Feminisme

Niet voor dat werk, dat moet ik echt zelf doen, de rest laat ik inderdaad doen, tuin is aangeplant, huis is schoon (neem ik aan) hout gezaagd en dus, weer warmte voor de komende 2 winters.. zonder een vinger uit te steken 🤣🤣🤣🤣, nu maar hopen dat Global warming niet te erg is anders blijf ik met stook hout zitten
Jemig @Sailor wil je mij niet meer zo laten schrikken met dat je ook echt werk zelf doet. Moest er Ff van bijkomen. Gelukkig is de rest wel door andere gedaan anders zou ik mij echt zorgen gaan maken om je! 🤣😂

Op de radio hoor ik linkse commentatoren praten over Poetin als zijnde 'messiaans', lijken ze wel afgesproken te hebben. Ook voorspellen ze dat Poetin op wil rukken naar de Baltische staten. Tot zover erg voorspelbaar allemaal.

Maar nu komt-ie: ook zeggen diezelfde commentatoren dat we gedurende de naoorlogse jaren onze legers kapot hebben bezuinigd en dat we ons meer bezig zijn gaan houden met genderneutrale toiletten en nu kunnen we geen vuist maken tegen Poetin. 1 commentator zei zelfs: wie de vrede wil bewaren moet denken in oorlog. Berouw komt na de zonde.

Mike

Op de radio hoor ik linkse commentatoren praten over Poetin als zijnde 'messiaans', lijken ze wel afgesproken te hebben. Ook voorspellen ze dat Poetin op wil rukken naar de Baltische staten. Tot zover erg voorspelbaar allemaal.

Maar nu komt-ie: ook zeggen diezelfde commentatoren dat we gedurende de naoorlogse jaren onze legers kapot hebben bezuinigd en dat we ons meer bezig zijn gaan houden met genderneutrale toiletten en nu kunnen we geen vuist maken tegen Poetin. 1 commentator zei zelfs: wie de vrede wil bewaren moet denken in oorlog. Berouw komt na de zonde.

Mike
They only cover their own ass. Opportunisten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan