Feminisme

Iemand die een kei is in het ontmantelen van feminisme is Milo Yiannopoulos, columnist voor de conservatieve website breitbart.com:

En Milo is GAY, hier kan Aart nog een voorbeeld aan nemen!

Hier laat Milo zien dat conservatieve vrouwen nog steeds overgefeminiseerd zijn en dus een probleem hebben met Donald Trump. Hij veegt echter de vloer aan met deze vrouw:

En hij veegt ook de vloer aan met deze conservatieve man die ook geen fan is van Trump:

Hier gaat Milo in op de audio van Trump van 11 jaar geleden die zijn uitgelekt enkele weken geleden:

&spfreload=5

En hier gaat hij tekeer tegen de Clintons:

Mike

Daarom moeten vrouwen ook niet op jacht gaan, het doden van dieren is nooit prettig. Wedden dat ze daarna er wel van eet? Stoppen met zeuren en janken, dames, en laat ons ons ding doen!

Mike

Geweldig, ik zou er ook moeite mee hebben maar draai me dan wel even om tot het gebeurd is. Nood breekt wetten maak ik het erna wel klaar ;)

Zag zoiets ook jl in het programma Get the f out of my house. Al is het pulp tv vind ik het toch mooi om zo af en toe te gluren hoe een groep mensen zich gedraagt met weinig middelen opgesloten in een huis, schering en inslag dus. Afijn, was er ook zo'n griet die een vishengel van een gast ging kapotmaken, zo kon hij buiten het huis in het vijvertje een visje af en toe vangen als aanvulling op het eten. Die griet deed het oa omdat ze het zielig vond voor de vis. Kom op zeg!

Zie mijn laatste post in de LGBTQ-topic, speciaal voor jou. Er komt een nieuwe generatie politici aan die hier korte metten mee maken en dwars door alle PC-bullshit heen prikken. Het cultureel marxisme is zijn doel voorbij geschoten en het vindt geen weerklank meer bij de meerderheid in heel veel landen.

Dat Nederland zoals gewoonlijk weer eens achter de muziek aanloopt geeft niet, het is een kwestie van tijd voordat we ook hier kotsmisselijk worden van de 'crybullies'. Trump gaat winnen in Amerika, de race is allang gewonnen: vrouwen, Latino's, zwarten, ze lopen allemaal met hem weg. En waarom is dat? Omdat hij zegt waar het op staat en het hem geen ruk interesseert wat mensen ervan vinden. Hij zal ook een eind maken aan de matriarchale wetten die vrouwen en minderheden een voordeel geven boven mannen en er zal een hernieuwde patriarchale cultuur ontstaan waarin vrouwen met een grote waffel niet meer sociaal acceptabel zijn en waarin iedereen traditionele waarden en geslachtsrollen gaat herwaarderen.

Amerika loopt voorop, maar alle tekenen wijzen erop dat dit een wereldwijd fenomeen is. Ik zit hier bovenop en ben er trots op dat ik onderdeel uitmaak van deze beweging, de 'alt right', die het gezond verstand weer terugbrengt in de samenleving. En net als Milo Yianopoulos interesseert het me geen ene ruk wie zich wel of niet beledigd of gekwetst voelt, zij maken zich om mijn zielsroerselen immers geen zorgen als ze mij proberen te beledigen (wat niet zal lukken)!

Mike

Het zal ook het eind betekenen van de linkse media, die het cultureel-marxisme groter hebben gemaakt dan het werkelijk is. Milo Yiannopoulos hierover:

Hij viert hier ook de opkomst van de rechts-populisten, wat hij een libertarische, anti-globalistische beweging noemt. YES!!!

Mike

Geniaal filmpje van Milo Yiannopoulos:

Deze 12 stappen zullen daadwerkelijk werkelijkheid worden, johanna, let maar op!

Mike

Bekijk dit 'debat' tussen 1 man tegenover 3 overgefeminiseerde vrouwen:

Een mooi voorbeeld van hoe vrouwen 'discussieren'. Alle FEITELIJKE argumenten van deze man worden niet serieus genomen en zelfs uitgelachen. En natuurlijk 'gender wage gap', 'gender wage gap', 'gender wage gap'! Ze hangen uitsluitend het klagende en zeurende slachtoffer uit en komen met fictieve 'argumenten' en beschuldigen deze man van vrouwenhaat, een EMOTIONELE reactie. Om moedeloos van te worden!

Mike

Nog even over dat filmpje van Norah Vincent, alias ‘Ted’.
De mannen waar Ted mee omging hadden een vermoeden dat Ted homoseksueel was maar toch werd hij geaccepteerd. Heb mijn twijfels hoe dit zou uitpakken onder een groep vrouwen waar een vrouw vermoedelijk lesbisch zou zijn, zou zij net zo makkelijk geaccepteerd worden onder een groep heteroseksuele vrouwen?
En de vrouwen waarmee Ted een date had die wel openstonden voor seks met 'Ted' toen 'hij' onthulde een vrouw te zijn, ook tekenend.

Op de Universiteit heb ik goed ondervonden dat vrouwen bevoordeeld worden. Bij projectwerk kregen vrouwen van de mannelijke begeleiders veel gemakkelijker een hoger cijfer bij een beoordeling.
Ik werkte me 'uit de naad' en kreeg een 5+ een knap meisje deed niets wezenlijks anders en kreeg een 8,5. Serieus gebeurd, ik werd er behoorlijk ziek van. Je kon het aan gedrag van de mannelijke begeleiders merken, ze waren duidelijk gecharmeerd van de vrouwen. Walgelijk!

Met solliciteren is het waarschijnlijk niet anders, dat haalt Milo ook aan. Een normale vrouw met minder kwalificaties dan een normale man zal mijn inziens eerder aangenomen worden.
Ook heb ik tijdens het solliciteren ervaren dat werkgevers aangeven: "We zoeken toch eigenlijk echt een vrouw voor deze functie." Denk je eens in als dit andersom zou zijn, de ophef die dit zou veroorzaken!

Male-privilege mijn reet!

Hier had Milo beter kunnen doen. Die Thin-privilege en fat-pride nonsense, lachwekkend gewoon.

Ooit een dikke(re) mannelijke mannequin of paspop gezien?
Mannelijke paspoppen zien er altijd 'afgetraind' uit. Ooit een man horen klagen dat deze mannelijke paspoppen dikker moeten zijn en minder gespierd? NEE
Waarom willen sommige vrouwen zichzelf zo graag in de slachtoffer rol plaatsen?

- dubbel geplaatst (mijn muis heeft met vlagen de afwijking om soms dubbel te klikken als ik een enkele keer klik)

Ik zie 'm maar 1 keer. Dank voor je reactie, ik heb soms het idee dat ik de enige hier ben en in een holle put aan het roepen ben!

Mike

Citaat van de dag op whatreallyhappened.com:

"In times past, women led the protests against wars. Mother's Day was originally an anti-war statement. The militant "All Men Are Rapists"feminism of the 1990s was created to trick all women into hating all men; to destroy any sympathy by women for men, to make it easier for the government to send men off to die by the thousands in the wars we see before us today." -- Michael Rivero

Mike

d35.jpg

0da.jpg

f61.jpg

Jawel hoor, deze feministische professor in 'gender studies' zegt doodleuk dat de enige reden waarom Hillary Clinton onder vuur ligt is omdat ze een vrouw is:

http://dailycaller.com/2016/10/31/prof-hillarys-emails-are-only-a-scandal-because-shes-a-woman/

Mike

Deze video van Laura Southern over waarom ze geen feminist is had ik al eens eerder geplaatst, maar toen in een andere topic. Daarom met gepaste trots in de herhaling, gewoon om eens een vrouw deze argumenten naar voren te zien brengen. En ze is nog knap ook!

Ze heeft hier helaas wel een beetje 'vocal fry'. Verder niet gezien in andere video's van haar, misschien heeft een man haar hierop gewezen.

Mike

Deze video had ik ook eens geplaatst. Wat een verschil - in de jaren '50 droegen mannen vrouwen op handen. Anno nu kunnen ze een pak slaag verwachten. UIt naam van de 'gelijkheid' krijgen ze dan ook een pak slaag terug, eerlijk is eerlijk!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan