Feminisme


Misschien hebben die mannen dat aan zich zelf te danken. Ik heeb jaren geleden al gehoord dat het op dating websites wemelt van de mannen, die alleen maar uit zijn op seks en een leuke tijd met een vrouw en niet uit zijn op een relatie. En dat het ook hun ervaring was dat vrouwen op dating websites werden bedolven onder de vele vele reacties van van dat soort mannen en dat het heel moeilijk was om al die berichten door te komen. Volgens hun waren mannen die echt uit zijn op een relatie echt een zeldzaamheid op dat soort websites.
 
In de video's van Joker (Better Bachelor) benadrukt hij voortdurend dat het hordes 'thirsty simps' (hitsige betamannen) waren die dit in stand houden.

Mike
 
Ik wil absoluut NIET een lange discussie over mannen en vrouwen en feminisme.
Geen tijd voor en geen zin in.

Ik zou Echt alles wel willen weten en bepraten maar de bibliotheek is te vol..
En dan is er nog de keus wil ik creatief zijn en schilderen of knutselen of muziek maken en eten koken enz.
En ja, dat vind ik leuker maar kom er niet eens aan toe.


Volgens Mike
"Mannen leren en groeien, vrouwen blijven stilstaan"

Zijn mannen beter dan vrouwen of vrouwen beter dan mannen.?
Mannen zijn ANDERS dan vrouwen en vrouwen zijn ANDERS dan mannen.
En dat is toch fantastisch?
En als het goed is dan vullen we elkaar aan! en helpen we elkaar en waarderen we elkaar en doet iedereen in de maatschappij datgene wat hij of zij het liefste doet en ook het beste in is.
Ben je krachtig en wil je bomen omhakken? of wil je kleren ontwerpen?

Vrouwen hebben net zo goed hersenen gekregen als mannen.
Mogen we die gebruiken a.u.b.?
Mogen we naar school?
Of mogen we NIET praten zoals momenteel wordt verboden in Afghanistan.
 
Zijn mannen beter dan vrouwen of vrouwen beter dan mannen.?

In 1 woord: ja. Wij zijn fysiek en mentaal SUPERIEUR aan vrouwen. Moet je niet voor bij mij zijn, maar bij Moeder Natuur, die is de ultieme seksist.

Mannen zijn ANDERS dan vrouwen en vrouwen zijn ANDERS dan mannen.
En dat is toch fantastisch?

Niet in de huidige samenleving. Vrouwen wordt wijsgemaakt dat ze hetzelfde zijn als mannen of zelfs beter. Waarom denk je dat ik deze topic ben gestart in 2016? De volledige samenleving is in het voordeel van vrouwen en in het nadeel van mannen. Ik wil graag de verschillen vieren, maar zo zit de samenleving helaas niet in elkaar.

Vrouwen hebben net zo goed hersenen gekregen als mannen.
Mogen we die gebruiken a.u.b.?

Jullie hersenen zijn anders bedraad. Jullie hebben een hyperemotioneel kinderbrein. Prima voor omgang met kinderen, maar niet voor volwassen denkpatronen. Daarom zijn er ook geen vrouwelijke filosofen en intellectuelen. Het vermogen om abstract en metafysisch te denken ontbreekt volledig.

Mogen we naar school?

Liever niet. Behalve misschien huishoudsschool of secretaressenopleiding.

Of mogen we NIET praten zoals momenteel wordt verboden in Afghanistan.

Het is een stuk rustiger als vrouwen zwijgen. En wat uit hun mond komt doet vaak niet ter zake, zoals het verkondigen van een karikaturaal beeld van islamitische vrouwen.

Mike
 
De ware aard van vrouwen: Israelische vrouw werd goed behandeld en niet mishandeld of verkracht door haar Palestijnse gijzelnemers, maar beweert na haar vrijlating het tegendeel en wordt nu opgeleid om Palestijnen te doden.



Mike
 
Ziet er eerder uit als: the physical consequences of Judaism. Toeval dat het feminisme ook uit hun koker komt?

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Geen toeval dat alle heksen en reuzen in sprookjes een lelijke neus hebben. Geen toeval dat Pinokkio's neus langer werd als hij loog.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.142
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan