Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pas op dit is een truuk omdat ze bang zijn voor oorlog, als dat overwaait naaien ze je een oor aan, en moet je blijven betalen voor linkse mutsen
100% mee eens, discipline en respect bijbrengen, worden die verwijfde mietjes vanzelf uitgefaseerd...Opinie | Reactiveer de dienstplicht in Nederland
Defensie: Alleen dan is de krijgsmacht weerbaar genoeg, aldus Theo van den Doel.www.nrc.nl
De nieuwe mannelijkheid.
Mike
Hoe bizar wil je het hebben...En het mooie is, links roept er zelf om!
Mike
Band met mijn moeder is perfect en de band met mijn vriendin ook! Ze weet hoe ik ben en accepteert dat.Beste allemaal, ik vraag me af als jullie je zo uitlaten over vrouwen hoe jullie band is met jullie moeder? En of jullie een vrouw of vriendin hebben en wat voor soort type dat dan is? En zien jullie er allemaal uit als alfa mannen?
Ik weet sinds kort dat mijn zoon homo is. En hij was toch best een stoere mannelijke man. Kennelijk toch teveel oestrogenen meegegeven in mijn zwangerschap.
Beste allemaal, ik vraag me af als jullie je zo uitlaten over vrouwen hoe jullie band is met jullie moeder? En of jullie een vrouw of vriendin hebben en wat voor soort type dat dan is? En zien jullie er allemaal uit als alfa mannen?
Ik weet sinds kort dat mijn zoon homo is. En hij was toch best een stoere mannelijke man. Kennelijk toch teveel oestrogenen meegegeven in mijn zwangerschap.
Mijn band met mijn moeder is prima. Ik ben geen alfa.Beste allemaal, ik vraag me af als jullie je zo uitlaten over vrouwen hoe jullie band is met jullie moeder? En of jullie een vrouw of vriendin hebben en wat voor soort type dat dan is? En zien jullie er allemaal uit als alfa mannen?
Kan ik niet eens Ff rustig eten#misikweerbijnadefun
Waarschijnlijk gewoon de domme linkse trollen opvoedingBeste allemaal, ik vraag me af als jullie je zo uitlaten over vrouwen hoe jullie band is met jullie moeder? En of jullie een vrouw of vriendin hebben en wat voor soort type dat dan is? En zien jullie er allemaal uit als alfa mannen?
Wat ben je dan Friese Soy boy er is geen tussen wegMijn band met mijn moeder is prima. Ik ben geen alfa.
Fries? Ja. Als ik probeer mijn eigen weg te plaveien in de maatschappij ben ik dan alfa of beta.Wat ben je dan Friese Soy boy er is geen tussen weg
Dito hieroBand met mijn moeder is perfect en de band met mijn vriendin ook! Ze weet hoe ik ben en accepteert dat.
Jij bent jong en zoekende ik geloof niet dat je beta bent of je moet plaveien met roze steentjesFries? Ja. Als ik probeer mijn eigen weg te plaveien in de maatschappij ben ik dan alfa of beta.