Feminisme

Ik weet nog toen de Spice Girls opkwamen in de jaren '90 en 'Girl Power' introduceerden dat ik dacht: dus er als een slet uitzien is nu een teken van vrouwelijke kracht, omdat je er zelf voor kiest? In deze uitstekende video gaat Black Pigeon Speaks hier ook op in en hij concludeert dat om evolutionaire redenen vrouwen zichzelf graag als lustobject presenteren:

Mike

Dit sneeuwvlokje is HET bewijs dat vrouwen minder hersencapaciteit hebben en kleine kinderen zijn:

Mike

Undoomed maakt gehakt van feministische sneeuwvlokjes:

Lees dit fascistische artikel waarin de onderdrukking, vervolging en zelfs moord van mannen wordt verwoord:

https://witchwind.wordpress.com/2014/10/07/utopia-what-would-a-womens-society-look-like/

Mike

Bekijk hier hoe een 'feminist' haar 'mangina'-vriendje als lulletje rozewater te kakken zet:

Ze verdienen elkaar, zo te zien.

Mike

Deze gast is geniaal in de manier waarop hij het totale gebrek aan economisch inzicht van vrouwen ontmaskert, alsmede vele andere inzichten:

Mike

Ik heb het al vaker gezegd - vrouwen kunnen niet discussieren. Deze video van Undoomed laat dit ongegeneerd zien:

Mike

We hebben het al eens gehad over het feit dat vrouwen mannen beïnvloeden.
Nou, hier nog een voorbeeldje.
Bij mij op het werk draaien we 2 diensten, van 09:00 - 16:00 uur of van 13:00 - 20:00 uur (soms meer uren en soms minder).
Nu is dat bij mij steeds in wissel. De late dienst vind ik echt verschrikkelijk, en iedereen vind dat.
Nou, ik had 17-23 oktober een weekje vakantie genomen en zou dan deze week vroege dienst draaien. Maar nee, ik moest deze week late dienst draaien. Dus iemand had mijn dienst laten veranderen.
Ik ben toen eens heel veel weken doorgelopen en heb gekeken hoe er gewerkt werd.
Voor de talen Duits en Nederlands hebben wij 6 personen, waarvan 4 vrouwen en 2 mannen. Een man wil graag steeds de avonddienst, dus dat is in orde.
Nu viel mij op dat er de ene week deze man en nog een andere man late dienst hadden en de week daarna steeds deze man en ik. En dat steeds zo in wissel.
De 3 andere VROUWEN hadden zeer sporadisch late dienst en ene heeft zich er nu blijkbaar helemaal van verschonen laten.
Dit gebeurd d.m.v.. een soort vleien met de supervisor en vaak gaan zulke mensen ook in hun pauzes met de supervisor roken.
Zo ontstaan er dus extra privileges. Als iedereen zijn werk gewoon zou doen, dan was iedereen elke drie weken aan de beurt voor avonddienst. Nu dus elke 2 weken (om de andere week).
Dit is niet fair. Ze mogen wat mij betreft dit voordeeltje best hebben, maar het gevolg is een nadeeltje voor mij. Dat is niet in orde.
Allereerst ben ik te naïef dat ik dit nu pas doorzie en ten 2e te eerlijk om zelf niet zulke praktijken toe te passen. Is dit dom...???
Tja, om terug te komen op vrouwen...
NAWALT dus: Not All Women Are Like That. Helaas wel MWALT: Most Women Are Like That.
Jammer maar waar (bij mij op het werk).

Dorothé

Dorothe, Ik heb (al weer wat jaartjes geleden) ook problemen gehad op mijn werk.
Werk waar anderen geen zin in hadden werden als vaker "op mijn bDus ordje"gelegd.
Om het kort te houden: ik dacht Liesje als ik niet mijn mond opentrek dan gaat het van kwaad tot erger. En eigenlijk uit angst om ruzie te maken.
Ik heb dus degenen die het aanging bij elkaar geroepen en gezegd wat ik ervan vond. Ik denk dat ze het niet hadden verwacht maar de afspraken gingen toen beter.

sprout, dank je voor dat filmpje van Norah Vincent, alias 'Ted'. Voor wie het nog niet gezien heeft, dit is een lesbische vrouw die 18 maanden als man zich tussen mannen heeft begeven en dus hun perspectief heeft leren zien. Norah's conclusie is dat mannen helemaal geen onderdrukkers zijn maar net zo gevoelige mensen als vrouwen, alleen op een andere manier. Ze heeft kille vrouwelijke vijandigheid mogen ervaren en is erachter gekomen wat voor enorme prestatiedruk er op de schouders van mannen weegt. Ook ontdekte ze dat veel vrouwen helemaal geen gevoelige betamannen willen, maar mannelijke alfa's. Misschien wel de belangrijkste openbaring was nog wel dat ze na anderhalf jaar in een depressie belandde, omdat ze de geestelijke schade van jezelf een andere geslachtsidentiteit aanmeten niet meer kon verwerken. Geen wonder dat er zoveel depressiviteit en zelfmoorden zijn onder transgenders!

Mike

In een van de hierboven geplaatste filmpjes heeft Gavin McInnes het over een aflevering van de survival-serie Naked and Afraid, waarin een vrouw genaamd Honora moet zien te overleven met twee mannelijke teamleden, Chris en Luke. Honora ontpopt zich als een feministisch kreng, dat zelfs als deze 3 al 9 dagen (!) nauwelijks gegeten hebben meent de twee mannen aan de kop te moeten zeuren. Deze twee blijven verrassend kalm en pikken m.i. veel te veel van deze fratsen. Uiteindelijk gedraagt dit verwende nest zich als een saboteur voor het hele team door een kapmes te pakken en in het water te gooien. Dit is feminisme in actie, mensen, en dit is precies waarom het hele samenlevingen kan ontwrichten. Bekijk het hier en vertel me dan nog eens dat dit een 'sterke, onafhankelijke vrouw' is:

Hier zie je hoe Chris het kapmes uit de rivier vist en hoe Honora het vervolgens opeist als zijnde 'haar mes':

Mike

Hier nog een voorbeeld uit Naked and Afraid, waarin de man een enorme sidderaal vangt maar de vrouw van mening is dat hij dit niet op een respectvolle manier heeft gedaan:

Daarom moeten vrouwen ook niet op jacht gaan, het doden van dieren is nooit prettig. Wedden dat ze daarna er wel van eet? Stoppen met zeuren en janken, dames, en laat ons ons ding doen!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan