Kijk uit voor vrouwen die geen andere bezigheid hebben dan zich met zichzelf en met jou bezig te houden:
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gister liep hij in mijn net ingezaaide moestuin en heb hem beloofd als die dat nog een keer flikt, gaat zijn kop erafRGTOW: Roosters Going Tneir Own Way.
Mike
Kortwieken werkt erg goed hoor.gister liep hij in mijn net ingezaaide moestuin en heb hem beloofd als die dat nog een keer flikt, gaat zijn kop eraf
Ja dat is mijn eerste optie, ga ik vandaag doen , even wachten tot ie vanaaf op stok zit. Hij mag me niet zo, al 3x aangevallen met poten gestrekt naar me toe en heb hem met de voeremmer zowat bewusteloos geslagen. Elke keer mijn hand kapot. Hij is denk ik bang dat ik aan zijn hennen komKortwieken werkt erg goed hoor.
Mijn haan heeft me laatst ook aangevallen. Eigenlijk is dat EXIT. Het enige dat me tegenhoudt is dat ik hem daarna moet slachten en dat vind ik een rotwerk. En pas op he : als die sporen groter worden kunnen ze je echt serieus verwonden.Ja dat is mijn eerste optie, ga ik vandaag doen , even wachten tot ie vanaaf op stok zit. Hij mag me niet zo, al 3x aangevallen met poten gestrekt naar me toe en heb hem met de voeremmer zowat bewusteloos geslagen. Elke keer mijn hand kapot. Hij is denk ik bang dat ik aan zijn hennen kom
Ik weet dat er binnen Forum voor Democratie tot in de binnenste kringen mensen zijn, die zich willen keren tegen het kwaad dat abortus heet.
Sterker nog: de partij heeft ons in haar verkiezingsbeloften laten weten, te willen werken aan het verminderen van het aantal abortussen.
Uiteraard zijn wij hier blij mee, maar ze moeten het ook waarmaken…
Want binnen de partij zijn er zeker ook mensen die, net als de meeste liberalen, abortus zien als een ‘verworven recht’.
Zij zijn bang dat ze kiezers zouden verliezen, als ze zich tegen abortus zouden keren.
Aan deze mensen moeten wij duidelijk maken dat, naast dat een onrecht als het doden van onschuldige kinderen nooit tot een ‘recht’ kan worden verklaard, er maatschappelijk draagvlak bestaat voor het zoveel mogelijk terugdringen van het aantal abortussen.
Het liefst natuurlijk tot nul, maar elke abortus die voorkomen wordt is er één.