Precies dat, bastiaan. Enig zelfbedrog is een vrouw niet vreemd en ze schatten zichzelf slimmer in dan ze werkelijk zijn.
@Sio, je had jezelf ook af kunnen vragen hoe ik uiteindelijk zo zeker wist dat ik met een vrouw te maken had. Uit niets kon ik opmaken dat dit het geval was. Totdat je op dat monent jezelf niet langer meer kon inhouden en een poging deed mij te 'shamen' en je ingehouden woede niet langer meer verborgen kon houden.
Je hebt na mijn reactie (die jou kennelijk nog steeds niet lekker zit) weliswaar direct je excuses aangeboden, maar toen was de geest al uit de fles. Je had me ook een compliment kunnen geven over mijn feilloze analyse van de vrouwelijke natuur, want ik had je nl. meteen door! Vraag jezelf al waarom ik nog steeds een snaar bij je raak met deze ontmaskering. Ik noem dit HET GROTE GEHEIM dat alle vrouwen bij zich dragen. Dit verklaart ook waarom ze hun eigen 'crazy sisters' niet onderling corrigeren en uiteindelijk samenspannen. Alles is geoorloofd om HET GROTE GEHEIM maar niet uit te laten komen!
Jullie hebben liever te maken met een Herr Sens, die ook nog wel een rode pil te slikken heeft over vrouwen. Hij stelt dat de seksualiteit van vrouwen te krachtig zou zijn voor ons mannen en dat we hiervoor onherroepelijk 'vallen'. Dit soort mystiek, daar smullen jullie vrouwen van en daar wikkelen jullie je in als een warme deken. Ik haal die deken weg en laat je naakt en bibberend staan. Wat is nl. dat GROTE GEHEIM? Simpel: als je alle verleiding, misleiding, sluwheid, list en bedrog weglaat blijken jullie helemaal geen mysterieuze wezens te zijn, maar eigenlijk heel eendimensionaal en vooral KINDERLIJK. Voor ons mannen is het beter om te denken aan een volwassen kind, dan ga je het sneller zien voor wat het is.
Seksualiteit is idd jullie sterkste wapen en menige man 'valt' daarvoor als wij 'think with the wrong head'. Discipline en beheersing zijn echter mannelijke eigenschappen en voor ons mannen is het wellicht makkelijker als we gaan inzien dat ook die seksualiteit voor een groot deel rust op bedrog, in de vorm van makeup, valse wimpers en sexy kleding. Dit is wat een vrouw van zichzelf MAAKT, niet wat ze werkelijk IS. Dit bedrog is dus HET GROTE GEHEIM en vrouwen richten nog liever een man die dit durft uit te spreken ten gronde dan dit voor jezelf toe te geven. Niet iedere vrouw is een door 'daddy issues' geplaagde blauw/groen/paars/roze-harige 'crazy sister' met piercings en tattoos, maar ze komen goed van pas als er gas moet worden gegeven tegen mannen zoals ik die dwars door alle mentale en fysieke afleiding van de kern heen weten te kijken en jullie GROTE GEHEIM onthullen. Daarom roepen jullie zo'n succubus ook nooit tot de orde en laten jullie ze toe in jullie midden, ze komen goed van pas als je zelf geen grote waffel durft op te zetten tegen een man die dwars door jullie heen prikt en de door jullie opgeworpen ILLUSIES doorziet. En je kunt altijd nog zeggen: maar zo zijn wij niet, hoor.
Daarom zullen jullie ook nooit de noodzakelijke evolutie doormaken tot de Hogere Mens die dichter bij God staat door beheersing van zijn emoties. Daarom zijn jullie gedoemd om eeuwig slaven van Satan te zijn, omdat dit resoneert met dezelfde kwaliteiten: list, bedrog, sluwheid, misleiding, afleiding. De duivel is een vrouw, altijd al geweest. Daarom is religie ook veel belangrijker voor vrouwen om op het rechte pad te blijven dan voor mannen. Daarom hebben jullie ook Jezus, een MAN, nodig als tussenpersoon. Daarom heb ik als man al een rechtstreeks lijntje met God, dat is genetisch reeds vanaf de geboorte bepaald.
Betekent dit dat ik het allemaal wel snap? Nee, anders zou ik geen probleem met alcohol hebben gehad. Als mens ben ik evengoed feilbaar en heb ik levenslessen te leren. Maar ik ben in staat om dit te overwinnen omdat ik PERSOONLIJKE VERANTWOORDELIJKHEID neem voor mijn daden en gedragingen. En ook dit maakt onderdeel van HET GROTE GEHEIM van alle vrouwen: persoonlijke verantwoordelijkheid is hun achilleshiel en ze doen er ALLES aan om deze te ontlopen. En het is soms heel subtiel, zoals de 'goede raad' om me in te houden omdat dit 'mensen afschrikt'. Ik hoor heel vaak: ik verwijs liever niet door naar jouw forum omdat je je zus en zo uit. FUCK THAT! Je zou ook kunnen zeggen: ik verwijs trots naar je forum, want daar lees je de onverbloemde waarheid en dat is nou precies wat we nodig hebben in deze leugenachtige tijden.
Geen wezen zo angstig en onzeker als een vrouw, omdat ze haar zekerheid buiten zichzelf haalt en niet uit zichzelf. 'Wat zouden anderen wel niet over me denken?' Daarom heeft ze ook een heilig boek om haar te vertellen wat goed is en wat niet. Maar ook dat kan weer perfecte afleiding zijn van de ALLERGROOTSTE angst van vrouwen, nl. dat hun GROTE GEHEIM uitkomt en dat mannen gaan inzien en doorzien dat hun zgn. 'mystiek' niets meer dan een zorgvuldig opgeworpen ROOKGORDIJN is. Persoonlijke 'soul searching' is het ALLERBELANGRIJKST voor ieder individu en daarbij kan de Bijbel een leerzame leidraad vormen, dit boek mag echter nooit afleiding vormen voor persoonlijke introspectie.
Dit lijken 'harde' woorden en meestal schieten vrouwen na een dergelijke confrontatie automatisch in de slachtofferrol, opnieuw een kinderlijke reactie. 'Walk a mile in our shoes', dames. Hebben jullie enig idee hoeveel mentale klappen jullie nu al zo lang uitdelen naar mannen met jullie valsheid, die maar 1 doel dient: voorkomen dat HET GROTE GEHEIM uitkomt, koste wat het kost. En daarin gaan jullie over lijken - letterlijk, vrouwen doen zelfmoordPOGINGEN voor aandacht, wij doen het echt! We hadden nl. wel al die tijd gelijk, we zaten wel degelijk goed, maar het zit in onze aard om de fout eerst bij onszelf te zoeken omdat we VERANTWOORDELIJK nemen voor ons eigen doen en laten en daar maken vrouwen gretig misbruik van door de schuld volledig bij ons neer te leggen. Het gaat alleen maar over hen bij de lusten, maar nooit bij de lasten.
Dit zal ongetwijfeld dus opnieuw een snaar bij je raken, Sio, en deze trilt vermoedelijk nog langer door. Wat kan ik zeggen? De waarheid doet pijn en we leven in een tijd van waarheid. Pas als vrouwen hun natuurlijke ondergeschikte rol gaan aannemen en stoppen met mannen letterlijk kapot te maken houd ik hier niet over op, ongeacht hoeveel potentiele forumleden dit 'afschrikt'. Dit is geen populariteitswedstrijd, maar een WAARHEIDSPLATFORM.
Er is nog een reden waarom ik dit doe die ik graag met jullie deel en dan houd ik er over op. Als soldaat van God ken ik graag mijn vijand. Er is geen betere profielschets te bedenken van Satan dan de vrouwelijke natuur te bestuderen. Je leert dan precies van welke sluwe tactieken de duivel zich bedient en hoe eendimensionaal en kinderlijk ook deze vijand van de mensheid is. Vrouwen zijn hier machteloos tegenover omdat ze teveel resoneren met dezelfde energie, de redding zal van ons mannen moeten komen. Dit is al eens eerder perfect opgeschreven door Israel Shamir in dit schitterende artikel:
http://www.israelshamir.com/article/from-yin-to-yang/
De Eeuw van de Feeks is voorbij, er vindt nu een mannelijke correctie plaats. Onze enige opdracht als mannen is dat wij daarna niet op onze lauweren moeten gaan rusten en NOOIT meer de macht uit handen moeten geven!
Mike