Feminisme

Vrouwen zijn geobsedeerd met macht, maar gaan er op een kinderlijke manier mee om. En dan lrijg je dit soort gejank dus.

Mike

Vrouwen zijn geobsedeerd met macht, maar gaan er op een en kinderlijke manier mee om. En dan krijg je dit soort gejank dus.

So, fixed it for you :-)

Das waar, en ook gelijk het probleem.
Als er een knappe vent met alles erop en eraan het gevraagd had aan lisanne was ze hartstikke blij geweest. Maar dit zal in haar ogen wel een lelijke geweest zijn en dan zijn de rapen gaar...
Zal wel het type zijn van man moet goeie baan hebben ambities en een groot huis

E1RpHgbXEAIl1m0.jpg

Eeeeeeeeeeeeeheeeeeen Lisanne is trending op de NEderTwitter :)
Bwahahahahaha, als ik dat zo eens lees denk ik dat ze dikke spijt heeft :)

dom dom dom

• Haha
Waarderingen: Surv
Eeeeeeeeeeeeeheeeeeen Lisanne is trending op de NEderTwitter :)
Bwahahahahaha, als ik dat zo eens lees denk ik dat ze dikke spijt heeft :)

dom dom dom
Het is trouwens een woke doos (https://twitter.com/vansadelhoff) die schrijft voor de Correspondent.

Ik heb haar twitterfeed even gelezen zodat jullie dat niet hoeven te doen en hierbij mijn tip: Niet aan beginnen, behalve als je je waardeloos voelt. Dan voel je je namelijk een stuk beter :-)

Geen dank

Het is trouwens een woke doos (https://twitter.com/vansadelhoff) die schrijft voor de Correspondent.

Ik heb haar twitterfeed even gelezen zodat jullie dat niet hoeven te doen en hierbij mijn tip: Niet aan beginnen, behalve als je je waardeloos voelt. Dan voel je je namelijk een stuk beter :)

Geen dank
Ik kan kwetter niet lezen gelukkig, alleen de berichten die hier geplaatst worden 🤣🤣🤣
Everything woke Turns to shit DJT

Was te verwachten dat het een woke doos was, een normale vrouw vindt het alleen maar fijn als ze mooi genoemd worden

Ik kan kwetter niet lezen gelukkig, alleen de berichten die hier geplaatst worden 🤣🤣🤣
Everything woke Turns to shit DJT

Was te verwachten dat het een woke doos was, een normale vrouw vindt het alleen maar fijn als ze mooi genoemd worden

Vrouwen willen alleen door leuke mannen mooi genoemd worden, anders zijn het engerts :-)

• Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan