Je hebt volgens mij andere filmpjes zitten kijken dan ik. Je zit nl. feministische nonsens te verkondigen. Wat voor mij een bevestiging is van hoe diep dit ingebed zit in de psyche van de moderne vrouw, ook de zogenaamd 'rechtse' vrouwen (er bestaan geen rechtse vrouwen, het zijn geboren marxisten). De reden waarom de 'nuclear family' (geen idee hoe ik dit in het NL moet vertalen) verdwijnt en het geboortecijfer zo dramatisch daalt is omdat VROUWEN echtscheidingen initieren om de meest oppervlakkige reden ooit: hun man brengt te weinig geld in het laatje. De achterliggende reden hier weer van is dat bij vrouwen alles komt aanwaaien in de moderne samenleving. Ze hoeven niet meer afhankelijk te zijn van mannen voor hun geld. Er rust geen taboe meer op echtscheiding en op alleenstaand moederschap en de overheid staat altijd klaar met een uitkering, zodat deze vrouwen 'strong and independent' kunnen zijn.
Pas veel te laat (na hun 30e) komen veel vrouwen er achter dat ze gegokt en verloren hebben met hun narcistische en egocentrische gedrag. Hun seksuele marktwaarde is dan drastisch gedaald, terwijl die van mannen pas piekt rond hun 40e en eigenlijk nooit echt verdwijnt, ook niet op hun oude dag. Vroeger rustte er ook hierop een sociaal taboe en werden deze vrouwen die de boot hadden gemist 'oude vrijsters' genoemd, nu zijn het 'cat ladies with a dildo'. Een vrouw die de stabiliteit van een gezin met kinderen niet bijtijds opzoekt is gedoemd om eenzaam en alleen weg te kwijnen. Dat is de grote leugen van het feminisme!
Mike