Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En die reden is?
Mike
En ze rijden meerDat ze duurdere auto's rijden lees ik net.
Ja, waar is die krijger? Stiekum gevaxt en omgevallen of een verkeerde 9mm tegengekomen???off topic : we zijn Sailor opeens kwijt ... ?
Omdat ze verder en meer met de auto rijden dan enkel maar om naar de kapper te gaan of om op de koffie te gaan bij medekletskousen.Mannen betalen standaard een hogere autoverzekeringspremie om een bepaalde reden.
Wil je dat nooit meer doen?!? Kreeg al huiduitslag als ontwenningsverschijnsel.Stelletje paniek vogels mag ik ook nog iets anders doen dan dit forum zo af en toe
Heee ouwe Rups! Je bent er weerStelletje paniek vogels mag ik ook nog iets anders doen dan dit forum zo af en toe
Huiduitslag... Ivermectime helpt altijdWil je dat nooit meer doen?!? Kreeg al huiduitslag als ontwenningsverschijnsel.
Of is dat een symptoom van Cojona?
Ja nu ff, man man man je doet ff iets belangrijkers dan op dit forum posten, is de halve tent in paniek en de helft noemt zich manHeee ouwe Rups! Je bent er weer
Omdat de auto's op mijn naam staan en wanneer mijn vrouw schade rijdt, het dus ook op mijn naam komt te staan. Zij rijdt er btw vaker mee dan ik.Fantastische antwoorden! Ik doe ook een duit in het zakje:
Omdat vrouwen als het er op aan komt toch hun hand ophouden bij mannen, dus dan kunnen we de onvermijdelijke kosten verbonden aan het feit dat ze niet kunnen rijden beter spreiden middels een hoger maandbedrag.
Voor wat betreft Sailor, die heeft het momenteel te druk met andere zaken. Er is geen sprake van een conflict of iets dergelijks.
Mike
Ja nu ff, man man man je doet ff iets belangrijkers dan op dit forum posten, is de halve tent in paniek en de helft noemt zich man
19 april 2062 val ik dood neer, geen bezoek en geen bloemenDenk dus wel dat het belangrijk is dat zodra jij opeens dood neervalt je dat eerst even meldt op het forum!!!
Zou me nog kunnen lukken tegen die tijd. gewoon wel bloemen, je kan toch niks tegen doen dan19 april 2062 val ik dood neer, geen bezoek en geen bloemen