Feminisme

Gavin McInnes heeft een vraaggesprek met feminist Heather Marie Scholl van bijna een uur, waarvan hier een compilatie van 17 minuten. Hij maakt gehakt van haar en haar totale gebrek aan logica op basis van FEITEN en ARGUMENTEN. Ze heeft vreemd haar en 'vocal fry' en hij legt schaamteloos bloot hoezeer ze voortdurend terugvalt op algemene dogma's. Een klassieker!

Mike

Hier ook weer een mooi voorbeeld van hoe mannen logica hanteren en vrouwen zich uitsluitend bedienen van retoriek:

Aan het eind wordt ze emotioneel, maar ze houdt zich nog net in. Zo iemand is dus advocaat!

Mike

Anti-mannelijke boodschappen op bierviltjes:

Natuurlijk in Toronto, Canada. En natuurlijk bedacht door vrouwen.

Mike

Kortom, een 'cuck' op de kieslijst van Sylvana, een 'mannelijke feminist' die blanke mannen wil afschaffen, een zelfhater dus. Ik heb een idee: laten we overgefeminiseerde bitches als Sylvana afschaffen! Ik mag hopen dat ze haar eigen graf heeft gegraven door bij DENK weg te gaan.

Mike

Artikel 1 in de grondwet luidt trouwens:

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Dit is een gelijkheidsBEGINSEL en dus NIET een gelijkheidsUITKOMST. In beginsel hebben we allemaal dezelfde basisrechten, maar dit betekent NIET dat we allemaal uit moeten komen op hetzelfde. Dat zou immers onrecht doen aan het gelijkheidsbeginsel en betekent dat we moeten kijken naar INDIVIDUELE capaciteiten en kwaliteiten.

Types als Sylvana zijn niet bezig met WIE jij bent maar met WAT jij bent. Identiteitspolitiek kan helemaal niet diversiteit in de hand werken, want diversiteit komt alleen door individualiteit en dat past niet in hun verwrongen collectivisme.

Ook Sylvana heeft een individueel recht van vrijheid van meningsuitiung en het is mijn goed recht om mijn vingers in de oren te stoppen telkens als ze haar mond open doet!

Mike

Kijk hier naar ongeremde mannelijke woede. Het onderwrrp is het feit dat we zwaar in de schulden zitten en dat we niet langer meer over trivialiteiten moeten praten, maar de olifant in de kamer moeten gaan zien. Let op hoe de vrouwen aan de gesprekstafel reageren:

Anger is good!

Mike

Lisa Haven laat zien dat werkelijk feminisme het gevecht tegen precies dat establishment is dat links-progressievelingen verdedigen:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan