Klassiek feminisme wilde noch een patriarchaat, noch een matriarchaat, maar samenwerking tussen beide geslachten? Get out of here! Hoe lang moet ik deze onzin nog aanhoren?!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet, dit heb ik gevonden, zegt de prediker, het ene bij het andere, om de sluitrede te vinden;
Dewelke mijn ziel nog zoekt, maar ik heb haar niet gevonden: een man uit duizend heb ik gevonden; maar een vrouw onder die allen heb ik niet gevonden.
Alleenlijk ziet, dit heb ik gevonden, dat God den mens recht gemaakt heeft, maar zij hebben veel vonden gezocht.
“Look,” says the Teacher, “this is what I have discovered:
“Adding one thing to another to discover the scheme of things—
while I was still searching
but not finding—
I found one upright man among a thousand,
but not one upright woman among them all.
This only have I found:
God created mankind upright,
but they have gone in search of many schemes.”
Zijn uitgangspunt dat het klassieke feminisme deugt zegt mij genoeg: hij leeft zelf nog in de blue pill-reaiteit. Dat komt jou goed uit, want zojuist sprak je nog van 'MGTOW-valkuilen'. Wat je daar ook aan het werk ziet is de typische vrouwelijke hive mind: het maakt niet uit hoe gestoord de zuster ook is, elke waan wordt verdedigd alsof het een persoonlijke aanval of belediging betreft. Heb je al nagedacht over de antwoorden op mijn 13 vragen? Daar zit dit aandachtspunt ook tussen:Mike, een hele riedel aan commentaar op mijn plaatsing van de Mark Passio yt.
Ik dacht van laat dan maar als je niet serieus de yt wil bekijken.
Ik had deze geplaatst omdat het namelijk ook de aspecten behandeld die jij met je MGTOW yt's onder aandacht brengt ter ondersteuning van jouw visie op vrouwen.
Passio behandeld de social engineering die sinds tijden op mannen én vrouwen is losgelaten.
In deze yt behandeld hij de effecten op vrouwen.