S
Sailor
Guest
Wat zullen voetbalkijkende mannen toch balen dat ze dit lekkere stuk mislopen...
Vertaling
Ik ga niet uit, want geen man kijkt naar mij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat zullen voetbalkijkende mannen toch balen dat ze dit lekkere stuk mislopen...
1. Kijk even naar de bio van die feministe en geniet.Bekijk bijlage 6672wel schitterende reactie
1. Kijk even naar de bio van die feministe en geniet.
2. Kijk ook even hoelang het account er al is.
3. Nou vooruit nog eentje, kijk even de tweets na en zie dan hoezeer dit wezen het niet snapt wat ze plaatst.
Ad 1.
Feminist, aankomend adoptie moeder, in transitie, D66 en GL, LGBTQIAP+, BLM, 3th booster, haat wappies, #teamKAAG, reddit/tweakers/fok forum en twitch.
Ad 2. Joined December 2021
Ad 3.
Troll alert!
[Pls don't tell me it's a real human of flesh and blood, because then I'll get punished for my thoughts]
Edit: Dit is nog vals spel ook want 'she' is eigenlijk een 'he', dus hoe zit dat dan met het feminisme??
Sterker nog alles is man alleen de naamIk ga niet daten met een mannelijk ogende vrouw.
Hij verwart vaccinatie met vaginatie.Sterker nog alles is man alleen de naam
Zo'n typ heeft dokter bibber als arts, ze moeten in ieder geval ontzettend creatief zijn om daar iets van te maken of het nu man of vrouw is.Hij verwart vaccinatie met vaginatie.
In Friesland komt de naam Anne ook bij mannen voor.Sterker nog alles is man alleen de naam
Dat weet ik maar dit is geen Fries....In Friesland komt de naam Anne ook bij mannen voor.
Betakabinet. 50% vrouw, 50% manwijf, 100% feministisch.