Nog een opmerking over vrouwen in het leger. Een MGTOW kanaal claimde dat gemixte militaire eenheden met zich meebrengen dat mannen vrouwen gaan beschermen. Wat in een oorlogssituatie voor zwakte zorgt. Hij haalde ter vergelijking aan dat survivalteams die zowel mannen als vrouwen bevatten altijd slechter presteren dan de slechtst presterende survivalteams die uitsluitend uit mannen bestonden.
------------------------------------
Moet elke man dan maar MGTOW worden of bestaan er nog goede vrouwelijke kandidaten? Dat laatste lijkt me, maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Misschien ben ik – mede dankzij dit forum en m.n. deze topic – wat selectief: een vrouw die haar vrouwelijkheid waardeert, niet onredelijk is en een traditionele rolverdeling respecteert, (geen huwelijkse voorwaarden?,) én niet te ver afstaat van WAPF incl weigeren van inentingen. Tsja.
@jasper. Ik ben ook op zoek, maar het is een aparte wereld 'daarbuiten'.
Heb een verschillende dates gehad met ijskoude vrouwen, hele mooie vrouwen om te zien maar daar blijft het bij. Vrijwel geen respect voor de man waar ze een date mee hebben, als het ze de eerste minuut niet aanstaat stellen ze niet meer bij en worden ze ronduit respectloos. Denken ze dat hun date op die manier nog zin heeft om met ze te praten of om in hun gezelschap te zijn? Nee.
Wat bezielt zulke vrouwen, verwachten ze op deze manier ooit een prettige relatie te krijgen??
Volgens mij zijn ze op zoek naar een man die niet bestaat, maar mochten ze er eentje vinden die in de buurt komt van hun ideaalbeeld dan moet hij naar alle waarschijnlijkheid de grond onder haar voeten kussen. Via via ken ik ook een paar van zulke vrouwen van in de 30, overgefeminiseerd met een air van jewelste, de ene na de andere relatie gaat uit door kapsones over en weer.
Desalniettemin blijf ik optimistisch.
@ All monkeys are like that: