De feministische world is in elkaar aan het donderen, precies zoals ik in 2016 reeds voorspelde.
De Eeuw van de Feeks is voorbij!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier had ik.nog niet op gereageerd. Natuurlijk wordt Handmaid's Tale er weer bij gehaald. Het is allemaal hetzelfde blik waar deze lui uit komen!Ga je lekker? Zeg je dit ook tegen je vrouw en moeder? De mensheid is nogal afhankelijk van de vrouw. Dus be carefull what you wish for. Of wilde je wonen in een soort Giliad?
Wie gaat er op een Andere Telegram schrijven over wat er gebeurt is ?Je bent echt een Nazi hè Jim. Wie is er nou volwassen hier?? Snel hier op het forum zetten wat daar is geschreven.. als je Mike wil pleasen kun je ook gewoon wat geld doneren voor een versterker of zijn nieuwe project
Wat heb ik nu weer gedaan??Learn some manners, Ragnar, or stay away for good.
Mike
Laat maar Jim, ik heb het gewoon niet op verraders. Ik had je geen Nazi moeten noemen, bruinhemd had achteraf wat netter geweest. Ik snap niet wat je er mee opschiet dat je mijn bericht van TG snel hier moest plaatsen?? Wat is dat voor kinderachtig gedrag? Ik had je heel anders ingeschat maar vergis mezelf wel vaker in mensen.Wie gaat er op een Andere Telegram schrijven over wat er gebeurt is ?
Aan iemand die mij een nazi noemt, verspil ik geen energía meer.
Voor de rest prettige dag nog.
Laat maar Jim, ik heb het gewoon niet op verraders. Ik had je geen Nazi moeten noemen, bruinhemd had achteraf wat netter geweest. Ik snap niet wat je er mee opschiet dat je mijn bericht van TG snel hier moest plaatsen?? Wat is dat voor kinderachtig gedrag? Ik had je heel anders ingeschat maar vergis mezelf wel vaker in mensen.
Als iemand dit bij jou had geflikt had je dat ook niet leuk gevonden lijkt me?!
Prettige dag nog Jim
Zo zie ik het niet maar goed. Hier op het forum gaat het hetzelfde toch? Als er iemand werd verwijderd in het verleden werd er ook verteld door Mike dat diegene van het Forum af was gegooid ( met enige trots )Het is toch ook niet echt netjes om iemand uit een groep te verwijderen en daarna een bericht over diegene te schrijven? En daarna gaan piepen als het bericht wordt doorgestuurd.
Ik hou niet van verraders, maar dit vind ik geen verraden. Ik vind het eerder zwak wat jij deed.
Als ik 'met enige trots' iemand had verwijderd had hij/zij (meestal ) hier zelf naar gesolliciteerd. En jij stond daar meestal falliekant achter! Nu het jou overkomt hanteer je ineens dit argument, zodat jij jezelf als slachtoffer kunt neerzetten en ik hier de kwade peer ben. Je maakt grappen over waarom vrouwen slechts 1 hersencel van een koe verwijderd zijn (inmiddels door jouzelf verwijderd, moet ik de posts terughalen?), maar vindt sommige BEARGUMENTEERDE argumenten van mij 'echt niet kunnen'. Als ik opmerk dat mannen geen baby's horen te dragen of achter kinderwagens horen te lopen is dat 'raar gelul'. Jim is volgens jou een 'nazi' of een 'bruinhemd'. Wie is hier nou kinderachtig? Wie vertoont er haantjesgedrag? Ik zie weinig zelfcorrigerend vermogen bij jou, Ragnar. Ik vind inmiddels wel dat excuses aan de orde zijn. Zo niet, beschouw jezelf dan als geband in welke gedaante je dan ook denkt terug te komen.Zo zie ik het niet maar goed. Hier op het forum gaat het hetzelfde toch? Als er iemand werd verwijderd in het verleden werd er ook verteld door Mike dat diegene van het Forum af was gegooid ( met enige trots )
Laten we het gewoon leuk houden, we zijn hier allemaal voor hetzelfde toch. Maar er is hier veel haantjesgedrag merk ik..
Even goede vrienden hoor Edwin..ook jij mag je mening geven
Ik moet er even over denken Mike,Als ik 'met enige trots' iemand had verwijderd had hij/zij (meestal ) hier zelf naar gesolliciteerd. En jij stond daar meestal falliekant achter! Nu het jou overkomt hanteer je ineens dit argument, zodat jij jezelf als slachtoffer kunt neerzetten en ik hier de kwade peer ben. Je maakt grappen over waarom vrouwen slechts 1 hersencel van een koe verwijderd zijn (inmiddels door jouzelf verwijderd, moet ik de posts terughalen?), maar vindt sommige BEARGUMENTEERDE argumenten van mij 'echt nuet kunnen'. Als ik opmerk dat mannen geen baby's horen te dragen of achter kinderwagens horen te lopen is dat 'raar gelul'. Jim is volgens jou een 'nazi' of een 'bruinhemd'. Wie is hier nou kinderachtig? Wie vertoont er haantjesgedrag? Ik zie weinig zelfcorrigerend vermogen bij jou, Ragnar. Ik vind inmiddels wel dat excuses aan de orde zijn. Zo niet, beschouw jezelf dan als geband in welke gedaante je dan ook denkt terug te komen.
Bekijk bijlage 16567
Mike
De feministische world is in elkaar aan het donderen, precies zoals ik in 2016 reeds voorspelde.
Mike
Nee sorry moet gewoon werken, misschien heb jij er meer tijd voorGraag! Kan ik me weer richten op het forum. Pak jij dat even op, Ragnar?
Mike
Mike toe nou, je maakt hier een grapje toch? Het woord respect komt al je hele leven niet in jouw woordenboek voor dus doe je niet roomser voor dan de Paus.Peter/Ragnar,
De reden waarom ik.je van het forum heb gegooid is niet omdat je een afwijkende mening hebt, maar vanwege je gebrek aan respect.
Oeh. Stel je voor dat een forumlid terugpraat. Paniek!!Je begon me uit te dagen en dat is meestal een slecht idee. I'll go Dirty Harry on your ass.
Verbeterpunt voor JOU (ik vind het wel grappig dat je stiekem toch meer zelfinzicht hebt dan je denkt ;-) )
Loop in de pas hou je bek en doe as i Say.Doe iets aan je onderliggende woede en zwartgalligheid.
Kijk niet neer op je medemens.
Maak geen flauwe en vooral ontmenselijkende grappen over je medemens (dus ook niet over vrouwen). Voordat je over mij begint, kijk vooral eerst zelf in de spiegel.
Toon respect als iemand je een podium geeft, bijt niet de hand die je voedt.
Toon ook respect naar medeforumleden als JVG. Als iemand achter mij staat doet deze persoon dit niet per se uit loyaliteit naar mij maar omdat hij een eigen mening mag hebben, net als jij.
Als jij je aan deze gedragsregels kunt houden ben je hier meer dan welkom (ook al sta je regelmatig achter een kinderwagen). Je kunt een nieuwe account onder je oude forumnaam aanmaken, de oude is definitief verwijderd. Bedenk wel, nog 1 zo'n geintje en je hebt een IP-ban te pakken en dan kan je niet eens meer passief meelezen. Ik hoop dat ik zo een duidelijk signaal heb afgegeven.
Wat de Kronakreuners-groep op TG betreft, dat je deze hebt opgeheven daar ben ik niet rouwig om. Ik.beschouw dat als een mislukt project. Het was bedoeld om tijdens lockdowns (en vooral avondklok) fysiek bij elkaar te komen op lokaal/regionaal niveau. In plaats daarvan is het een praatclubje geworden, niets wat daar besproken is kan niet ook.hier worden gedeeld. Bovendien is TG ombetrouwbaar volgens Gregg Philips, de man achter de 2000 Mules film. Ik was eerlijk gezegd vergeten dat je die groep beheerde, want ik kom daar nooit. Lekker zo laten, een geluk bij een ongeluk.
Dus wees welkom maar hou je gemak, punk!
Mike
Je graaft gewoon je eigen graf hoor Mike en als je dat niet doorhebt zegt dat alles over jou en helemaal niks over die ander. Je bent een pathetisch pathologische leugenaar met nog minder besef dan een amoebe. Hoe in godsnaam denk jij als alleenstaande kinderloze middelbare man een vader opvoedkundige adviezen te kunnen geven. En over dat stukje zelfcorrigerend vermogen zeg ik even helemaal maar niks maar moet ik vooral vanachter mijn beeldscherm keihard lachen. Man man man wat ben jij een ongelooflijk zielig mannetje.Als ik 'met enige trots' iemand had verwijderd had hij/zij (meestal ) hier zelf naar gesolliciteerd. En jij stond daar meestal falliekant achter! Nu het jou overkomt hanteer je ineens dit argument, zodat jij jezelf als slachtoffer kunt neerzetten en ik hier de kwade peer ben. Je maakt grappen over waarom vrouwen slechts 1 hersencel van een koe verwijderd zijn (inmiddels door jouzelf verwijderd, moet ik de posts terughalen?), maar vindt sommige BEARGUMENTEERDE argumenten van mij 'echt niet kunnen'. Als ik opmerk dat mannen geen baby's horen te dragen of achter kinderwagens horen te lopen is dat 'raar gelul'. Jim is volgens jou een 'nazi' of een 'bruinhemd'. Wie is hier nou kinderachtig? Wie vertoont er haantjesgedrag? Ik zie weinig zelfcorrigerend vermogen bij jou, Ragnar. Ik vind inmiddels wel dat excuses aan de orde zijn. Zo niet, beschouw jezelf dan als geband in welke gedaante je dan ook denkt terug te komen.
Bekijk bijlage 16567
Mike
Zelden iemand zo belerend en zo pedant zien praten tegen een volwassen vent. Gaat het wel goed met je? Als er iemand hier een gedragsprobleem hebt ben jij het wel. Zoek een baan want je hebt echt tijd teveel. Dit forum is niet goed voor je. Ben je soms weer aan de drank? En ik heb ook zeer weinig tolerantie voor wangedrag maar nog meer voor domheid.Denk er nog eens rustig over na en kom dan bij me terug, want nu komen er alleen maar onbezonnen dingen uit. Ik waardeer je zeer als forumlid maar je hebt echt een gedragsprobleem. We hebben zeker dezelfde problematiek (alcohol), maar in alle eerlijkheid ben ik verder dan jij. Dit forum was altijd al zo, maar nu jij je persoonlijk aangesproken voelt verander je ineens in een gefeminiaeerde softie, omdat het jou zo uitkomt. Grow a fucking spine! Ik ben er niet op uit om jou te cancellen, maar heb zeer weinig tolerantie voor wangedrag en bullshit-onderwerpen. Dit is mijn motto:
Bekijk bijlage 16569
Mike