Ik vind die Turd Flinging Monkey echt briljant! In zijn video's trekt hij dingen extreem uit elkaar in tegenovergestelde uitersten en daar kun je van alles van vinden, maar door dingen in zwart of wit gepresenteerd te zien krijg je wel een beter inzicht in de dualistische metafysische principes die hij onder de aandacht brengt.
Hieronder een ijzersterke 'extreme' video over de 3 redenen waarom vrouwen geen stemrecht mogen hebben. Dat kan al reden genoeg zijn voor sommigen om hem niet te bekijken, maar je kunt er ook voor kiezen om je te verdiepen in zijn argumentatie. Een emotionele reactie op zijn stelling maakt nl. dat je je afsluit voor zijn argumenten, terwijl een meer open houding maakt dat je op z'n minst luistert naar de argumenten en deze op je in laat werken. Dat is overigens precies waar deze video over gaat!
Ik zal proberen duidelijk te maken wat hij wil zeggen. Hij begint met argument 3 en werkt naar 1 toe, dus dat doe ik ook:
3. Vrouwen zijn voor een grote overheid en een verzorgingsstaat. TFM legt hier uit dat het in de natuurlijke aard ligt van vrouwen om verzorgd te worden. Van oudsher gebeurde dat in een huwelijk en was de man hiervoor verantwoordelijk als kostwinner en beschermer. Maar in de hedendaagse samenleving, met het schrikbarende aantal scheidingen en dus alleenstaande moeders kunnen vrouwen steeds minder terugvallen op hun echtgenoot en vallen dan dus terug op de staat, 'Vadertje Staat'. Politiek vertaalt dat zich in een overwegend vrouwelijke stem voor een linkse, betuttelende grote overheid die zich ontfermt over de bevolking met een 'sociaal vangnet'. De prijs die voor dit net, dat zich alsmaar meer om ons heen sluit, moet worden betaald is conformiteit aan het collectivistische geheel, wat ten koste gaat van individuele vrijheid. Bovendien is dit een listige truc om ons eerst ons geld af te nemen middels allerlei belastingsmaatregelen en loonheffingen en dit vervolgens te herdistribueren volgens hun eigen repressieve model.
Conclusie: vrouwen stemmen overwegend voor onderdrukkende socialistisch/communistische regimes, die uitsluitend 'vrijheid' en 'solidariteit' bieden aan hen die deze collectieve onderdrukking lijdzaam ondergaan, zij die zich hiertegen verzetten worden op alle mogelijke manieren van deze samenleving uitgesloten.
2. Vrouwen hebben een moraliteit gebaseerd op verzorging, die niet thuishoort in een overheid. Zoals TFM het zegt: een verzorgingsmoraliteit is niet per se rechtvaardig, terwijl een rechtvaardigheidsmoraliteit wel degelijk ook zorg voor de samenleving met zich meedraagt. Hij zet dus de subjectieve vrouwelijke moraliteit van verzorging af tegen de objectieve mannelijke moraliteit van rechtvaardigheid. Dit betekent dat vrouwen zich van nature graag ontfermen over zwakkeren en over slachtoffers, hetgeen de deur openzet voor misbruik, omdat iedereen met krokodillentranen vrij makkelijk sympathie opwekt bij vrouwen.
Objectieve feiten doen er dan niet meer toe, want vrouwen hanteren geen feitelijke en abstracte logica, maar varen op gevoel en emotie, wat volkomen subjectief en vaak hoogst oneerlijk is (vraag dat maar aan de vele mannen die in de steek worden gelaten door 'Vrouwe Justitia' bij vechtscheidingen, waarbij de regelrechte oorlogsmentaliteit van vrouwen maakt dat ALLE MIDDELEN geoorloofd zijn). Vrouwen in leiderschapsposities sympathiseren met de eerste de beste aansteller - en laten dat nu heel vaak...vrouwen zijn!
Dit is waarom een verzorgingsmoraliteit geen plaats heeft in een overheid, die abstracte concepten als rechtvaardigheid en moraliteit hoort te hebben als de allerhoogste en voornaamste principes. Bovendien gaat een verzorgingsmoraliteit uit van solidariteit, wat opnieuw leidt tot collectivisme en dus een linkse socialistisch/communistische politiek, die zeer onrechtvaardig is naar individualisme en libertarisme, omdat ze elkaars exacte tegenovergestelden zijn.
Een onlogische overheid die opereert op een emotionele, subjectieve basis maakt van daders slachtoffers, omdat deze overal mee wegkomen als ze maar zielig genoeg doen, en maakt talloze slachtoffers onder individualistische, non-conformerende mannen. Het is een systeem dat in het voordeel werkt van vrouwen en in het nadeel van mannen en extreem onrechtvaardig is. Hoezo 'gelijk voor de wet'?
1. Vrouwen hebben geen verantwoordelijkheid. TFM geeft de voorbeelden van soldaten en arbeiders. Het zijn mannelijke soldaten die sneuvelen in oorlogen, voor vrouwen is er tot op de dag vandaag geen dienstplicht geweest, terwijl vrouwen al bijna 100 jaar stemrecht hebben. Bovendien hebben vrouwen die beroepsmilitair worden vaak verzorgende en administratieve functies achter het front. Het zijn nooit de vrouwen die hun leven in de waagschaal zetten, zij dragen geen verantwoordelijkheid.
Laten we het ook eens naast de 'wage gap' over de 'tax gap' hebben. Mannen zijn en blijven de voornaamste kostwinners, wat betekent dat 70% van de belasting betaald wordt door mannen en, alle emancipatie ten spijt, slechts 30% door vrouwen. Van die belasting worden o.a. sociale voorzieningen betaald. Wie plukken hier het meest de vruchten van, mannen? Dacht het niet! Alleenstaande vrouwen, die zo nodig van hun man moesten scheiden en natuurlijk de kinderen kregen toegewezen, ontvangen de hoofdzakelijk DOOR MANNEN GEFINANCIERDE uitkeringen, om maar te zwijgen over alimentatie! Telkens weer zie je hoe het systeem letterlijk en figuurlijk zorgt voor de vrouw, zonder dat deze enige verantwoordelijkheid hoeft te dragen. De verzorgingsstaat is een herdistributie van geld dat van mannen wordt afgepakt en aan vrouwen wordt gegeven.
Waarmee we weer uitkomen op een...socialistisch/communistische verzorgingsstaat. Conclusie: TFM heeft helemaal gelijk als hij stelt dat vrouwen van nature zijn voor een grote, bemoeizuchtige en onrechtvaardige overheid die onze individuele vrijheid onmderdrukt en ons zuurverdiende geld uitgeeft aan eindeloze oorlogsvoering en ons voor de economische risico's laat opdraaien. Dit maakt vrouwen pro-establishment en aangezien zij biologisch gezien een natuurlijke meerderheid vormen (daarom produceren mannen ook miljarden spermacellen en zijn ze hun hele leven lang vanaf de puberteit vruchtbaar) is het geen patriarchie die onze elite voorstaat maar een matriarchie. Zij kunnen wel wat met volgzame 'gevoelsmensen', die voor alles gevoelig zijn behalve logische argumenten en feiten en die hun repressieve agenda voor hen sociaal ten uitvoer brengen, omdat ze er voor zichzelf stabiliteit, zorg en zekerheid uit kunnen halen.
Wordt het nu duidelijk waarom de dorpsoudsten in inheemse culturen MANNEN waren? Was dit onderdrukking van vrouwen? Welnee, het was ter voorkoming van onderdrukking van mannen en de elite weet dit!
Mike