Feminisme

Waken de heren er een beetje voor waar ze energie naar sturen? Ook al heb je een mening over iets, gaat er helaas ook energie naar toe. Bedenk dat de duivel in vele vormen komt en precies weet hoe hij donkere energie kan laten groeien.
Als je hier een link naar een 'aandachtshoer' zet krijgt dit toch weer aandacht, hier en doordat men erop klikt.

Laten we de donkere kant alstublieft in het donker laten en negeren.

Voor de rest ben ik het eens met de mening, laat dat duidelijk zijn zodat we er niet over hoeven te strijden.

Waken de heren er een beetje voor waar ze energie naar sturen? Ook al heb je een mening over iets, gaat er helaas ook energie naar toe. Bedenk dat de duivel in vele vormen komt en precies weet hoe hij donkere energie kan laten groeien.
Als je hier een link naar een 'aandachtshoer' zet krijgt dit toch weer aandacht, hier en doordat men erop klikt.

Voor de rest ben ik het eens met de mening, laat dat duidelijk zijn zodat we er niet over hoeven te strijden.
Als we de donkere kant zouden negeren dan zouden in dit sub gedeelte van het forum geen nieuwe posts meer komen.

Nee. Bring dark to light. Donkere aspecten spelen op zowel individueel als op collectief vlak. Ze moeten benoemd en erkend worden, zodat men er aan kan werken.

De duisternis die aan het lich gebracht moet worden is dat vrouwen een veel belangrijkere rol spelen in de satanische energie die over deze planeet waart dan iedereen wil toegeven. Laat ik het anders zeggen: zonder vrouwen hadden de satanisten geen poot aan de grond bij de mensheid, [ZIJ] spelen het altijd via de VROUWEN!

Mike

Mislukte opgehypete barbiepop aka aandachtshoer.
Was het maar een Barbie pop die kan je in de vuilcontainer gooien, dit geval zit zoveel siliconen in die stuitert er ze weer uit

• Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan