Feminisme

Klopt wat je zegt Mike. Maar je moet er ook mee kunnen omgaan. Je ziet allerlei rare stuiptrekking bij mannen om maar vast te houden aan de illusie.

Heb je het nu over jezelf, Mwtje? Als ik mezelf als voorbeeld mag nemen, ik ben letterlijk altijd al MGTOW geweest. Ik kom uit een intact middenklassegezin met geen noemenswaardige problemen en ik heb bovendien al bijna 22 jaar een relatie met iemand van het tegenovergestelde geslacht. Als ik hoor wat voor advies lui als Sandman en TFM (en anderen) geven, dan hoor ik niets wat ik zelf ook al bedacht had. Ik beschouw mezelf als onafhankelijk en ga niet krom liggen voor welke vrouw dan ook en ook haal ik geen bakzeil in ruzies of vermijd ik conflicten. Het verschil is wel dat ik wel degelijk in een relatie zit, omdat ik het geluk heb om een vrouw te hebben getroffen die niet zo geinfecteerd is met dat toxische culturele marxisme.

Verder onderschrijf ik MGTOW volledig, m.u.v. het willen hebben van een kind 'through surrogacy'. Een kind heeft twee ouders nodig, een vader en een moeder. Er zijn al genoeg eenoudergezinnen, met alle gevolgen vandien voor de samenleving, ik zit niet te wachten op MGTOW-vaders met kinderen en zonder moeder. Dan moet je ook de volledige keuze maken en dat is ook kinderloos door het leven te gaan. Ik begrijp dus wel waarom er mannen zijn die kiezen voor 'the purple pill'.

Mike

Door ervaringen in de huidige relatie en vorige ben ik me gaan afvragen waarom steeds bepaalde situaties voorkwamen.

Constant verschuiven van de schuld en emotionele reacties en discussies. Hier had ik helemaal genoeg van.

Om mezelf te kunnen weren tegen dat gezeur ben ik opzoek gegaan naar informatie. Mgtow heeft hier aan bijgedragen.

Ik ben terug gegaan naar mijn kindertijd en daar zijn al dingen voorgekomen met het andere geslacht. Toen begreep ik er helemaal niets van. Maar nu valt het op zijn plek en ervaar ik een enorme rust.

Ik ben nooit iemand geweest die krom ligt voor vrouwen. Ik heb ook al ervaringen gehad dat ik achteraf hoorde dat ik niet betaald had en belachelijk gemaakt werd er werd zelfs verteld dat ik haar probeerde te zoenen enz.

De red pill rage heb ik niet gehad alles valt gewoon op zijn plek en weet nu dat ik altijd goed heb gezeten met mijn denken.

Dank voor je reactie. Ik had wel al eerder geschreven dat ik mezelf een hoop ellende had kunnen besparen als ik hiervan op de hoogte was geweest. Hoewel ik in de basis altijd MGTOW ben geweest (zonder dat ik weet had van deze beweging) ontbraken bij mij inderdaad ook een aantal puzzelstukjes, die me nu zonneklaar zijn dankzij de bijdrages van enkele MGTOW-YouTubers. Hierdoor had ik in het verleden zelfverzekerder kunnen handelen en me niet op basis van drama en emotionele chantage van mijn stuk laten brengen. Ik voel me nu meer dan ooit bevestigd in mijn rol als man, waarvoor ik op geen enkele wijze schaamte hoef te voelen - integendeel zelfs!

Mike

Philip Davies, een conservatieve MRA (Men's Rights Activist), heeft het zowaar voor elkaar gekregen dat hij onderdeel uitmaakt van de 'Women's and Equality Committee', geweldig! Hier een fantastisch fimpje van Sargon of Akkad:

Mike

Wat een SUPERvondst, die Dr Tara Palmatier, Mwtje, dank dank dank!!!

Hoe gaaf is het om nu EINDELIJK eens een vrouw te zien die exact hetzelfde verwoordt als wat wij hier ook verkondigen en ook nog eens vanuit haar vakgebied van psychologie! Haar praktijk heet Shrink4Men en dit is haar website:

http://shrink4men.com

Zij blogt ook op haar site:

http://shrink4men.com/blog/

Ik ga me nog verdiepen in wat ze allemaal schrijft, maar de titels bevallen me nu al!

Mike

Hier de eerste blogpost van Tara Palmatier die ik heb gelezen en hij is GENIAAL!

http://shrink4men.com/2016/07/15/how-to-be-a-successful-female-narcissist-in-5-easy-steps/

Mike

"...EINDELIJK eens een vrouw..." Dan doe je toch Esther Vilar tekort, Mike. Kijk 's naar dit epische interview waarin de agressieve feministische interviewster er zelfs niet voor terugdeinst haar uit te maken voor nazi en fascist. En dit was al in 1975. Tot op heden (ze is nu 80 ofzo) wordt ze nog soms bedreigd vanwege haar controversiele boek "de gedresseerde man". Kun je nagaan waar we nu, zoveel jaren later met ongebreideld feminisme, terecht zijn gekomen.Esther Vilar vs Alice Schwarzer

Leuk dat je weer meeschrijft, Bastiaan! Interessant, ik had nog niet eerder van haar gehoord en zal de video bekijken.

Mike

Over de video The Big Picture and MGTOW, geplaatst door Mwtje, het volgende:

Ik ben het niet eens met de spreker dat alleen mannen over rechten zouden beschikken 'voor de ogen van God'. Mijn libertarische overtuiging vertelt mij dat vrouwen over gelijke basismensenrechten moeten beschikken en dus ook 'voor de ogen van God'. Er spreekt veel 'red pill rage' uit het ontkennen van deze basisgelijkheid op basis van de gemeenschappelijke menselijkheid van mannen en vrouwen en dat is jammer, want daarmee ondergraaft de maker van het filmpje zijn eigen boodschap nog voordat hij deze kan uiteenzetten.

Een ander punt van kritiek is dat hij enkele belangrijke namen in de geschiedenis van het feminisme verzuimt te noemen. Deze zijn hier op het forum in het verleden wel aan bod gekomen. De eerste naam is die van Margaret Sanger, nauw verbonden met de eugeneticabeweging en oprichter van de abortusklinieken van Planned Parenthood. Dan is er nog Georgia Tann, de grondlegger van de adoptie en moordenares en misbruiker van talloze onschuldige kinderen. En wat te denken van Margaret Mead, die als feministische 'antropologe' de boel fleste door doodleuk te verkondigen dat homoseksualiteit aan de orde van de dag was onder de natuurvolken van Samoa? En dan is er nog Gloria Steinem, die voor de CIA werkte.

Verder is het filmpje zwaar OK. Hij legt vanuit historisch verband uit hoe de feministen van het begin af aan vrouwenrechten boven die van mannen hebben weten te verheffen en dus helemaal geen 'gelijkheid' voorstonden maar 'female supremacy' en waarom MGTOW de enige manier is om dit te doorbreken door het letterlijk een natuurlijke dood te laten sterven omdat mannen simpelweg niet meer meedoen in hun zieke machtsspel.

Mike

Deze vrouwelijke senator (hoe kon het ook anders?) wil van deze congressionele ondervraging van 'Mad Dog' Mattis een feministisch propagandastuk maken, maar Mattis is er snel klaar mee:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan