Feminisme

Let op deze jonge sneeuwvlok met 'vocal fry' (hoe kan het ook anders?), die bijna verdronken is en door een 40-jarige man werd gered en besloot de man aan te klagen wegens verkrachting!

Volgende keer laten verdrinken, dat wicht, ze is een verspilling van kostbare zuurstof!

Mike

Kijk naar dit hysterische wicht:

Wat ben ik blij als we van dit soort zelfingenomen loeders verlost zijn. Binnenkort zal NIEMAND ze meer serieus nemen!

Mike

Bovenstaand filmpje laat zien dat de snowflakes allemaal even dom zijn, blank of zwart. Hier nog zo'n donkergekleurd licht:

Mike

Teacher 'who got pregnant after daily sex with her 13-year-old student' released on bail as 'CPS investigates boy's family who supported him dating her'

met video:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3622096/Teacher-got-pregnant-daily-sex-13-year-old-student-released-bail-CPS-investigates-boy-s-family-supported-dating-her.html

34D3629500000578-3620289-image-m-29_1464801962894.jpg

Wat een negativiteit tegen vrouwen allemaal.
Lang niet alle vrouwen zijn zo, in IJsland runnen vrouwen bijvoorbeeld de bankensector sinds <b>mannen</b> het lieten crashen :)

Mannen en vrouwen zijn gewoon anders, als er kracht en egoïsme nodig is kunnen mannen dit beter doen, en als er wat meer nauwkeurigheid, zorg of helder/toekomstgericht denkwerk nodig is, kunnen vrouwen dit beter doen.
De enigste reden dat vrouwen niet overal aan de top zitten, is omdat we door die verdomde kerk niet mochten studeren en werken.
Nog geen 100 jaar geleden mochten we eindelijk stemmen, en dit was pas de eerste feministische golf.

De tweede feministische golf was er 50 jaar geleden. Want nog steeds waren vrouwen ondergeschikt aan de man. Er werd onder andere geëist voor betaalde arbeid, deelname aan de politiek en een gelijkwaardige positie in de maatschappij.
Nog geen 50 jaar geleden was het nagenoeg onmogelijk voor de vrouw om macht uit te oefenen door de kerk en mannen!

Vrouwen zijn niet 'slecht een rib uit de man' ofzo.
De man is slechts een eicel uit de vrouw!

Lang niet alle vrouwen zijn zo, in IJsland runnen vrouwen bijvoorbeeld de bankensector sinds mannen het lieten crashen :)

Mannen en vrouwen zijn gewoon anders, als er kracht en egoïsme nodig is kunnen mannen dit beter doen, en als er wat meer nauwkeurigheid, zorg of helder/toekomstgericht denkwerk nodig is, kunnen vrouwen dit beter doen.
De enigste reden dat vrouwen niet overal aan de top zitten, is omdat we door die verdomde kerk niet mochten studeren en werken.
Nog geen 100 jaar geleden mochten we eindelijk stemmen, en dit was pas de eerste feministische golf.

De tweede feministische golf was er 50 jaar geleden. Want nog steeds waren vrouwen ondergeschikt aan de man. Er werd onder andere geëist voor betaalde arbeid, deelname aan de politiek en een gelijkwaardige positie in de maatschappij.
Nog geen 50 jaar geleden was het nagenoeg onmogelijk voor de vrouw om macht uit te oefenen door de kerk en mannen!

Lang niet alle vrouwen zijn zo, in IJsland runnen vrouwen bijvoorbeeld de bankensector sinds mannen het lieten crashen :)

Ik zit nou, as we speak, in een Tex-Mex restaurant en zie op het toilet een bord met pijlen naar links en naar rechts met de boodschap:

Men to the left, because women are always right

NO FUCKING WAY! Wanneer leren we mensen te beoordelen op hun KARAKTER en hun DADEN en NIET op hun identiteit? Het maakt me geen moer uit wat je geslacht, seksualiteit, ras of huidskleur is, ook al ben je paars en heb je een slurf! Ik ben de identiteitspolitiek meer dan zat!

Mike

hehehehe… wat een verhaal….

Inderdaad. Dit is het bedrijf waar TFM het in een andere video ook over had. Een televisieproductiebedrijf waar uitsluitend vrouwen werkten en dat door onderlinge kift binnen 2 jaar tenonder ging. Deze YouTuber trekt ook de vergelijking met die twee survivor-eilanden, waar op het ene eiland de vrouwen helemaal niets voor elkaar kregen en op het andere eilanden de mannen prima wisten te overleven. Vrouwen kunnen niet samenwerken zonder mannelijke inmenging, elk kippenhok heeft een haan nodig.

Mike

Kan bijna niet geloven dat een grote groep mensen ademloos zit toe te kijken en uitbundig gaat klappen na afloop!

Mark

Ik volg met grote interesse een paar MGTOW-Youtubers. Een hoop standpunten snap en onderschrijf ik wel, maar een altijd terugkerend thema niet: dat vrouwen wel de baten van hun emancipatie willen maar niet de verantwoordelijkheden. Waar zien we dat in terug dan?

Voorbeelden te over. Ik noem er een paar:

Leger. Vrouwen zijn fysiek zwakker en om 'gelijkheid' te creeren moeten de fysieke eisen naar hun (lagere) niveau worden bijgesteld. Ze willen dus 'gelijkheid', maar zijn niet bereid hier even veel en even zware fysieke arbeid voor te verrichten. Als soldaat is het je verantwoordelijkheid om fysiek fit en sterk te zijn, jouw leven en dat van anderen kan hier van afhangen.

Nog een voorbeeld uit het leger:

Vrouwen vechten niet aan het front, maar krijgen ondersteunende baantjes in de administratie, keuken of verpleging. De mannen lopen het meeste gevaar om te sneuvelen, niet de vrouwen. Die zijn niet bereid om hun leven te geven aan het front en dragen dus minder verantwoordelijkheid. Maar wel mekkeren dat ze worden 'achtergesteld'!

Leiderschapsposities in het bedrijfsleven of in de politiek. Veel gejank over het 'glazen plafond', maar als er hoge posities vrijkomen dan ineens komt het 'even niet uit' of willen ze niet fulltime werken. Vervolgens staan mannen wel te springen om dergelijke functies en gaan ze weer janken over het feit dat het altijd weer die mannen zijn die kennelijk wel die verantwoordelijkheid aan willen, durven en kunnen.

Wage gap. Recentelijk vernam ik via het TV-nieuws zowaar dat jonge vrouwen zelfs meer verdienen dan jonge mannen! Hoe gelijk is dat trouwens? Maar natuurlijk houden ze maar wat graag de mythe in stand dat mannen meer verdienen dan vrouwen. Geen econoom die dit 'argument' beschouwt als steekhoudend, want dan zouden bedrijven uitsluitend vrouwen in dienst hebben, die kosten immers minder. Zijn die vrouwen ook bereid om met gevaar voor eigen leven te werken op of onder bruggen of hoogwerkmasten? Zo niet, mogen de mannen die dit wel doen dan gevarengeld ontvangen of is dat ook 'oneerlijk'? Wel de macht, niet de verantwoordelijkheid.

Ook als het gaat om salarisonderhandelingen blijken mannen veel mondiger te zijn en hogere salarissen af te dwingen en daarmee dus verantwoordelijkheid te tonen voor een hoger loon. Vrouwen zijn volgzamer en dus minder assertief, maar gaan wel lopen jammeren als ze daardoor minder verdienen.

Uit studies blijkt dat jongens sneller hun vinger opsteken in de klas om iets te vragen aan de leerkracht, waarmee ze verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen leerproces. Vrouwen klagen vervolgens liever dat ze zo weinig aan het woord komen, maar verrekken het om hun mond open te trekken.

Laatste voorbeeld:

Uitkeringen en alimentatie. Ze praten zichzelf of elkaar aan dat ze van die klotevent moeten scheiden, wetende dat ze toch de kinderen zullen krijgen en verzekerd zijn van een inkomen middels een uitkering plus alimentatie. De vrouwen krijgen de macht (het geld en de kinderen) en de man de verantwoordelijkheid (zij leeft van een voor 70% door mannen bij elkaar verdiende uitkering en hij mag daarnaast betalen voor het onderhoud van de kids).

Kortom, ze willen alleen maar macht, geen verantwoordelijkheid en geven voortdurend mannen de schuld van alles: fysieke zwakheid, baantjes met minder verantwoordelijkheid en leiderschapskwaliteiten, lagere lonen, minder vaak aan het woord komen, gestrande relaties, etc.

Mike

Dank. Die Sandman doet ook aan vocal fry, erg storend. Wel goede punten, net als Mike.

Moet elke man dan maar MGTOW worden of bestaan er nog goede vrouwelijke kandidaten? Dat laatste lijkt me, maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Misschien ben ik - mede dankzij dit forum en m.n. deze topic - wat selectief: een vrouw die haar vrouwelijkheid waardeert, niet onredelijk is en een traditionele rolverdeling respecteert, (geen huwelijkse voorwaarden?,) én niet te ver afstaat van WAPF incl weigeren van inentingen. Tsja.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan