Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
A father killed his daughter's 19-year-old boyfriend by repeatedly stabbing him and then stuffing him inside a car trunk after finding he'd sold her into a sex trafficking ring, detectives have revealed. John Eisenman, 60, was charged with first-degree murder and is being held on a $1 million...
Oh dear. Hollywood Celebrity Trans pervert speaks out against male sexual perverts competing in womens sports.
My question remains: Where are the feminists? Where is me too? When are the momma bears gonna call time on this shit!!! This is a war against biological females and mothers. The only voice that cannot be silenced by this shit is the female voice. Make it heard.
Bruce Jenner
now known as Caitlyn Jenner
warns transgender athletes could 'destroy women's sport' in Sky News Australia exclusive interview
Oh dear. Hollywood Celebrity Trans pervert speaks out against male sexual perverts competing in womens sports. My question remains: Where are the feminists? Where is me too? When are the momma bears gonna call time on this shit!!! This is a war against biological females and mothers. The only...
t.me
We weten het antwoord natuurlijk al; vrouwen hebben deze vijand zelf binnengehaald en nu durven ze niet toe te geven met welk kwaad ze zich hebben ingelaten. De oplossing moet van de mannen komen, aan vrouwen hebben we helemaal niets.
Het gaat voor vrouwen de komende tijden steeds ongemakkelijker worden. We leven in een tijd van bikkelharde en onontkoombare waarheden. Een van die waarheden is de vatbaarheid voor en medeplichtigheid aan het het kwaad van vrouwen. Ik zal hier de komende tijd steeds vaker op hameren. Of ze het nu leuk vinden of niet, ook vrouwen moeten hun persoonlijke verantwoordelijkheid onder ogen zien.