Feminisme

Het is epidemisch, johnny, Hoeveel mensen ken jij nog die uit een intact gezin komen? En mocht dat al het geval zijn, hoe krachtig is de vader?

Mike

Nou de volkswijk waar ik vandaan kom waren de vaders vrij krachtig maar dan praat je over een generatie vaders die net voor de oorlog zijn geboren. De mijne had narcistische eigenschappen en was ook nog eens alcoholist. Dat zal vast ook invloed hebben op vorming ook al was het gezin intact.

De mijne had narcistische eigenschappen en was ook nog eens alcoholist. Dat zal vast ook invloed hebben op vorming ook al was het gezin intact.

Klopt. Een dysfunctionele vader helpt ook niet. Hitler had een alcoholistische vader, die hij haatte. Er is altijd een reden waarom mannen of vrouwen gewelddadig worden en de vader (of het gebrek hieraan) speelt hierin een cruciale rol. Ik hoop dat jij er een beetje goed bent gerold, johnny.

Mike

Turd Flinging Monkey heeft een geweldig idee! Op 21 januari is er een demonstratie van vrouwen gepland in Amerika tegen Trump, omdat hij een 'seksist' zou zijn. De bedoeling is dat de vrouwen die demonstreren 'pink pussy hats' gaan dragen. De symboliek spreekt voor zich: de kleur roze is vrouwelijk en 'pussy' verwijst naar vrouwen en natuurlijk ook naar de beruchte 'grab 'em by the pussy'-video.

TFM zegt het volgende tegen de mannen: wees nog gekker dan deze vrouwen en draag een voorbinddildo op je hoofd als symbool van mannelijkheid. Om feministische reacties te voorkomen dat je het 'onderdrukkende' mannelijk geslacht vertegenwoordigt kun je ter verdediging aanvoeren dat je het mannelijke aspect in vrouwen zelf symboliseert, of transgendervrouwen die zich meer man dan vrouw voelen. Wat een superidee, ik hoop dat er daadwerkelijk die dag ook mannen gaan rondlopen met een dildo op hun hoofd!

Mike

Marc Rudov laat voor een zaal vol met overgefeminiseerde vrouwen zien dat hij een ware feminist is en zij niet:

Uiteraard komt er vanuit de zaal het 'argument' dat hij niet weet wat het is om zwanger te zijn of om te menstrueren. Aan het eind wil er 1 nog beginnen over de 'wage gap'. Rudov houdt echter stand en trapt er niet in, briljant!

Mike

Mijn bewondering voor Thierry Baudet neemt alsmaar toe! Nooit geweten dat hij zulke uitgesproken meningen had over alfa-mannelijkheid. Bekijk dit interview op DWDD uit 2014:

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/326855

Het gaat hier over Julien Blanc, een zogeheten 'pick-up artist' (PUA). Blanc komt voort uit de 'neomasculiniteit' waar Roosh V. zijn site Return of Kings omheen heeft gebouwd. Niets mis mee, het is, zoals eerder gezegd, 'MGTOW 101'. Hij leert mannen om weer dominant te zijn, want uiteindelijk is dat wat vrouwen werkelijk willen (ook al geven ze dat niet toe en al zeker niet vandaag de dag). Let op de reactie van de vrouw aan de tafel! Let ook op de 'cucks' die Mathijs van Niewkerk en Filemon Wesselink zijn!

Dit is wat Baudet erover schreef op TPO:

http://cult.tpo.nl/2014/11/19/julien-blanc-heeft-volkomen-gelijk/

Een veelzeggend citaat:

De man moet de slaapkamer niet betreden met het idee: ‘Help, wat zou ze van me vinden…’ – maar hij moet denken: ‘Ik ga je pakken’. Doet hij dat niet dan zal de vrouw zich afgewezen voelen (ook al is het tegenovergestelde het geval). Ze zal zich niet als vrouw bejegend voelen en zich dus niet aan hem willen geven. Ze wordt niet verliefd, ze gaat zich aan hem ergeren, ze vertelt aan haar vriendinnen dat er geen ‘klik’ was. “Kijk ze recht in de ogen”, leert Blanc zijn studenten, “overwin je angst, ontwikkel een killer instinct”. Zelfvertrouwen, dominantie: focus.

En het werkt. Wat een hypocrisie om hem ‘misogynie’ te verwijten als vrouwen bij bosjes voor zijn methodes vallen (en massaal het masochistische Vijftig Tinten Grijs lezen). De realiteit is dat vrouwen niet alleen maar met omzichtig “respect” behandeld willen worden door hun sexpartner; dat ze helemaal niet willen dat je hun ‘nee’, hun weerstand respecteert: de realiteit is dat vrouwen overrompeld, overheerst, ja: overmand willen worden. Julien Blanc heeft volkomen gelijk en alle ‘jongens, maar aardige’ zouden zijn cursus moeten volgen.

De ondertitel van het artikel is:

'Geen diersoort zo wreed als de jonge vrouw'

Helemaal mee eens!

Mike

In onderstaande video van bijna een uur moet Baudet zich verdedigen tegen zowel de interviewers, waaronder een 'cuck' en een vrouw, en het publiek, o.a. over zijn artikel in TPO over Julien Blanc maar ook heel veel andere onderwerpen. Baudet is nog wat onervaren en doet zijn best om 'genuanceerd' te zijn. Wat dat betreft kan hij nog wat leren van Amerikanen, waaronder Trump! Toch houdt hij zich goed staande, valt me niet tegen:

Mike

Deze video staat bol van de voorbeelden van hoe vrouwen de boel belazeren, te beginnen met makeup:

Mike

Red pill rage is niets anders dan het loslaten van een oude geloofsovertuiging op basis van rationaliteit en intelligentie, legt Sandman uit:

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan