Feminisme

Wedden dat die Nikkie Tuttie ook een Satanist is? Zo'n satanische tranny net als Big Mike? Ze duikt echt overal op bij al die elite kopstukken, kan geen toeval zijn! En anders is het een van de grootste bruikbare idioten die er zijn.

Kevin

tutti Nikki zit in wie is de mol dit jaar
vorig jaar zat akwasi in exp. robinson
en het valt me op dat nikkie zo groot en grof is
volgende week valt de laatste kandidaat af. Het is wel een spoileralert van je Kevin. Want in de finale komen dus nikki, jeroen en ....

oh en fu##ing Nikki zat ook in nieuwsbegrip tentijde v/d australische bosbranden. Omdat ze geld gegeven had.Eeeeeecht heeeeeeeeeel belangrijk ten tijde van shit te weten dat een celeb geld geeft.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5075716/nikkie-de-jagers-sneer-naar-ellen-internationaal-het-nieuws

De liefdadigheidsacties van veel miljonairs, celebs en andere zijn vaak niet wat het lijkt. In feite zijn het fiscale trucs die ze gebruiken om belasting te ontwijken. U en ik betalen dat allemaal.

Wie is er voorstander voor een nieuwe traditie tijdens de jaarwisseling? Uit het filmpje blijkt dat alleen een vrouw die dit bedenken kan in het kader van het Milieu 🙈

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2098012/vuurwerkverkoper-uit-soest-baalt-van-verbod-dit-is-het-begin-van-het-einde.html

All Women Are Like That. Wie dat niet gelooft en denkt een eenhoorn gevonden te hebben moet tot zijn schande erkennen dat ALLE vrouwen mannen onderwerpen aan shit-tests, ongeacht of ze nu een langdurige of kortstondige relatie hebben.

Mike

Statistieken waar geen vrouw (of man) omheen kan. Het wereldwijde percentage van echtscheidingen is gestegen met ruim 251 (!) %. Vrouwen kunnen tot wel 3 (!) scheidingen meemaken voor hun 30e. Is dat omdat mannen zulke klootzakken zijn? Welnee, ruim 70% van de echtscheidingen wordt geinitieerd door VROUWEN en de voornaamste reden zal je wel of niet verbazen: geld. Maar het zijn de mannen die zo materialistisch ingesteld zijn hoor, heus niet de vrouwen. :roll:

Daarom is het zo belangrijk dat vrouwen religieus worden. Want welk woord hebben we om die zucht naar materialistische bevrediging te beschrijven? Juist ja, satanisch!

Mike

Het lukt me niet om de filmpjes volledig in Engels te volgen. Wat ik er uit denk te halen is dat het ook te maken heeft met een vicieuze cirkel. Feminisme is er al zo lang dat mannen helemaal gek worden van dat gezeik. Relatie gaat niet goed, toch ontevreden bij elkaar blijven totdat hij het niet meer vol houd. Dan gaan ze buiten de deur verder kijken of ze een vrouw aan de haak kunnen slaan, of de relatie sneuvelt alsnog volledig. Of alles aan vrouwen te wijten is vraag ik me af. Laatst had ik zelf een date waarbij ik al snel opgestaan ben en vertrokken ben.
Zo een tussen neus en lippen door opmerking, ik heb een relatie maar het gaat niet zo goed. Hé kerel, volgens mij zit je op dit moment op de verkeerde plek. Ga de boel thuis maar oplossen.

Je hebt volgens mij andere filmpjes zitten kijken dan ik. Je zit nl. feministische nonsens te verkondigen. Wat voor mij een bevestiging is van hoe diep dit ingebed zit in de psyche van de moderne vrouw, ook de zogenaamd 'rechtse' vrouwen (er bestaan geen rechtse vrouwen, het zijn geboren marxisten). De reden waarom de 'nuclear family' (geen idee hoe ik dit in het NL moet vertalen) verdwijnt en het geboortecijfer zo dramatisch daalt is omdat VROUWEN echtscheidingen initieren om de meest oppervlakkige reden ooit: hun man brengt te weinig geld in het laatje. De achterliggende reden hier weer van is dat bij vrouwen alles komt aanwaaien in de moderne samenleving. Ze hoeven niet meer afhankelijk te zijn van mannen voor hun geld. Er rust geen taboe meer op echtscheiding en op alleenstaand moederschap en de overheid staat altijd klaar met een uitkering, zodat deze vrouwen 'strong and independent' kunnen zijn.

Pas veel te laat (na hun 30e) komen veel vrouwen er achter dat ze gegokt en verloren hebben met hun narcistische en egocentrische gedrag. Hun seksuele marktwaarde is dan drastisch gedaald, terwijl die van mannen pas piekt rond hun 40e en eigenlijk nooit echt verdwijnt, ook niet op hun oude dag. Vroeger rustte er ook hierop een sociaal taboe en werden deze vrouwen die de boot hadden gemist 'oude vrijsters' genoemd, nu zijn het 'cat ladies with a dildo'. Een vrouw die de stabiliteit van een gezin met kinderen niet bijtijds opzoekt is gedoemd om eenzaam en alleen weg te kwijnen. Dat is de grote leugen van het feminisme!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan