond het dus wel interessant om te lezen. Uiteraard weet ik dat ze links zijn. Evenals de argumenten van de klagende vrouwen over deze ongelijkheid. Zoals ik in mijn eerdere bericht ook aan gaf zie ik het als slachtoffer gedrag. Om aan te geven hoe linkse media wederom partij kiezen voor deze vrouwen en er een hele hetze over maken. Mijn reactie was ook meer gebaseerd op de reactie van naïef. Linkse media kijken niet verder dan hun neus lang is en kiezen juist voor dit slachtoffer gedrag van vrouwen.

Nee, ik ga er niet vanuit dat het echt gebeurd is, ik ga ervan uit dat het weer noodzakelijk is om ongelijkheid tussen mannen en vrouwen aan te halen zodat er straks vanuit emoties weer links gestemd kan worden.

https://tpo.nl/2019/04/18/ontmanning-zet-door-ook-in-onderwijs-90-basisschoolleraren-wil-dat-jongens-zittend-pissen/

Onbekend of jongens voortaan ook verplicht knotje moeten dragen

Mike

Ik had beloofd om de afrijselijke feministische docu Man Made van Sunny Bergman te recenseren, maar het lukt mij niet om de docu terug te zien op de VPRO-site of bij de diverse Uitzending Gemist-sites, het wieletje blijft eeuwig draaien en de docu laadt simpelweg niet. Ik vind het belangrijk om de namen van de 'wetenschappers' die opgevoerd worden in deze docu te onderzoeken, want bij Bergman moet je altijd verborgen links-feministisch activisme vermoeden. Gezien het feit dat dit VROUWELIJKE 'wetenschappers' betreft, vrees ik het ergste. Als het mij eindelijk lukt deze docu in meer detail te bestuderen, kom ik er opnieuw op terug.

Mike

Hier vermoed ik dus boze opzet in het spel:

Wie is deze vrouwelije 'wetenschapper' met knopje in de neus? Wat zijn haar kwalificaties als 'onderzoeker'?

Mike

En bekijk deze kindermishandeling o.l.v. een overduidelijk lesbische feministische schooldirectrice in IJsland:

Mike

Bekijk dit interview van Mr Reagan met een jonge Amerikaanse feminist, woonachtig in Zweden, die (gedeeltelijk) geredpilled is door Jordan Peterson:

Tot op de dag van vandaag begrijp ik niet wat de aantrekkingskracht is van Peterson op zowel jonge mannen als jonge vrouwen. Er zijn zoveel betere en krachtigere sprekers en schrijvers. Uiteindelijk doet dit er ook niet toe, het gaat erom dat de boodschap overkomt en om de een of andere reden doet Jordan Peterson dit op onovertroffen wijze. Misschien omdat hij een officiele professor is, of zo. Hij heeft een hoog 'vaderfiguur'gehalte, zoveel is zeker.

Zo is ook deze 'feminist' overtuigd geraakt van de boodschap van Peterson. Ik moest meteen denken aan Anne-Fleur Dekker, die eveneens opgeschoven is naar conservatief-rechts maar (nog) niet bereid is het etiket van 'feminist' van zich af te werpen. Het laat zien in welke overgangsfase jonge vrouwen met nog een redelijk gezond verstand zich bevinden. Collectivistish als ze zijn willen ze nog niet helemaal buiten de boot vallen, het links-progressieve gedachtegoed is immers nog te prevalent in de samenleving. Tegelijkertijd voelen ze aan hun water dat er een kentering gaande is, een nieuwe rechts-conservatieve stroming die van vrouwen een andere, beduidend minder militante, rol verlangt.

Wat zeker ook meespeelt is dat de seksuele marktwaarde van jonge, aantrekkelijke vrouwen stijgt als ze meer opschuiven naar rechts en daalt als ze in die linkse echokamer blijven hangen. Dit komt omdat mensen als Jordan Peterson en vele anderen MANNEN aan het redpillen zijn over het toxische feminisme. De MGTOW-beweging laat als meest extreme uitingsvorm hiervan zien dat het zelfs kan leiden tot een totale afkeer van ALLE vrouwen onder een groeiende groep vooral jonge mannen. Uiteindelijk zit in het vrouwelijke brein gehardwired dat ze in de gunst willen vallen bij mannen en als er al zoiets bestaat als MGTOW, dan kunnen ze maar beter aansluiting proberen te vinden bij wat milder gestemde conservatieve mannen. Mannen als Mr Reagan, die in het interview aangeeft niets op te hebben met MGTOW en deze 'feminist' met zachte handschoenen aanpakt. Hetzelfde zie ik gebeuren als YogiOabs vrouwen interviewt, hij slaat dan een beduidend minder harde en confronterende toon aan dan wanneer hij alleen voor de camera spreekt. Het is alsof deze mannen, die eigenlijk veel compromislozer zijn in hun standpunten, ineens betoverd raken door deze vrouwen en als het ware een beetje smelten.

Maar misschien hoort het ook zo te zijn. Als deze vrouwen bereid zijn om uitsluitend nog in naam of titel 'feminist' te zijn, zodat ze voor hun linkse vrouwelijke social media-volgers niet compleet afgaan, maar in werkelijkheid elke dag meer opschuiven richting conservativisme, als mannen als Mr Reagan en YogiOabs een veel zachtere toon hanteren in het nabijzijn van dergelijke vrouwen en in gesprek met hen bereid zijn om ook meer op te schuiven naar een 'happy medium' en hiermee deze vrouwen het gevoel geven dat ze serieus genomen worden, dan is er een begin gemaakt met heling van de kunstmatige breuk die er tussen mannen en vrouwen is ontstaan door het feminisme en die nu al veel te lang zeer ernstige maatschappelijke gevolgen heeft teweeg gebracht.

Als ik kritisch kijk naar bovenstaand interview zie ik dat deze jonge vrouw intellectueel niet mee kan met Mr Reagan, dat ze krampachtig probeert haar voormalige 'feministische' identiteit nog vast te houden door te zeggen dat ze het met bepaalde delen van de film The Red Pill van Cassie Jaye oneens is (uiteraard zonder in detail te treden) en dat ze in de slachtofferrol kruipt als ze voor rotte vis wordt uitgemaakt door fanatieke MGTOW'ers. Maar wat kan ik zeggen? Women will be women. Tijd om te helen. Tijd om de scherven weer aan elkaar te lijmen. Vrouwen zijn nu eenmaal intellectueel en fysiek inferieur aan mannen. Het zijn nu eenmaal collectivistische volgers. Ze zullen niet snel 100% verantwoordelijkheid nemen voor hun woorden en daden. Big deal. Ze zijn ook betoverend door hun schoonheid en ze kunnen ons mannen leren om dichter bij ons gevoel te staan.

Mocht je denken dat ik nu helemaal bezweken ben tot een totale softie, bedenk dat de man de vrouw hoort te leiden en dus de baas is. Vrouwen hebben een uniek standpunt dat, mits ze zich constructief opstellen, absoluut serieus dient te worden genomen, maar de uiteindelijke knoop moet door de man worden doorgehakt - dit is geen democratie en de inspraak reikt tot aan de uiteindelijke besluitvorming!

Mike

Er zit dus heel duidelijk waarheid in het feit dat vrouwen gewoon gemaakt zijn om kinderen te krijgen. Deze vrouw kreeg spijt van haar abortus en liet het kindje aksnog inschrijven in de basisadministratie. Alleen al het feit dat deze vrouw spijt kreeg zegt genoeg over dat de rechtse activisten om deze vrouwen tegen te houden om abortus te plegen gelijk hebben.

https://nos.nl/artikel/2281277-foetus-na-abortus-ingeschreven-in-bevolkingsregister.html

Volgens de advocaat van de vrouw, Don Ceder, betekent de registratie dat de overheid erkent dat er sprake was van een mens. Don Ceder is ook fractieleider van de ChristenUnie in Amsterdam.

Dus, omdat het kindje ingeschreven mag worden is er dan pas sprake van een mens? Concreet betekent dit dat de overheid dus ook erkent dat er sprake is van een mens wanneer het kindje nog in de buik van de vrouw zit.

Sinds februari kunnen ouders hun doodgeboren kind laten inschrijven. Dat kan met terugwerkende kracht. Ouders pleitten via een petitie voor wettelijke erkenning dat hun kind had bestaan.

Even kijken hoor, vrouwen willen wel hun kind laten aborteren maar pleiten tegelijk ook voor een wettelijk bestaansrecht middels een petitie! Dus ouders kunnen met terugwerkende kracht hun kindje inschrijven na de abortus. Daarmee zou je dus kunnen stellen dat dit wettelijk bestaansrecht voor het kind voorop komt met als gevolg dat abortus dus eigenlijk illegaal is.

Presentator van Nieuwlicht Tijs van den Brink zegt erover: "Het rare is wel dat we hier te maken hebben met een foetus die is geaborteerd, die met terugwerkende kracht mens is geworden. Daarmee zegt de wetgever eigenlijk: dit was een mens, of niet?"

Precies! En dus kindermoord!!!

Volgens D66-Tweede Kamerlid Vera Bergkamp, een van de initiatiefnemers van de wet, is er bewust voor gekozen om de duur van de zwangerschap niet op te nemen. "De wet is gebaseerd op het gevoel dat ouders kunnen hebben. De registratie heeft geen rechtsgevolgen."

Als de gevoelens van de ouders zo een grote rol spelen verbied deze wet dan! Dwing tot psychische hulp voor deze mensen wat blijkbaar hard nodig is aangezien er zelfs een petitie gestart moet worden, welke dus klaarblijkelijk ook nog zijn vruchten heeft afgeworpen, naast het feit dat dit getuigt dat er zoveel ouders zijn die spijt hebben. Dat zou toch moeten leiden tot nadenken zou je zo denken.

Kortom, het is een gevoelskwestie welke een gevolg zijn van de daadwerkelijke daad. Dus kindermoord!

Het is toch te zot voor woorden dit!
Notabene massaal protesteren met bordjes (die overigens ook veel bomen kosten) waarop vermeld staat ‘baas over eigen buik’ en dan vervolgens spijt hebben?!! Ik mag toch aannemen dat deze vrouwen nooit meer met dit soort bordjes en bovengenoemde tekst gaan protesteren!

YogiOabs vraagt jonge studentes wat ze aantrekkelijker vinden: stereotype macho's of 'soyboys'. Let op hun reacties en vooral welke types voor de macho's gaan en welke niet:

Mike

Refugees welcome:

https://fenixx.org/2016/01/28/wanneer-wij-de-macht-pakken-in-europa-dan-maken-we-het-verkrachten-van-blanke-ongelovige-vrouwen-en-meisjes-gewoon-legaal/

https://fenixx.org/2019/04/18/voor-dood-achtergelaten-ik-stopte-om-een-%E2%80%8B%E2%80%8Blekke-band-te-verwisselen-en-werd-verkracht-door-criminelen-die-probeerden-gaten-in-mijn-enkels-te-boren-om-me-ondersteboven-op-te-han/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan