Feminisme

Je loopt alleen maar te schreeuwen en te zenden maar geeft nergens antwoord op. Lekkere gesprekpartner ben je zo. En maar ageren tegen vrouwen/feministen. Ben je in het dagelijkse leven ook zo'n feestnummer?

Nee, ik beargumenteer. En jij bent een babydrager, dat heb je vast niet zelf bedacht.

Mike
Ik ben geen babydrager maar een vader die achter de kinderwagen liep dat ze nog wat kleiner was. En de reden daarvoor heb ik ook al verteld

Ben jij onafhankelijk dan?
Je weet namelijk best wel wat ik bedoel als ik het heb over financieel onafhankelijk zijn van een man. Daarmee bedoel ik gewoon dat je je eigen broek ophoudt niks meer en niks minder. Voor de rest is het mierenneuken en daar heb ik geen zin in.
En ik heb geen zin meer in iouw grote waffel. Bye bye, mevrouw de feminist.

Mike

Dat heb je ook.niet zelf bedacht.

Mike
Echt gaan kappen nu hoor Mike ik ben het echt wel een beetje zat met je rare gelul. Ik bedenk alles zelf, daar heb ik geen vrouw voor nodig. Wat zegt jou vrouw eigenlijk tegen je als je zo tegen haar praat? Ben ik wel benieuwd naar

Ook jij staat op dr nominatie, ga vooral zo door.

Mike
Jij moet niet denken dat het jou forum is je ook maar even alles kan zeggen! Jij kent mijn thuis situatie niet dus lul daar dan ook niet over! Misschien zit jezelf onder de plak en dreig je nu dat ik ook op de nominatie sta. Jammer dat je zo reageert Mike.
En als je daar gelukkig van wordt om me eraf te gooien doe je dat toch. Het is jou forum hè

Ragnar Peterson, [28.10.22 00:56]
Zoals jullie misschien weten heeft Mike mij van het Fatsforum afgegooid! En waarom? Omdat ik er wat van zei dat hij te ver ging met zijn opmerkingen over vrouwen en dat hij mijn persoonlijke thuissituatie erbij ging halen. Ik heb daarom Mike uit deze groep gegooid. Hij is op oorlogspad en gooit zomaar iedereen van zijn forum af als hem iets niet bevalt. Hij mag over alles praten maar andere mensen mogen allen dingen zeggen wat meneer Mike vind dat ze mogen zeggen.

Gr Ragnar

JIM VAN GOMPEL, [28.10.22 00:59]
[In reply to Ragnar Peterson]
En daarom dan deze volwassen reactie ?

Ragnar Peterson, [28.10.22 00:56]
Zoals jullie misschien weten heeft Mike mij van het Fatsforum afgegooid! En waarom? Omdat ik er wat van zei dat hij te ver ging met zijn opmerkingen over vrouwen en dat hij mijn persoonlijke thuissituatie erbij ging halen. Ik heb daarom Mike uit deze groep gegooid. Hij is op oorlogspad en gooit zomaar iedereen van zijn forum af als hem iets niet bevalt. Hij mag over alles praten maar andere mensen mogen allen dingen zeggen wat meneer Mike vind dat ze mogen zeggen.

Gr Ragnar

JIM VAN GOMPEL, [28.10.22 00:59]
[In reply to Ragnar Peterson]
En daarom dan deze volwassen reactie ?
Je bent echt een Nazi hè Jim. Wie is er nou volwassen hier?? Snel hier op het forum zetten wat daar is geschreven.. als je Mike wil pleasen kun je ook gewoon wat geld doneren voor een versterker of zijn nieuwe project😉

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik mag op MIJN forum niet alles zeggen?! Twee woorden:

Bekijk bijlage 16545

Mike
Je mag op je forum van alles zeggen wat jij wilt. Het is tenslotte jou forum. maar laat andere mensen dat dan ook doen. Ieder geluid laten horen en accepteren toch?
Weinig van te merken Mike. Jammer dat je er zo mee omgaat. Heb veel geleerd hier en voelde mezelf thuis hier met bijzondere en gelijkgestemde mensen om mij heen. Weet niet wat er aan de hand is met je maar hoop dat alles nog ok gaat met je?

Zal er wel weer vanaf worden gegooid maar dat is dan maar zo😏

Peter/Ragnar,

De reden waarom ik.je van het forum heb gegooid is niet omdat je een afwijkende mening hebt, maar vanwege je gebrek aan respect. Je begon me uit te dagen en dat is meestal een slecht idee. I'll go Dirty Harry on your ass.

s-l500.jpg

Verbeterpuntjes voor jou:

Doe iets aan je onderliggende woede en zwartgalligheid.

Kijk niet neer op je medemens.

Maak geen flauwe en vooral ontmenselijkende grappen over je medemens (dus ook niet over vrouwen). Voordat je over mij begint, kijk vooral eerst zelf in de spiegel.

Toon respect als iemand je een podium geeft, bijt niet de hand die je voedt.

Toon ook respect naar medeforumleden als JVG. Als iemand achter mij staat doet deze persoon dit niet per se uit loyaliteit naar mij maar omdat hij een eigen mening mag hebben, net als jij.

Als jij je aan deze gedragsregels kunt houden ben je hier meer dan welkom (ook al sta je regelmatig achter een kinderwagen). Je kunt een nieuwe account onder je oude forumnaam aanmaken, de oude is definitief verwijderd. Bedenk wel, nog 1 zo'n geintje en je hebt een IP-ban te pakken en dan kan je niet eens meer passief meelezen. Ik hoop dat ik zo een duidelijk signaal heb afgegeven.

Wat de Kronakreuners-groep op TG betreft, dat je deze hebt opgeheven daar ben ik niet rouwig om. Ik.beschouw dat als een mislukt project. Het was bedoeld om tijdens lockdowns (en vooral avondklok) fysiek bij elkaar te komen op lokaal/regionaal niveau. In plaats daarvan is het een praatclubje geworden, niets wat daar besproken is kan niet ook.hier worden gedeeld. Bovendien is TG ombetrouwbaar volgens Gregg Philips, de man achter de 2000 Mules film. Ik was eerlijk gezegd vergeten dat je die groep beheerde, want ik kom daar nooit. Lekker zo laten, een geluk bij een ongeluk.

Dus wees welkom maar hou je gemak, punk! :sneaky:

Mike

Volgens mij is de groep 'Kronakreuners only news' opgeheven en bestaat de gewone Kronakreunersgroep nog steeds.
Nogmaals mijn excuses. Het was niet de bedoeling om die groep op te heffen. Heb wat fout gedaan😏 ik ging mijzelf uit die groep halen en toen was de hele groep pleite.
Ik wist ook dat veel mensen daar nog op zaten dus dat ga ik dan niet zomaar verwijderen.

Ik heb ook verder geen TG groep meer waar ik beheerder van ben. En kan die andere Kronakreuners groep geen eens vinden

Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan