A
ayurveda
Guest
Je loopt alleen maar te schreeuwen en te zenden maar geeft nergens antwoord op. Lekkere gesprekpartner ben je zo. En maar ageren tegen vrouwen/feministen. Ben je in het dagelijkse leven ook zo'n feestnummer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is de tweede grote waffel. Nog 1 en je bent weg hier.Pardon?
Ik ben geen babydrager maar een vader die achter de kinderwagen liep dat ze nog wat kleiner was. En de reden daarvoor heb ik ook al verteldNee, ik beargumenteer. En jij bent een babydrager, dat heb je vast niet zelf bedacht.
Mike
En ik heb geen zin meer in iouw grote waffel. Bye bye, mevrouw de feminist.Ben jij onafhankelijk dan?
Je weet namelijk best wel wat ik bedoel als ik het heb over financieel onafhankelijk zijn van een man. Daarmee bedoel ik gewoon dat je je eigen broek ophoudt niks meer en niks minder. Voor de rest is het mierenneuken en daar heb ik geen zin in.
Dat heb je ook.niet zelf bedacht.Ik ben geen babydrager maar een vader die achter de kinderwagen liep dat ze nog wat kleiner was. En de reden daarvoor heb ik ook al verteld
Echt gaan kappen nu hoor Mike ik ben het echt wel een beetje zat met je rare gelul. Ik bedenk alles zelf, daar heb ik geen vrouw voor nodig. Wat zegt jou vrouw eigenlijk tegen je als je zo tegen haar praat? Ben ik wel benieuwd naarDat heb je ook.niet zelf bedacht.
Mike
Jij moet niet denken dat het jou forum is je ook maar even alles kan zeggen! Jij kent mijn thuis situatie niet dus lul daar dan ook niet over! Misschien zit jezelf onder de plak en dreig je nu dat ik ook op de nominatie sta. Jammer dat je zo reageert Mike.Ook jij staat op dr nominatie, ga vooral zo door.
Mike
Je bent echt een Nazi hè Jim. Wie is er nou volwassen hier?? Snel hier op het forum zetten wat daar is geschreven.. als je Mike wil pleasen kun je ook gewoon wat geld doneren voor een versterker of zijn nieuwe projectRagnar Peterson, [28.10.22 00:56]
Zoals jullie misschien weten heeft Mike mij van het Fatsforum afgegooid! En waarom? Omdat ik er wat van zei dat hij te ver ging met zijn opmerkingen over vrouwen en dat hij mijn persoonlijke thuissituatie erbij ging halen. Ik heb daarom Mike uit deze groep gegooid. Hij is op oorlogspad en gooit zomaar iedereen van zijn forum af als hem iets niet bevalt. Hij mag over alles praten maar andere mensen mogen allen dingen zeggen wat meneer Mike vind dat ze mogen zeggen.
Gr Ragnar
JIM VAN GOMPEL, [28.10.22 00:59]
[In reply to Ragnar Peterson]
En daarom dan deze volwassen reactie ?
Ja sorry, dat was niet de bedoeling ik heb wat fout gedaan en nu is de hele groep weg gelukkig maak je weer een nieuwe groepVolgens mij heeft Ragnar de Kronakreunersgroep opgeheven.
Dan maar een nieuwe Fatsforumgroep op TG aanmaken.
Fatsforum
t.me
En terecht! Heb een hekel aan verraders! Je hebt mazzel dat het niet binnen de seconde washaha ben nu ook gecensured op die telegram groep, binnen de minuut.
Je mag op je forum van alles zeggen wat jij wilt. Het is tenslotte jou forum. maar laat andere mensen dat dan ook doen. Ieder geluid laten horen en accepteren toch?
Nogmaals mijn excuses. Het was niet de bedoeling om die groep op te heffen. Heb wat fout gedaan ik ging mijzelf uit die groep halen en toen was de hele groep pleite.Volgens mij is de groep 'Kronakreuners only news' opgeheven en bestaat de gewone Kronakreunersgroep nog steeds.