Feminisme

In Ierland is dezelfde ellende gaande die we overal in westerse landen zien:

Kennelijk zijn ze in Oostenrijk ook nog niet klaar voor verandering, nu Norbert Hofer daat de verkiezingen heeft verloren. Drie keer raden wie er op de kandidaat van de Groenen hebben gestemd? Juist ja, hij heeft de 'vagina vote' gekregen! Zij moeten daar nog het breekpunt bereiken. Over 4 jaar dan maar weer...

Mike

Geweldig om te zien hoe de mannelijke journalist Tucker Carlson een vrouw de les leest op basis van feiten tegenover haar emoties, die zo ver gaan dat ze Donald Trump vergelijkt met Hitler:

Mannelijke logica tegenover vrouwelijke 'logica'. Het tij is gekeerd, yes!

Mike

Hey Mike,

Ik wilde nog ff zeggen dat ik dat stukje over shittest best goed vind. Niet om te daten maar als iemand iets onaardigs zegt om me uit de tent te lokken. Dan blijf ik niet met een rot gevoel zitten.

Complotdenker

Ben jij voor de shittest of tegen? Dat is me nl. niet helemaal duidelijk. Er is geen enkele rechtvaardiging voor de shittest, mannen moeten hier al veel te lang en veel te vaak mee dealen. Evolutionair gezien is het 'nut' hiervan om te testen hoe alfa een man werkelijk is. Als hij weerstand kan bieden aan zijn eigen vrouw of vriendin kan hij de hele wereld aan, dat idee. Dat is allemaal nog tot daar aan toe, maar nu de samenleving volledig gefeminiseerd is krijgen sterke mannen voortdurend een emmer stront over zich heen en worden ze murw gebeukt, net zo lang totdat ze bezwijken. Give the guy a break!

Mike

Haha sorry laat ik mij duidelijkere uitdrukken. Ik ben tegen de shittest. Slaat nergens op vrouwen die dat doen kun je als man t beste links laten liggen. Die klinken namelijk als über bitches en niet leuk om een relatie mee te hebben.

Maar wat hij uitlegt over hoe om te gaan met een rotopmerking van een vrouw vond ik wel handig. Vrouwen en soms zelfs mannen maken ook wel eens rotopmerkingen tegen vrouwen.

Op zo'n moment vind ik het idee van jezelf niet van de wijs laten brengen. Dat fraiming, dat jezelf niet verdedigen en onderbouwen en het er nog dikker bovenop leggen zo als het voorbeeld met die griet die een rotopmerking maakt over zijn Prius of lengte. Dat kan je ook goed toepassen met kattige collega's.

Vooral als ik geen zin heb in een discussie of om beledigend terug te doen. Als ik me niet laat beledigen en niet toe hap om t zelfde terug te reageren, is de tegenpartij snel klaar meestal omdat ik geen shit heb terug gezegd.

Doe ik natuurlijk niet bij mensen die ik echt belangrijk vind. Misschien leg ik het een beetje belabberd uit...

Voor daten lijkt me de reactie of tactiek minder geschikt. En echte mannen die zelfverzekerd zijn hebben dat niet nodig. Maar veel mannen zijn onzeker, verlegen en hebben geen eigenmening of zo lijkt het vaak in mijn ogen.

Makkelijker gezegd dan gedaan voor een man zeker omdat jongetjes van vandaag al geen jongetjes meer mogen zijn. Maar er is niks zo aantrekkelijk als een zelfverzekerde echte man als je het mij vraagt. En dan maakt uiterlijk, leeftijd en status niet uit. Het gaat om wat hij uitstraald.

Dus mannen word weer man! Niemand word blij van wanhopige pleasers. Tenminste dat vind ik.

Complotdenker

Vrouwen willen ook helemaal geen wanhopige pleasers. Dat zijn de zogeheten 'cucks', die hun penis hebben laten kortwieken door overgefeminiseerde kenaus. Deze 'mannen' denken te kunnen scoren bij dit soort vrouwen, om er uiteindelijk achter te komen dat ze probleemloos worden ingeruild voor regelrechte alfa's (politiemannen, militairen) of ze belanden eeuwig in de 'friend zone', je weet wel: zo'n 'praatvriend' met wie vrouwen een platonische relatie onderhouden.

Jouw punt dat vrouwen elkaar ook aan de 'shittest' onderwerpen is correct. Die vrouwen die weigeren mee te gaan in deze overgefeminiseerde gedragsatronen worden hier zelf ook het onderwerp van, de vrouwelijke collectivistische energie is er een van onderwerping aan de grootste gemene deler (daarom zijn vouwen ook niet geschikt als leiders of rechters).

Mike

Ja Mike jij verwoordt het goed. Dat denk ik ook. En (Tjah ben wel vrouw hè) dat komt ook overeen met wat ik om me heen ervaar.

Ik denk ook dat hoe feministischer Nederland of zo gezegd de westerse wereld word hoe populairder het fenomeen importbruid wordt.

Eerst oordeelde ik best hard over mannen die een vrouw uit een traditionelere cultuur hier heen halen. Maar toen zij mijn vriend ja dat snap ik soms wel Nederlandse vrouwen zijn niet makkelijk. Die zijn vaak heel bazig, willen zelfstandig zijn en vaak liever cariere maken dan kinderen krijgen.

Ik zeg niet dat het De manier of de oplossing is enzo. Maar ik denk dat het niet of nauwelijks zou gebeuren als hier het traditionelere rollenpatroon meer gevolgd zou worden.

Complotdenker

Mannen die de vergissing begaan om een 'importbruid' (bijv. uit Oost-Europa) naar het westen te halen komen evengoed van een koude kermis thuis. Zodra deze vrouwen hier goed en wel ingeburgerd zijn, raken ze net zo goed overgefeminiseerd. De vele filmpjes die ik van Turd Flinging Monkey in dit draadje heb geplaatst gaan hier over.

Vrouwen zijn van nature 'hypergamous', hetgeen betekent dat ze voortdurend bezig zijn met een inschatting van mannen en hoe ze daar beter van kunnen worden. Daarom zijn vrouwen ook de werkelijke materialisten, niet de mannen. Ik zou ook wel eens demografische statistieken willen zien van hoeveel mensen van het mannelijke geslacht vreemd gaan en hoeveel van het vrouwelijke geslacht, ik heb zo mijn vermoedens.

Dit is van alle tijden en van alle culturen. In meer patriarchale culturen wordt dit vrouwelijke instinct in toom gehouden en dus moet de man de 'exportbruidegom' worden en daar gaan wonen, vrouwen hiernaartoe halen is vragen om ellende!

Mike

Vrouwen zijn van nature ‘hypergamous’, hetgeen betekent dat ze voortdurend bezig zijn met een inschatting van mannen en hoe ze daar beter van kunnen worden. Daarom zijn vrouwen ook de werkelijke materialisten, niet de mannen.

Volgens mij willen de meeste vrouwen heel graag kinderen krijgen.
In de meeste gevallen is het handig als daar een man bij komt kijken.
Uiteraard zal het voor het beste resultaat niet bij kijken blijven.
Het doel heiligt de middelen.

Natuurlijk willen vrouwen vervolgens de best mogelijke toekomst voor hun kinderen.
Ik heb dan ook het vermoeden dat vrouwen, alvorens ze een serieuze relatie aangaan met een man, eerst even een rekensommetje maken...

Dat klopt, ufo, maar diezelfde vrouwen draaien hun hand niet om voor scheiden van diezelfde vent en de kinderen mee te nemen om vervolgens bij een andere kerel in het bed te kruipen. Of ze worden alleenstaand en 'onafhankelijk'. De staat als verzorger is ook prima. Dat mannen al dat geld hoe dan ook bij elkaar verdienen ontgaat ze kennelijk.

Mike

En dat klopt ook Mike!

En natuurlijk gaan ze niet trouwen met die andere kerel waar ze bij in bed zijn gekropen.
Want dan raken ze de alimentatie goudmijn kwijt...

Vrouwen die genieten van een uitkering willen vaak al evenmin gaan trouwen met als reden dat ze dan de uitkering kwijt raken...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan