Mijn bewondering voor Thierry Baudet neemt alsmaar toe! Nooit geweten dat hij zulke uitgesproken meningen had over alfa-mannelijkheid. Bekijk dit interview op DWDD uit 2014:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/326855
Het gaat hier over Julien Blanc, een zogeheten 'pick-up artist' (PUA). Blanc komt voort uit de 'neomasculiniteit' waar Roosh V. zijn site Return of Kings omheen heeft gebouwd. Niets mis mee, het is, zoals eerder gezegd, 'MGTOW 101'. Hij leert mannen om weer dominant te zijn, want uiteindelijk is dat wat vrouwen werkelijk willen (ook al geven ze dat niet toe en al zeker niet vandaag de dag). Let op de reactie van de vrouw aan de tafel! Let ook op de 'cucks' die Mathijs van Niewkerk en Filemon Wesselink zijn!
Dit is wat Baudet erover schreef op TPO:
http://cult.tpo.nl/2014/11/19/julien-blanc-heeft-volkomen-gelijk/
Een veelzeggend citaat:
De man moet de slaapkamer niet betreden met het idee: ‘Help, wat zou ze van me vinden…’ – maar hij moet denken: ‘Ik ga je pakken’. Doet hij dat niet dan zal de vrouw zich afgewezen voelen (ook al is het tegenovergestelde het geval). Ze zal zich niet als vrouw bejegend voelen en zich dus niet aan hem willen geven. Ze wordt niet verliefd, ze gaat zich aan hem ergeren, ze vertelt aan haar vriendinnen dat er geen ‘klik’ was. “Kijk ze recht in de ogen”, leert Blanc zijn studenten, “overwin je angst, ontwikkel een killer instinct”. Zelfvertrouwen, dominantie: focus.
En het werkt. Wat een hypocrisie om hem ‘misogynie’ te verwijten als vrouwen bij bosjes voor zijn methodes vallen (en massaal het masochistische Vijftig Tinten Grijs lezen). De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden. Julien Blanc heeft volkomen gelijk en alle ‘jongens, maar aardige’ zouden zijn cursus moeten volgen.
De ondertitel van het artikel is:
'Geen diersoort zo wreed als de jonge vrouw'
Helemaal mee eens!
Mike