Ik heb daaruit geconcludeerd dat zulke mannen wellicht een behoefte hebben die blijkbaar thuis niet wordt bevredigd. De bijbehorende emoties en gevoelens kanaliseren is blijkbaar een kunst die veel, verder nuchtere, mannen niet beheersen. Het is denk ik iets van alle tijden en precies daarom kregen meisjes mee zich niet provocerend te kleden of te gedragen en niet in hun eentje op ongepaste tijden op straat te lopen. In tijden dat de normen en waarden zoek zijn bij beide geslachten en iedereen meent dat het oké is met je sexualiteit te koop te lopen is het lastig uit te maken welke intenties iemand heeft en behoorlijk frustrerend en ontmoedigend deze categorie te moeten doorworstelen in de hoop dat er eentje tussen zit diezich wel in de hand heeft.
In een patriarchale samenleving is dit nooit zo'n issue geweest. Mannen hebben van nature veel zelfbeheersing, ook seksueel. Mannelijke seksuele energie hoeft van nature niet te worden ingedamd, dat doen mannen zelf wel. Vrouwelijke seksuele energie dient echter wel te worden begrensd. Door mannen met zelfbeheersing. De reden hiervoor is vrij simpel: vrouwen hebben geen zelfbeheersing omdat ze hun realiteit laten bepalen door hun emoties, dus voelen ze zich gerechtigd om te doen wat goed VOELT.
Dit is een SATANISCHE energie: do as thou wilst shall become the rule of the law. Emoties en seksualiteit gaan dus samen. Een man is in staat om d.m.v. ratio zijn emoties te beheersen en daarmee ook zijn seksualiteit. Dat is een GODDELIJKE energie, omdat de hogere mens in staat is zijn emoties te beheersen en daarmee te voorkomen dat hij vervalt in een animalistische staat.
Hoe kan het dan dat zoveel mensen zo oversekst zijn? Alethea schrijft het zelf op:
De bijbehorende emoties en gevoelens kanaliseren is blijkbaar een kunst die veel, verder nuchtere, mannen niet beheersen.
Alethea schrijft dat ze denkt dat dit van alle tijden is. Dat is niet waar, het is van deze tijd. Wat wel van alle tijden is dat in het eindstadium van alle beschavingen zowel mannen als vrouwen dergelijk decadent en ongeremd gedrag vertonen. Dat komt omdat alle succesvolle samenlevingen die vrij 'plotseling' in verval raken met elkaar gemeen hebben dat ze GEFEMINISEERD raken. Het sociaal-maatschappelijke krachtveld dat dan ontstaat is VROUWELIJK. Dit is wat er gebeurt als vrouwelijke emoties en seksualiteit niet ingeperkt wordt door rationele en nuchtere mannen!
Zoals ik al vaker heb geschreven, dit begint en eindigt met ons mannen. Zelfs het verhaal van Adam en Eva in de Hof van Eden is al het eerste geval van een man die verzaakt om zijn natuurlijke rol als leider op zich te nemen. We hadden bijna 1000 jaar kunnen worden, maar toen God zag dat Adam toestond hoe Lucifer, vermomd als slang, kon copuleren met Eva kortte Hij onze levensduur in tot 120 jaar. Eva kon er niets aan doen, vrouwen vallen voor dominantie en zijn amoreel, waardoor ze niet erg goed zijn in het maken van onderscheid tussen 'bad boys' en werkelijk sterke mannen met zelfbeheersing. Adam was simpelweg de eerste 'cuck' en als oerman is dat geen best rolmodel geweest voor alle mannen die na hem volgden, incl. mijzelf. Dit is een van de redenen waarom ik deze topic 4 jaar geleden ben gestart. Ik heb geen enkele illusie dat ik hier vrouwen kan redden van hun eigen hyperemotionele staat, maar hopelijk wel mannen die nog voor rede vatbaar zijn!
Vrouwen hebben de neiging van mannen te verwachten zich te gedragen zoals vrouwen en mede daardoor voldoen ze steeds niet aan onze verwachtingen en lijkt het al snel dat ze lui zijn. Daarbij komt dat mannen heel andere dingen belangrijk vinden dan vrouwen.
Klopt. Wij hebben veel belangrijkere dingen te doen dan ons de hele dag bezig te houden met allerlei trivialiteiten. Er zijn complete beschavingen te bouwen, we moeten nog het heelal ontdekken, dat soort dingen!
Mike