S
Sailor
Guest
No worries they are going down soonBetakabinet. 50% vrouw, 50% manwijf, 100% feministisch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
No worries they are going down soonBetakabinet. 50% vrouw, 50% manwijf, 100% feministisch.
I know. God zal oordelen, wij regelen de afspraak. #tribunaalNo worries they are going down soon
Ze kunnen niet leiden, ik mag hopen dat ze wel kunnen lijden... Al is het een beetjeI know. God zal oordelen, wij regelen de afspraak. #tribunaal
Beta's kunnen niet leiden, enkel misleiden en controleren.
Lijden kan iedereen. Waarschijnlijk doen ze dat al.Ze kunnen niet leiden, ik mag hopen dat ze wel kunnen lijden... Al is het een beetje
dat doen ze elke seconde van de dag al. De eeuwige victims. Om nog naar niet te vergeten dat ze door hun gebrek aan testosteron elke seconde van de dag met paranoïde gedachten moeten leven.Ze kunnen niet leiden, ik mag hopen dat ze wel kunnen lijden... Al is het een beetje
Dat het dan maar erger mag worden tot ze galgje mogen spelendat doen ze elke seconde van de dag al. De eeuwige victims. Om nog naar niet te vergeten dat ze door hun gebrek aan testosteron elke seconde van de dag met paranoïde gedachten moeten leven.
hitsige jonge meisjes en bad boys... what could possibly go wrong ?Stagiaires Zaanse gevangenis weg na ongeoorloofd contact met gedetineerden
Een stagiaire bezocht buiten werktijd een gevangene in een andere penitentiaire inrichting die daarnaartoe was overgeplaatst. De anderen hadden buiten werktijd "ongeoorloofd" contact met gedetineerden door met ze te telefoneren. Volgens NH Nieuws zouden deze telefoongesprekken seksueel getint van aard zijn geweest.
Stagiaires Zaanse gevangenis weg na ongeoorloofd contact met gedetineerden | Binnenland | NU.nl
Het Justitieel Complex (JC) Zaanstad heeft vorige week de stage beëindigd van drie stagiaires. Ze hadden buiten werktijd ongeoorloofd en niet gemeld contact met gedetineerden. Dat zegt een woordvoerder van de inrichting na berichtgeving van NH Nieuws.www.nu.nl
Sven heeft een punt en Lisanne komt nooit meer aan een vent bwahahahaha
Sowieso vind ik der niet zo heel erg mooi, dusssssssssssssssAls dat al grensoverschrijdend is , hoe achterlijk woke ben je dan.....
Is zo maar smaken verschillen natuurlijk, we weten niet hoe lelijk die vent was of hoe oudSowieso vind ik der niet zo heel erg mooi, dusssssssssssssss
Das waar, en ook gelijk het probleem.Is zo maar smaken verschillen natuurlijk, we weten niet hoe lelijk die vent was of hoe oud